Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Fiat Croma w pigułce

Sprawdź numer VIN

Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o Fiat Croma

Lata produkcji: 1985 - 2010
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany w latach 1985-1996, a następnie od roku 2005. Projektantem zarówno pierwszej, jak i drugiej generacji Cromy był Giorgetto Giugiaro. Croma I zastąpiła w ofercie Fiata model 132 (zwany też Argenta). Po zakończeniu jej produkcji włoski koncern na dziewięć lat pozostawił segment D Alfie Romeo i Lancii. W 2005 roku odmieniona Croma wróciła na rynek. Dotychczas obie generacje modelu sprzedały się w liczbie ponad 600 tys. egzemplarzy. Croma to po włosku ósemka (nuta).
Pierwsza Croma była przebojem rynkowym na przełomie lat 80. i 90. Ta obecna jest tylko jej umowną kontynuatorką. Nie ma też mowy o powtórzeniu tamtego sukcesu. Bo Fiat w tej klasie został daleko z tyłu. ~Powagosław
Może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi z tym kombi? To tak jakby słuchać piosenek od tyłu. Są tacy, którzy dzięki temu odkrywają w muzyce znanych zespołów satanistyczne treści. Co odkryjemy w Cromie? Nie wiem, może butlę gazową w bagażniku jako wyposażenie standardowe? ~Luzacjusz

Autorentgen Fiat Croma

Liczba wpisów: 11
Alternator.
dodał: ~ponirek, 7 lat temu
Na szczęście jak ma się diesela to zapalamy od innego AKU (bo Wasz już pewnie padł) i jazda do warsztatu. Swoją drogą niezła jazda jak auto wyświetla komunikaty o wyłączaniu kolejnych funkcji od ASR zaczynając na wspomaganiu kierownicy i hamulców kończąc, ale jedzie bo jak diesel złapie to sam nie zgaśnie. Koszty 1250 zł alternator+ 350 zł akumulator + pasek wielorowkowy + robota 1800zł Papa
Automat, elektronika i polskie drogi .
dodał: ~jip, 7 lat temu
nie wiem czy można nazwac to słabym punktem, (typowym - na pewno, jak w tytule ;) ale opis tego co się zdarzyło może komus sie przydać jadę sobie spokojnie tego dnia po p... polskich drogach po ostatniej zimie, chyba tysiąclecia, coś auto lekko traci moc - myślę - woda w paliwie albo paliwo, za chwilę - zapalją sie kontrolki: czerwona - automata, żółta - silnika, jeszcze parę zółtych, ale wspomaganie kierownicy działa; auto ma wyraźne wibracje jakby od skrzyni biegów, na poczatku jeszcze wrzuca z oporem biegi wyższe muląc się, potem juz tylko jedynkę - przechodzi chyba w stan awaryjny...
Awaria zamka klapy bagażnika - otwieranie ręczne.
dodał: cigiel, 6 lat temu
Bagażnik otwierał się tylko z pilota, przed udaniem się do serwisu spróbowałem naprawić to samodzielnie i się udało. Poniżej opis: 1. demontaż obicia klapy bagażnika: - wykręcić dwa wkręty po bokach i dwa w uchwytach do zamykania klapy - delikatnie podważyć uchwyty po przeciwnej stronie niż znajdują się wkręty, jak podważymy przy wkrętach, też wyjdzie ale wyłamują się zaczepy (to moje frycowe za samodzielny demontaż, na szczęście tu śruba trzyma i po zmontowaniu nie ma z tym problemu). - podważyć i wyjąć dwa plastikowe zaczepy mocujące obicie do klapy w okolicy zamka. - w tym momencie...

Dane techniczne Fiat Croma

Moc silników 75–200 KM
Pojemność silników 1,6–2,5 l
Prędkość maksymalna 165–216 km/h
Przyspieszenie 0-100 7,7–16,5 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Fiat Croma
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 1981
Koszt ogólny 27,07 PLN
LPG22.86 PLN
ON95.76 PLN
PB15.67 PLN
Wydatki serwisowe 13,07 PLN Pozostałe wydatki 11,30 PLN

Publikacje o Fiat Croma

Newsy o Fiat Croma

AUTOCENTRUM.PL S.A.