Szukaj

Informacje o Fiat Palio II Weekend

Lata produkcji: 2001 – 2004
Segment: Niższa klasa średnia

Fiat Palio II Weekend – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,5 m
Promień skrętu 5,25 m
Długość 4142 mm
Szerokość 1627 mm
Wysokość 1445 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1480 mm
Rozstaw osi 2436 mm
Rozstaw kół - przód 1415 mm
Rozstaw kół - tył 1385 mm
Prześwit 155 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1540 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 460 l
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(73%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Silnik + Widoczność

Wady

- Układ jezdny - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,1
~Altero
Weekend 1.2 i 60KM 44kW
Fiat Palio II
Auto jest przestronne, w środku słabo wykończone jednym słowem spartańskie wnętrze. Auto jest wygodne i komfortowe w długich trasach w porównaniu do takich samochodów jak audi czy vw to komfortem ten samochód bije te marki na głowę! Niestety nie ma co liczyć na przyspieszenie przy wyprzedzaniu. To auto widzi każdą górkę wcześniej od kierowcy ale czego tu oczekiwać od 60 koni mocy. Samochód na trasie przy spokojnej jeździe spali maks 8l/100km LPG Natomiast jak się jedzie powyżej 100 km/h to auto pali jak smok tyle samo co w mieście nawet 17l/100km LPG. Najgorsze w tym aucie są naprawy owszem są tanie ale to auto jeździ więcej po warsztatach niż po drogach. Ogólnie jeżeli o to czy bym polecał to auto to z całym szacunkiem wielkie NIE! Chyba że ktoś ma wiele czasu i pieniędzy na wydawanie na warsztatach. Auto kupiłem od pierwszego właściciela pięć lat temu samochód bezwypadkowy w momencie zakupu miał jakieś 120 tyś km przebiegu. Wymieniłem w tym aucie skrzynie biegów, sprzęgło, alternator, rozruszk, wahacze przód i tył chłodnica, termostat, uszczelkę pod głowicą i miski olejowej, jeszcze czeka mnie regeneracja układu kierowniczego, już nie wspomne o butli LPG i zwykłych naprawach związanych z eksploatacją tego auta. Kupując to auto trzeba mieć zarezerwowaną drugą wartość tego złomu na naprawy!
3,0
~Altero
Weekend 1.2 i 60KM 44kW
Fiat Palio II
Auto jest przestronne, w środku słabo wykończone jednym słowem spartańskie wnętrze. Auto jest wygodne i komfortowe w długich trasach w porównaniu do takich samochodów jak audi czy vw to komfortem ten samochód bije te marki na głowę! Niestety nie ma co liczyć na przyspieszenie przy wyprzedzaniu. To auto widzi każdą górkę wcześniej od kierowcy ale czego tu oczekiwać od 60 koni mocy. Samochód na trasie przy spokojnej jeździe spali maks 8l/100km LPG Natomiast jak się jedzie powyżej 100 km/h to auto pali jak smok tyle samo co w mieście nawet 17l/100km LPG. Najgorsze w tym aucie są naprawy owszem są tanie ale to auto jeździ więcej po warsztatach niż po drogach. Ogólnie jeżeli o to czy bym polecał to auto to z całym szacunkiem wielkie NIE! Chyba że ktoś ma wiele czasu i pieniędzy na wydawanie na warsztatach. Auto kupiłem od pierwszego właściciela pięć lat temu samochód bezwypadkowy w momencie zakupu miał jakieś 120 tyś km przebiegu. Wymieniłem w tym aucie skrzynie biegów, sprzęgło, alternator, rozruszk, wahacze przód i tył chłodnica, termostat, uszczelkę pod głowicą i miski olejowej, jeszcze czeka mnie regeneracja układu kierowniczego, już nie wspomne o butli LPG i zwykłych naprawach związanych z eksploatacją tego auta. Kupując to auto trzeba mieć zarezerwowaną drugą wartość tego złomu na naprawy!
4,0
~pfalenczyk
Weekend 1.2 i 60KM 44kW
Fiat Palio II
Potrzebowaliśmy małego, taniego w eksploatacji kombi i Palio w pełni spełnia nasze wymagania. Po 5 latach i 100 tyś. km na prawdę jesteśmy z niego zadowoleni. Jeśli ktoś szuka prostego, pakownego i niezawodnego samochodu - Palio to dobry wybór. Nasz zostaje z nami do swojego końca jako auto miejskie.
Średnie spalanie dla Fiat Palio II Weekend
6,8 – 7,5
l/100 km
5,1
l/100 km
7,3 – 8,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,1
Weekend 1.2 i 73KM 54kW
Fiat Palio II
Główny argument za kupnem tego samochodu. Dość tani, przeglądy bardzo tanie (koło 300 zł), większość mechaników wie też jak to naprawić. Psuć się psuje, ale niewiele naprawy kosztują. Co do zużycia paliwa to jest dość specyficznie użytkowany: przejazdy między wioskami z prędkością maks 80km/h, zero wyprzedzania. Średnie spalanie w lecie 4,8. W mieście nie użytkowany, wiec ciężko powiedzieć. Podejrzewam,że lekko ponad 6. Jak ja jeżdzę na trasie (troche szybciej, z wyprzedzaniem) to około 5,5 litra.
8,2
Weekend 1.2 i 60KM 44kW
Fiat Palio II
Naprawy i części bardzo tanie. Auto bezawaryjne - tylko eksploatacja. Większość usterek bierze się z zaniedbań właściciela. Sprzęgło wymienione przy 170 tyś. km. Spalanie - około 8 litrów gazu przy normalnej jeździe. Na autostradzie przy 120 km/h 9 litrów. Miasto zimą - 10 litrów
8,2
Weekend 1.2 i 80KM 59kW
Fiat Palio II
Silnik 1.2 16v jest chyba najbardziej optymalny. Ten słabszy jest po prostu za mały do takiego kombi, zaś 1,6 lubi dużo wypić. Opisywany w mieście pali średnio 7,5 litra a w trasie tak pół do litra mniej. Ewentualne naprawy są tanie. Części w cenach optymalnych.

