Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Ford Ranger V Pojedyncza kabina 2.2 Duratorq TDCI 150KM 110kW od 2012

Lata produkcji: 2012 - 2016
Segment: Pickup
Wszystkie jednostki napędowe to diesle i w sumie nie ma w tym nic dziwnego. Do wersji użytkowej w zupełności wystarczy najsłabszy 2.2l 125KM. To typowy tytan pracy, który został stworzony do harówki. Jeśli w grę wchodzi również dynamika, to warto rozważyć wariant 150-konny. Zapewnia osiągi z przeciętnego auta kompaktowego i o ile praktycznie nie ma rezerwy mocy, to gwarantuje dość żwawe przemieszczanie się. Sprawdzi się też w przeznaczeniu osobowym, choć w takim przypadku warto wziąć też pod uwagę silnik 3.2 200KM. Sporo pali, ale za to ucina sekundę podczas przyspieszania do 100km/h. Ma też nieco lepszą elastyczność.
Powagosław
Objawienie tego segmentu. Ford zrozumiał, że pickupy przestały być typowymi wołami roboczymi i mogą mieć równie lifestylowy charakter, jak każdy inny samochód. ~Powagosław
Luzacjusz
Ranger potrzebował trzech generacji, by przystosować się do europejskich realiów i europejskich gustów. Jaka jest ta trzecia? Wystarczy powiedzieć, że Ranger stał się jednym z najładniejszych pickupów na naszym rynku. ~Luzacjusz

Dane techniczne Ford Ranger V Pojedyncza kabina 2.2 Duratorq TDCI 150KM 110kW od 2012

Podstawowe parametry Ford Ranger V Pojedyncza kabina 2.2 Duratorq TDCI 150KM 110kW
Produkowany od 2012 do 2016 roku
Pojemność skokowa 2198 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 3700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 375 Nm przy 1500-2500 obr/min
Doładowanie turbodoładowanie o zmiennej geometrii (Variable Geometry Turbo)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86 x 94,6 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Ford Ranger V Pojedyncza kabina 2.2 Duratorq TDCI 150KM 110kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Ford Ranger

Newsy o Ford Ranger

Ford Ranger V Pojedyncza kabina
Aktualnie przeglądasz Ford Ranger V Pojedyncza kabina