Szukaj

Informacje o Ford Crown Victoria II

Lata produkcji: 1998 – 2011
Segment: Wyższa klasa średnia

W 1998 roku kompletnie zmieniono stylizację modelu, a także zmodernizowano zawieszanie i zapłon. Auto zdecydowanie lepiej trzymało się drogi niż poprzednik lecz odbiło się to na dopuszczalnej masie holowania przyczepy, która zmalała. Zwiększył się natomiast rozstaw osi. W 1998 roku wprowadzono również standardowe 16 calowe felgi głównie z powodu znacznie większych niż do tej pory hamulców.

Rok 1999 przyniósł niewiele zmian w tym modelu, kiedy to Crown Victoria otrzymała trzy nowe kolory oraz standardowy system ABS.

 

czytaj więcej

Ford Crown Victoria II – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Widoczność - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Ford Crown Victoria II
9,8 – 15,8
l/100 km
12,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,4
Ford Crown Victoria II
Sedan 4.6 i V8 223KM 164kW
Jeśli ktoś wcześniej używał tej klasy auto europejskie albo japońskie, to z pewnością będzie bardzo mile zaskoczony kosztami eksploatacji. trudno jednak powiedzieć że jest tanio ;). przykładowo wymiana oleju w skrzyni ok 420 zł. opłaty oc (najwyższa stawka). komplet klocków na przód ok 200 zł. olej w silniku tylko 4,5L za ok 200 zł :). Opony można kupić w cenie od 320 zł/szt. Jeśli chodzi o zużycie paliwa, to nie mogę zjeść na trasie poniżej 11,8. Przy szybkiej jeździe autostradowej to jest 15,3. W mieście od 14 do 16 maks. Tu jest mowa tylko o gazie.
9,8
Ford Crown Victoria II
Sedan 4.6 i V8 223KM 164kW
srednie spalanie w ciagu roku trasa-miasto 10.6 l/100km 22mpg na benzynie regular 87oct./odpowiednik europejski 91okt./ tylko taka jest odpowiednia do tego silnika.w polsce na 95okt.spalanie wzrosnie,wzrosnie rowniez temperatura spalania co odbija sie niekorzystnie na silniku.w polsce brak w handlu olejow zalecanych do tych modeli .odpowiedni energooszczedny olej to Motorcraft Premium 5W30 mineralny,lub syntetic blend/polsyntetyk/5W30 ale tylko do silnikow benzynowych z napisem "for gasoline engines".sa to oleje o zupelnie innym skladzie dodatkow niz dostepne w polsce.stosujac oleje europejskie ktore sa do benzyniaka i diesla jednoczesnie zuzycie paliwa wzrosnie ok.5%!/olej ma wieksze opory tarcia/.Stosujac jeszcze do tego olej o wiekszej lepkosci np 10W40 zwiekszamy zuzycie paliwa conajmniej nastepne 3%.Nie wymieniajac oleju w terminie/polski zwyczaj/ jezdzimy na brudach i tracimy kolejne 2% paliwa.Producent zaleca wymiane w ciezkich warunkach jazdy/a tylko takie sa w polsce/oleju co 3000 mil/5000km/,i wszyscy stosuja sie do instrukcji obslugi.Te auta duzo nie pala,to ludzie zle je eksploatuja! PS.Co to za nonsens "srednie minimalne albo maksymalne spalanie".Spalanie moze byc albo minimalne albo srednie,albo maksymalne!
12,3
Ford Crown Victoria II
Sedan 4.6 i V8 223KM 164kW
wahałem się między 4+ a 5- spodziewałem się większych kosztów użytkowania. koszt gazu jest taki jak koszt benzyny przy użytkowaniu matiza, co uznaje za świetny wynik. wymianę oleju producent zaleca co 5000 km i to jest taki minusik. ceny części porównywalne do tych europejskich, nie ma tragedii. bolesny jest zakup opon ponieważ 16 cali kosztują po 400 zł za sztukę.
Ford Crown Victoria II