Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Ford Mondeo II Sedan 2.0 i 130KM 96kW 1996-2001

Ford Mondeo II Sedan 2.0 i 130KM 96kW 1996-2001
Lata produkcji: 1996 - 2001
Segment: Klasa średnia
Druga generacja modelu, będąc dogłębnie zmodernizowaną wersją Mondeo I, pojawiła się na rynku w roku 1996. Od poprzednika odróżniał się łatwo rozpoznawalną, dużo atrakcyjniejszą sylwetką, z charakterystycznym wyglądem przednich reflektorów. Model powtórzył sukces swej pierwszej generacji, a nawet został okrzyknięty najładniejszym samochodem w ofercie Forda. Na rynku amerykańskim występował jako Ford Contour oraz Mercury Mystique. Produkcję II generacji modelu zakończono w roku 2000.
Powagosław
Najciekawsze i najbardziej spójne Mondeo od czasu drugiej generacji tego modelu. Projekt na miarę pozycji i renomy tego samochodu w Europie. ~Powagosław
Luzacjusz
Mustang wśród rodzinnych sedanów. Żarty żartami, ale fakt taki, że Mondeo nigdy nie był równie drapieżny i tak dynamicznie wystylizowany, jak jest dziś. A że trochę przy tym „Aston Martin wannabe”… Może być. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Ford Mondeo II Sedan 2.0 i 130KM 96kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 241
Koszt ogólny 248,72 PLN
LPG23 PLN
PB73 PLN
Wydatki serwisowe 40,88 PLN Pozostałe wydatki 61,67 PLN

Autodiagnoza Ford Mondeo II

Liczba wpisów: 160
Brak temperatury na wskaźniku
dodał: czuzi, 5 lat temu
Jakis czas temu miałem regenerowany parownik, w drodzę powrotnej od mechanika zauważyłem brak jakiej kolwiek temperatury na zegarze. Poczułem dziwny swąd jakby spalenizną, zatrzymałem się i już nie mogłem uruchomić silnika. Zajrzałem pod maskę a tam gorąco jak w piekle, zlokalizowałem usterkę - pękł mi wężyk płynu chłodzącego. Wezwałem pomoc, wymienili mi wężyk, zalałem płynem i pojechałem w dalszą drogę powrotną. Wydaje mi się, iż od tamtej pory nie mam żadnego wskazania na zegarze, jedynie po odpaleniu silnika wskazówka może drygnie tylko 1 mm i tyle.
Gaśnięcie silnika.
dodał: czuzi, 5 lat temu
Po regeneracji parownika po krótkim czasie znowu pojawił się spadek obrotów do zera i gaśnięcie silnika. Robi się to po praktycznie każdym wciśnięciu sprzęgła. Zauważyłem, iż jeżeli dosyć późno wciśnie się sprzęgło tzn. hamowanie silnikiem, aż praktycznie do samego zatrzymania to silnik czasami nie zgaśnie, jest to bardzo rzadki przypadek, ale jest :)
Szarpanie silnika - auta
dodał: ~Krzysztof Noga , 2 lata temu
Skrzynia automatyczna pracuje w miarę dobrze.Niestety czasami i tylko na 5 - tym biegu gdy jadę z prędkością 70-80km/h po lekkim dodaniu gazu następuje szarpanie auta.trwa to około 1-2sekund.pozniej wszystko wraca do normy.Tak jak już napisałem wcześniej nie zawsze występują te szarpania.ale już coraz częściej.

Dane techniczne Ford Mondeo II Sedan 2.0 i 130KM 96kW 1996-2001

Podstawowe parametry Ford Mondeo II Sedan 2.0 i 130KM 96kW
Produkowany od 1996 do 2001 roku
Pojemność skokowa 1988 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 130 KM (96 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 178 Nm przy 3700 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Ford Mondeo II Sedan 2.0 i 130KM 96kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny

Publikacje o Ford Mondeo

Newsy o Ford Mondeo

Ford Mondeo II Sedan
Aktualnie przeglądasz Ford Mondeo II Sedan