Szukaj

Informacje o Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting 2019

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Pickup
Oznaczona symbolem T6, zaprezentowana w roku 2011, najnowsza i obecnie produkowana, trzecie generacja modelu. Ranger do części krajów Starego Kontynentu (także do Polski) trafił w 2012 roku. Pod względem stylistycznym model odmieniono, przywiązując większą wagę nie tylko do użytkowych aspektów pojazdu, ale również estetycznych czy luksusowych. Dzieli m.in. płytę podłogową z Mazdą BT-50, z którą nadal jest konstrukcyjnie blisko spokrewniony. Począwszy od obecnej generacji, model nie będzie oferowany na rynku amerykańskim, gdyż stanowiłby wewnętrzną konkurencję dla fordowskich pickupów serii F.
czytaj więcej
Powagosław
Objawienie tego segmentu. Ford zrozumiał, że pickupy przestały być typowymi wołami roboczymi i mogą mieć równie lifestylowy charakter, jak każdy inny samochód. ~Powagosław
Luzacjusz
Ranger potrzebował trzech generacji, by przystosować się do europejskich realiów i europejskich gustów. Jaka jest ta trzecia? Wystarczy powiedzieć, że Ranger stał się jednym z najładniejszych pickupów na naszym rynku. ~Luzacjusz

Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting 2019 – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12,7 m
Promień skrętu 6,35 m
Długość 5359 mm
Szerokość 1977 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2163 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1977 mm
Wysokość 1848 mm
Rozstaw osi 3220 mm
Rozstaw kół - przód 1560 mm
Rozstaw kół - tył 1560 mm
Prześwit 237 mm
Prześwit 4x4 281 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 2500 l
Kąt natarcia 29 stopnie
Kąt rampowy 25 stopnie
Kąt zejścia 27 stopnie
Kąt przechyłu bocznego 35 stopnie
Głębokość brodzenia 800 mm
Przedział ładunkowy - długość 1613 mm
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,0
~Bartek
Ford Ranger V
Podwójna kabina Facelifting 2019 2.0 EcoBlue 213KM 157kW
Ponieważ jest to auto służbowe a ja nie zdecydowałbym się kupić pickupa osobiscie, postaram się być obiektywny w ocenie funkcjonalności. Ogólnie auto sprawia pozytywne wrażenie, szczególnie silnik. Spalanie na poziomie średnio 9,4l/100km przy tak ciężkim aucie jest zaskakująco niskie. Nie posiadam rolety co jeszcze zwiększa spalanie. Głównie jednak jeżdżę na pusto, lub z lekkim ładunkiem. Muszę przyznać, że dopiero po załadowaniu ok 500kg auto jedzie jak po sznurku. Na pusto resory z tyłu sprawiają, że auto jest trochę nerwowe na dziurawej drodze, ale w końcu do wożenia ciężarów został on zaprojektowany.
4,6
~SAR37
Ford Ranger V
Podwójna kabina Facelifting 2019 2.0 EcoBlue 213KM 157kW
Moja wersja to Limited. Jeden z lepiej prowadzących się pickup-ów w swoim rozmiarze! Auto zwyczajnie płynie po drodze i pozwala cieszyć się jazdą nawet z prędkościami 140+ km/h. W terenie również daje radę, ale nie używałem go w ciężkim offie. Dobrze wyciszona i obszerna kabina pozwala ma komfortową podróż nawet na długich odcinkach. Duży plus za elastyczny zespół napędowy silnik-skrzynia automatyczna oraz minimalizm elektronicznych „dupereli” - to nie miejska „popierdółka” z milionem bezużytecznych, migoczących i personalizowanych gadżetów! Miałem wcześniej dwa SUVy, ale dopiero Ranger dał mi możliwość pełnej satysfakcji z jazdy i użyteczności. Nawet po ciasnym mieście nie ma problemów z poruszaniem się i parkowaniem - wystarczy trochę doświadczenia i umiejętności a wszędzie się można zmieścić. Szkoda, że, słuchając innych kierowców („A po co Ci takie auto? Kupujesz farmę!?”), nie kupiłem częściej pickupa - jak dla mnie to czysta przyjemność i dużo możliwości. Polecam!
4,4
~Konrad
Ford Ranger V
Podwójna kabina Facelifting 2019 2.0 EcoBlue 170KM 125kW
Największa wada- rama, zaczerniona pastą do butów, rdzewieje słysząc prognozę pogody o nadchodzącym deszczu, pospawana nogami (resztki drutu, odpryski, mikropęknięcia w zakończeniach spoin). Niewydolna wentylacja.

Usterki Ford Ranger V

Liczba wpisów: 11
łożyko koła przedniego
  • Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW od 2019
  • zawieszenie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 3
w raptorze z przebiegiem 6 tysięcy padło łożysko koła przedniego od jazdy po asfalcie. BIULD TOUGH . Serwis po wskazaniu palcem ,żę o to to koło jest lużne ,pojął się naprawy . Oczywiście próbowali jak mogli a to że nie mamy wolnego podnosnika ,to dałem swój ,wtedy i oni dali taki do podjechania pod koło -kpina , ford wie doskonale jaki to badziew jest ten raptor i celowo robi z ciebie idiotę . Z innych również ,znam ponad 10 użytkowników któży również czują się oszukani przez forda i jego tandetę w postaci rangera raptora . Ciekawe czy fox wie gdzie montują jego amortyzatory .
5 komentarzy
awaria układu napędowego
  • Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW od 2019
  • układ napędowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 17
Nie 1
od czasu do czasu auto traci moc i wyskakuje komunikat -sprawdź w instrukcji - oraz świeci się pomarańczowy kluczyk . niestety gaśnie i auto wraca do normy . oby tak się nie stało podczas wyprzedzania bo może to być ostatnie wyprzedzanie tego forda i jego kierowcy . Serwis nie jest w stanie rozwiązać tego problemu bo lampka sie nie pali jak podjeżdżam do serwisu także zapłaciłeś to jedz dalej nie zasłaniaj wystawy z raptorem , bo czekamy aby naciągnąć następnego na swój nic nie warty pseudoraptorek.
11 komentarzy
Zapaliły się kontrolki od oleju i ładowania.
  • Ford Ranger V Podwójna kabina 2.2 Duratorq TDCI 150KM 110kW od 2012
  • silnik
  • 1000 tys. km
Witam.w trakcie jazdy autem zapaliła się najpierw kontrolka ciśnienia oleju na czerwono auto zaczęło zwalniać i tracić moc pochwali zapaliła się kolejna kontrolka od ładowania ,natychmiast się zatrzymałem,zgasiłem auto otworzyłem maskę wyciągnąłem bagnet od poziomu oleju i zauważyłem ze wydobywa się dym,bardzo mnie to zdziwiło ponieważ przed wyjazdem z garażu sprawdzałem olej i było ok tak jak trzeba.Wczesniej nic niedawalo o sobie znać.Bardzo prosze o pomoc może ktoś już spotkał się z takimi usterkam.Dodam ze wyczerpał mi się akumulator.gdy go naladowalem auto odpaliło ale kontrolki nadal się paliły i silnik ciężko pracował.podejzewam ze z braku odpowiedniego smarowania.moze ktoś mnie nakieruje gdzie mam szukać.Z góry bardzo dziękuje za mądre rady.pozdrawiam
Problem rozwiązany
2 komentarze
Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting 2019