Szukaj

Informacje o Ford Taurus II

Lata produkcji: 1991 – 1995
Segment: Klasa średnia

Ford Taurus II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Ford Taurus II

Liczba ocen: 27
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Wyciszenie

Wady

- Skrzynia biegów - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,6
~Fiskuzz
Kombi 3.8 V6 141KM 104kW
Ford Taurus II
Myślę, że to świetny, niespotykany w Polsce i wyjątkowo wygodny samochód, jest wolny (Vmax 130 km/h), mułowaty (0-100 km/h koło 16 sekund), ale jak już wspomniałem to nie auto sportowe, tylko doskonały obiekt, aby uskuteczniać P.O.M.* Znajomy stał przede mną na światłach maluchem. Mówił, że w obu lusterkach widział moje reflektory. To jest w nim niesamowite, facet się od razu inaczej czuje z takim samochodem, żeby tylko był trochę tańszy w eksploatacji... P.O.M. - Powolny Objazd Miasta, stosowany regularnie wieczorami w niektórych szczeblach społecznych ;-)
4,4
~zywczok@wp.pl
Sedan 3.0 i V6 24V 223KM 164kW
Ford Taurus II
Pominięto tu bezpieczeństwo, a właśnie dlatego mam teraz 2-go Taurusa SHO bo 1-szy uchronił mnie i żone od śmierci lub kalectwa przy czołowo-bocznej konfrontacji z TIRem+przyczepa. Odbyło się to przy 100 km/h (!!!). Wyszliśmy bez szwanku! Bardzo twarda i mocna i duża konstrukcja, a pod maską ciężko włożyć rękę - to procentuje gdy chodzi o życie. Bardzo dobre osiągi przy dużych gabarytach i relatywnie małym spalaniu oraz full wypas czynią, że auto daje dużo radości w różnych okolicznościach (a zjeżdziłem nim całą niemal Europę)
4,8
~abbccc@polbox.com
Kombi 3.8 V6 141KM 104kW
Ford Taurus II
Kupiłem Taurusa Kombi 12 letniego przypadkiem gdyż spodobał mi się niesamowity czerwony środek skórzano-pluszowy. Klima była padnięta i nie naprawiałem. Przejechałem w ciągu 2 lat ok. 60..70 tys km (w tym do Chorwacji). Przez 1-y rok zmieniłem (z napraw) 1 końcówkę drążka. Potem zawieszenie zaczeło się nieco sypać (wachacz, 2 silent blocki i kilka pierdułek) - niestety nie mogę za to winić samochodu bo to nie jest pojazd na bezdroża a tak mogę jedynie klasyfikować to co w Polsce nazywa się drogami. Z rzeczywistych napraw były : wymiana uszczelki pod skrzynią + płyn, wymiana szczotek w alternatorze (nie dajcie się nabrać na regeneracje - droga), parę drobiazgów. Sam spaliłem 2 pompy paliwa jeżdżąc prawie bez benzyny na LPG (w górach polecam min 1/4 zbiornika benzyny). Dużo pali ale przy tej pojemności to i tak nieźle (min. spalanie 11 l LPG - AUSTRIA 120..140 km, średnio 14..16 l LPG, max miasto do 20 l LPG - full korki Wawa). Super samochód na wyjazdy i dla weekendowych kierowców ale nie do ostrej jazdy (chyba że sportowa SHO) bo tak automat można zarżnąć. Jak będzie mnie stać na 2 auta chętnie sobie kiedyś kupię Taurusa lub innego amerykańca na trasę z LPG. W o połowę młodszym Peugeocie 306 miałem 2 razy więcej kłopotu (dobrze utrzymany) - bardzo wrażliwa elektryka i zawieszenie.
Ford Taurus II