Szukaj

Informacje o Ford C-MAX II Minivan 2.0 TDCi 163KM 120kW 2010-2015

Lata produkcji: 2010 – 2015
Segment: VANy
Jeżeli upiorny dźwięk 3 cylindrów i wyżyłowany silnik was nie odstraszają, to miniaturowy 1.0 EcoBoost będzie w sam raz. Wariant 100-konny ma lekki niedostatek mocy, ale za to 125-konny idealnie sprawdzi się na co dzień. Zapewnia dość rozsądną dynamikę i jest chętny do pracy już poniżej 2000 obr./min. Ciekawą propozycją jest też motor 1.6, ale nie z każdą mocą. 85KM to za mało w C-MAX, 105KM zadowoli spokojnych kierowców, a 125KM pozostawia posmak podobny do 1.0 EcoBoost, tylko wymaga wchodzenia na obroty. Na szczycie znajduje się wariant 150-konny. Drogi, ale przynajmniej pozwala na dość bezstresowe wyprzedzanie. Pod maską może zagościć też diesel i o ile 1.6 95KM otwiera cennik, to lepiej sięgnąć po mocniejszy, który oferuje 115KM – zapewnia nieco lepsze osiągi, a spalanie się nie zmienia. To jednak i tak propozycja dla mało wymagających – samochód wyraźnie ożywa z 2.0 TDCi pod maską. Moc 140 lub 163KM w zupełności wystarcza do rodzinnych wojaży.
czytaj więcej
Powagosław
Jeszcze ładniejszy. Koncepcja stylistyczna, którą zastosowano wcześniej w modelach Kuga i Fiesta, właśnie w C-Maxie sprawdziła się najlepiej. Świetna robota. ~Powagosław
Luzacjusz
Ściganie się na atrakcyjność vanów zawsze kojarzyło mi się z wyborami miss dla 60-latek. No wiecie, wszystko jedno. C-Max? To jak 70-latka, która wygląda na 20-letnią seksbombę. Nie mogę się nadziwić. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 163 KM (120 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 2000-3250 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Bezawaryjność (drobiazgi)
Średnie spalanie dla Ford C-MAX II Minivan 2.0 TDCi 163KM 120kW 2010-2015
6,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,8
Minivan 2.0 TDCi 163KM 120kW
Ford C-MAX II
Witam, skrzynia automatyczna, opony 215/50/17 Przy bardzo spokojnej jeździe można uzyskać 5.5, ale gdy jeździmy mulasto to dopala się DPF i 6.0 już jest ,minimalne spalanie jakie uzyskałem z komputera i tankowania to 6.3, ale to nie jest jazda ,tak normalnie jeżdżąc to wychodzi ok 6.5 do 7.0,na autostradzie tempomat 120 km 3 osoby pełny bagażnik Średnia 6.8 , duży plus dla silnika ,mega kultura pracy , praktycznie chodzi jak benzyna,, duży moment obrotowy nawet latem z klimatyzacją wciska w fotel,z przyczepą przy ostrej jeździe spalił 7.8 , ogólnie duży plus,zawias super , choć jak na dizla to mógł by w 6 się zmieścić, skrzynia powershift błyskawicznie zmienia biegi do tej mocy tylko automat super połączenie,polecam przebieg 266 tys
6,2
Minivan 2.0 TDCi 163KM 120kW
Ford C-MAX II
Autobana 1000 km w dwie strony W jedną do 120 ,2 osoby + bagaż średnia 6.0 Z powrotem 140-160 , trochę 180,raz do 220 4 osoby + bagaz(dwie osoby po ok 90 kg) średnia z całego przejazdu 7.2 z komputera ,z tankowania obliczeń wyszło 7.16 czyli, skrzynia automat, nie wiem ile auto pali w mieście,ale w cyklu mieszanym 70% trasa, 30% miasto wychodzi ok 6 litrów przy spokojnej jeździe do 100km
7,1
Minivan 2.0 TDCi 163KM 120kW
Ford C-MAX II
Dobre osiągi pociągają za sobą nieco większe zużycie paliwa. Przeglądy nie są drogie.

Usterki Ford C-MAX II

Liczba wpisów: 5
Ford C-MAX II Minivan