Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Ford C-MAX II Minivan 1.6 EcoBoost 150KM 110kW 2010-2015

Lata produkcji: 2010 - 2015
Segment: VANy
Jeżeli upiorny dźwięk 3 cylindrów i wyżyłowany silnik was nie odstraszają, to miniaturowy 1.0 EcoBoost będzie w sam raz. Wariant 100-konny ma lekki niedostatek mocy, ale za to 125-konny idealnie sprawdzi się na co dzień. Zapewnia dość rozsądną dynamikę i jest chętny do pracy już poniżej 2000 obr./min. Ciekawą propozycją jest też motor 1.6, ale nie z każdą mocą. 85KM to za mało w C-MAX, 105KM zadowoli spokojnych kierowców, a 125KM pozostawia posmak podobny do 1.0 EcoBoost, tylko wymaga wchodzenia na obroty. Na szczycie znajduje się wariant 150-konny. Drogi, ale przynajmniej pozwala na dość bezstresowe wyprzedzanie. Pod maską może zagościć też diesel i o ile 1.6 95KM otwiera cennik, to lepiej sięgnąć po mocniejszy, który oferuje 115KM – zapewnia nieco lepsze osiągi, a spalanie się nie zmienia. To jednak i tak propozycja dla mało wymagających – samochód wyraźnie ożywa z 2.0 TDCi pod maską. Moc 140 lub 163KM w zupełności wystarcza do rodzinnych wojaży.
Powagosław
Jeszcze ładniejszy. Koncepcja stylistyczna, którą zastosowano wcześniej w modelach Kuga i Fiesta, właśnie w C-Maxie sprawdziła się najlepiej. Świetna robota. ~Powagosław
Luzacjusz
Ściganie się na atrakcyjność vanów zawsze kojarzyło mi się z wyborami miss dla 60-latek. No wiecie, wszystko jedno. C-Max? To jak 70-latka, która wygląda na 20-letnią seksbombę. Nie mogę się nadziwić. ~Luzacjusz

Oceny Ford C-MAX II Minivan 1.6 EcoBoost 150 KM 110 kW

Ogólna ocena
4,54
Średnia dla segmentu 4,10
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Silnik + Skrzynia biegów + Układ jezdny
WADY - Ergonomia - Koszty utrzymania - Karoseria

Wybrane oceny

Robert
Ford C-MAX II Minivan
1.6 EcoBoost 150KM 110kW (2010-2015) 4,77
Posiadam auto w wersji Edition plus pakiet Winter i Visibility. Rozważałem C4 Picasso i Verso. Za tą cenę C-Max nie miał konkurencji (wersja sprzed liftu). Jak na razie jestem zadowolony, chociaż mogłoby palić mniej :) Średnie zużycie paliwa z roku to 7.6 l/100km. W mieście ciężko zejść poniżej 9, w trasie 6.5 bez szaleństw.
dodano 2 lata temu przez Robert
Mirek
Ford C-MAX II Minivan
1.6 EcoBoost 150KM 110kW (2010-2015) 4,62
Auto zakupiłem całkiem niezamierzenie, chciałem inny samochód (Skoda Octavia) ponieważ miałem zamiar odpisać pełny VAT. Skończyło się jednak na tym, że Ford miał w niezwykle atrakcyjnej cenie Forda C-Maxa z zeszłego roku i się szybko na niego zdecydowałem. I zrobiłem w tym wszystkim najlepszą rzecz z możliwych. Nie żałuję ani złotówki, auto jest fantastyczne, kropka. Za te pieniądze nie tylko nie mam prawa narzekać, ale w kategoriach...
dodano 3 lata temu przez Mirek
tadek
Ford C-MAX II Minivan
1.6 EcoBoost 150KM 110kW (2010-2015) 4,46
Chciałem kupić nowy samochód rodzinny w benzynie. Pod uwagę brałem kilka samochodów. Kia Sportage ładny ale z powodu zbyt długiego czasu oczekiwania oraz fatalnej widocznośc przede wszystkim do tyłu zrezygnowałem. Nissan Qashqai również SUV odpadł z powodu silnika który jest za mały do tak dużego samochodu. Opel astra IV zbyt drogi jak na oferowane wyposażenie. Chciałem jeszcze obejrzeć Hyundaia IX35, Mitshubishi ASX, VW i jeszcze być może...
dodano 6 lat temu przez tadek

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Ford C-MAX II Minivan 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 268
Koszt ogólny 39,70 PLN
PB39.61 PLN
Wydatki serwisowe 10,14 PLN Pozostałe wydatki 0,36 PLN

Dane techniczne Ford C-MAX II Minivan 1.6 EcoBoost 150KM 110kW 2010-2015

Podstawowe parametry Ford C-MAX II Minivan 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Produkowany od 2010 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1596 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 240 Nm przy 1900-3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 79 x 81,4 mm
Przeniesienie napędu Ford C-MAX II Minivan 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Ford C-MAX

Newsy o Ford C-MAX

Ford C-MAX II Minivan