Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Volkswagen Polo 1.0 TSI 115 KM, 2018 - test AutoCentrum.pl

Wyświetlenia 4 063

Nowy Volkswagen Polo wygląda bardziej nowocześnie, jest większy, lepiej wyposażony, ale czy jest tak samo zwrotny jak kiedyś?

 

Samochody kompaktowe stają się powoli klasą średnią, a miejskie - autami kompaktowymi. Doskonałym na to przykładem jest Volkswagen Polo nowej generacji. Auto urosło o 7 cm na szerokość i o 8 cm na długość, natomiast rozstaw osi zwiększył się o 9 cm. Jeśli zestawilibyśmy je z Golferm czwartej generacji, to jaki byłby efekt porównania? 

 

Polo wygląda teraz dużo bardziej nowocześnie. Ma m.in. LED-owe reflektory, szklany dach, czyli praktycznie wszystko, co może się podobać. Czy patrząc na to auto, można odmówić mu charakteru? 

 

W teście sprawdzimy, czy w tej wersji "Polówki" znajdzie się dużo miejsca dla wysokiego kierowcy? I czy Dwumetrowiec równie komfortowo będzie podróżował na tylnej kanapie?

 

A jak jest z bagażnikiem? Skoro Polo urosło, to mamy również większą pojemność bagażnika? Być może uda nam się nim przewieźć nawet niewielki mebel?

 

Polo, skoro wkroczyło w segment kompaktów, zostało też wyposażone w nowoczesne gadżety. Pojawiły się dodatkowe systemy bezpieczeństwa, jak chociażby system monitorowania zmęczenia kierowcy. Czy obsługa multtimediów jest tutaj bardzo skomplikowana?

 

A jak jeździ nowa generacja? Czy jest tak samo zwinna jak poprzednie? Testowany egzemplarz ma 3-cylindrowy silnik 1.0 TSI o mocy 115 koni mechanicznych, połączony ze skrzynią DSG. Czy w czasie jazdy słyszymy terkot trzech cylindrów? I jakie będzie spalanie nowego Polo?

 

Zapraszamy na film.

Zobacz również

Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Polo VI Hatchback 5d