Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Fiat Doblo I 1.6 16V 103KM 76kW 2000-2006

Fiat Doblo I 1.6 16V 103KM 76kW 2000-2006
Lata produkcji: 2000 - 2006
Segment: Dostawcze
Mały samochód dostawczy należący do klasy kombivanów (segment K) produkowany od 2000 roku (w Polsce dostępny od roku 2001). W ofercie Fiata zastąpił model Fiorino II. Doblo to jeden z liderów swojego segmentu, od rynkowego debiutu znalazł już ponad milion nabywców. W 2006 roku został również wyróżniony nagrodą „International Van of the Year”. Od 2015 roku oferowana jest czwarta generacja samochodu. W Korei Północnej Doblo produkowany jest przez firmę Pyonghwa Motors i sprzedawany pod nazwą Ppeokugi. W innych azjatyckich krajach (np. w Singapurze) znany jako Fiat Panorama.
Powagosław
Bardzo zgrabny, bardzo proporcjonalny, po prostu ładny. Trudno uwierzyć, jak bardzo zmienił się ten samochód. Doblo pokazuje, że bycie kombivanem to żadna wymówka – kombivan ten może być atrakcyjnym atutem. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak mawiał klasyk, doblo jest po to, by zło nim zwyciężać. Nie jest Doblo jeszcze dobrem samym w sobie, nie wiem, czy kiedykolwiek będzie (hej, to przecież dostawczak), ale są auta w tej klasie powabne niczym jesienna plucha w Łomży. W tej kategorii Doblo zwycięża. ~Luzacjusz

Dane techniczne Fiat Doblo I 1.6 16V 103KM 76kW 2000-2006

Podstawowe parametry Fiat Doblo I 1.6 16V 103KM 76kW
Produkowany od 2000 do 2006 roku
Pojemność skokowa 1596 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 103 KM (76 kW) przy 5750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 145 Nm przy 4000 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 80,5 x 78,4 mm
Typ wtrysku jednopunktowy (SPI, CPI)
Przeniesienie napędu Fiat Doblo I 1.6 16V 103KM 76kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Autorentgen Fiat Doblo I

Liczba wpisów: 14

Siłowniki tylnej klapy.

dodał: kablowóz, 7 lat temu
Siłowniki tylnej klapy na mrozie nie utrzymują ciężaru, konsekwencją są nabite guzy na czole. Przebieg 80000km

Sposób mocowania tylnej lampy - idiotyzm pierwszej wody.

dodał: ~max wnerwiony, 7 lat temu
ylko "dorozwiniety" włoski inżynier wymyslił mocowanie tylnego reflektora fiata doblo. Spali ci się żarówka- nic trudnego poprostu wymień!. Stop - całkowita pomyłka w rozumowaniu!!! Bez klucza do kół nawet nie podchodź ( do reflektora???).Dodatkowo zdemontować trzeba osłone głośnika gdzie nie wiadomo po jakiego grzyba tę mocującą śrubke 19 -ke wsadzono. Za to jak ci wytłoczka blaszana szumnie mianowana jako nakrętką nr 19 wpadnie w oblachowanie (a z uwagi na luz fabryczny w 9 na 10 przypadków tak się stanie) ten mądry włoski inżynier wymyslił w dole słupka specjalny otwór do jej...

Tarcze hamulcowe - zużyte kompletnie przez jedną parę klocków.

dodał: ~BrunoTrawa www.szkolka-ochmanow.pl, 9 lat temu
Auto na gwarancji jeszcze pół roku. Tarcze hamulcowe ASO zaleciło do wymiany już przy pierwszej wymianie klocków hamulcowych (przebieg 40 tys. km)! Normalnie powinny się zużyć po przebiegu 100-140tys. Koszt naprawy ok. 1k zł. Dlaczego użytkownik ma za to płacić? (Za klocki - rozumiem, ale czemu aż 350zł?). Tani zamiennik made in China pociągnąłby dłużej. Taka jakość nie zachęca do zakupu oryginalnych części Fiat. Chyba wszyscy wytwórcy zamienników robią lepsze tarcze od producenta za cztery razy mniejszą cenę. :) Oryginalne części w cenie 2x wyższej niż do Toyoty Land Cruiser, trwałość 3x...

Publikacje o Fiat Doblo

Newsy o Fiat Doblo