Szukaj

Informacje o Ford Windstar I 3.8 V6 GL 155KM 114kW 1995-1997

Lata produkcji: 1995 – 1997
Segment: VANy
Produkowany od 1995 do 1997 roku
Pojemność skokowa 3797 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 155 KM (114 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 298 Nm
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 2
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(73%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wyciszenie + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,9
~Marek
Minivan 3.8 V6 GL 155KM 114kW
Ford Windstar I
Jeździmy w rodzinie małymi japońskimi samochodami oraz dużymi vanami. Windstar uważam, jest najlepszym samochodem w swoim przedziale cenowym i muszę was zaskoczyć, ale mniej się psuł od Japończyków. Dziwią mnie te wszystkie opinie, ze skrzynia się sypie że uszczelka pod głowicą padła. Owszem może się to zdarzyć jeśli samochód ma milion kilometrów, to normalne, zwłaszcza że większość egzemplarzy sprowadzona z USA ma faktycznie tyle przejechane. W amerykańskich testach Windstar jest luksusowym pojazdem zbierającym najwyższe noty. Samochód nieprzeciętnie wygodny oraz bardzo pakowny. Europejskie vaniki nie mają z nim żadnych szans, no może niższe spalanie w dieslach, lecz od czego mamy gaz.Polecam to auto. Od 4 lat właściwie nic przy nim nie robię. Regulacja gazu, jakieś drobiazgi w zawieszeniu i tyle. Lepszego komfortu podróżowanie nigdzie nie znajdziecie.
4,1
~IreX
Minivan 3.8 V6 GL 155KM 114kW
Ford Windstar I
Jest dobrze. Choć autem przejechałem może 20.000km to każdy z nich był dla mnie przyjemnością podróży, częste wypady w 7 osób nie mają porównania z czym kolwiek innym. Samochód doskonały, stosunkowo tani. Największy w swojej klasie. Nie jedna osoba się ogląda podczas przemierzania tym przez miasto, piękny dźwięk pracy na niskich obrotach V6-tki zwraca na siebie uwagę. Gdyby nie ta poważna awaria silnika jeździłbym nim dalej. W tej chwili remont jest dla mnie nieopłacalny, staram sie sprzedać to auto.
4,2
~janmierz@wp.pl
Minivan 3.8 V6 GL 155KM 114kW
Ford Windstar I
Zjechałem sam blisko-250tys km! i poznałem mocne i słabe strony Windstara.AUTO SUPER-chociaż ma też słabe punkty.Piętą Achilesa w nim /r.95/jest siadająca po przejechaniu ok 170tys km uszczelka pod głowicą i średnio co 50tys km trzeba liczyc sięz taką-spodzianką:( /jazda na gazie w tym pomaga/jednak Auto to pięknie rewanżuję się komfortem i wygodą-na gazie 14l/100 śr.-spokojna jazda.Koniecznie należy dbać o sprawną chłodnicę, po 200tys km,SPADA drastycznie sprawność co przekłada sie szybko na żywotność uszczelek pod głowicami-Chłodnica wymaga wymiany albo regeneracjii-POLECAM FACHURĘ :int-eko@wp.pl, po regeneracjii jak nowa:) wahacze ,końcówki drążków,i łozyska-przód koła wymagają-przeglądu...Jeśli będę wymieńiać to tylko Windstar-nieco młodszy:) Pozdrawiam-Janusz
Ford Windstar I