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 8
4,3
Weekend 1.2 i 80KM 59kW
Fiat Palio II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 180 tys. km
Instalacja montowana przy zakupie nowego auta w 2004r. Przez 80 tys. sprawowała się dobrze. Później różnie bywało i straciłem trochę kasy niepotrzebnie. Firma Czakram - montowała instalację - nie popisała się serwisem, a punkt w Mysłowicach po prostu beznadziejny. Do siedziby firmy Czakram nie ma co dzwonić, pisać i tak "grochem o ścianę" się rzuca. Dopiero przedstawiciel...
4,8
Weekend 1.2 i 80KM 59kW
Fiat Palio II
homologacja: EKO ALMA SP.J
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Jezeli chodzi o instalacje sprawuje sie w miare dobrze. jest To sekwencyjna instalacja BRC sequent FLy zrobione mam na niej 80tys/km przejechalem ja a jak kupilem to mial 90tys./km instalacja od nowosci w aucie w sumie jest juz 170tys.km nie wiem co bylo robione wczesniej ale wiem co ja robilem takze po krótce ze 4 razy wymieniony filtr fazy ciekłej i lotnej kosz na allegro...
5,0
Weekend 1.2 i 80KM 59kW
Fiat Palio II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 119 tys. km
użytkowana przez: 148 tys. km
Ogólnie decyzji o założeniu instalacji nie żałuję, spalanie lpg około 8-9l/100km. Koszty dawno się zwróciły, silnik + Brc współpracuje na dobrym poziomie. Pamiętam jedynie o serwisie, jestem zadowolony!
Fiat Palio II Weekend