AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Marki i modele
Wyszukiwarka aut
Elektryczne
Rankingi
Testy i opinie
Oceń swoje auto
Oceń instalację LPG
Zużycie paliwa
Usterki
Oceń swój motocykl
Euroncap
Auta nowe
Auta używane
Ceny aut używanych
Dokumenty dla kierowcy
Dane techniczne
Dane techniczne
Rankingi
Motogazeta
Publikacje
Filmy
Newsy
Galerie
Nasze pomiary
Wydarzenia
Filmy
Porady
Motosłownik
Piłeś nie jedź
Dziennik kosztów
Firmy
Za granicą
Prawo jazdy
Kalkulatory
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw w Polsce
Ceny paliw za granicą
Mapa stacji paliw
Dodaj stację paliw
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
FSO
Polonez
Atu Plus
1.4 103KM 76kW 1998
1.4 103KM 76kW 1998
Informacje
o FSO Polonez Atu Plus 1.4 103KM 76kW 1998
Lata produkcji:
1998 – 1998
(1998)
Segment:
Niższa klasa średnia
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Publikacje
o FSO Polonez
11.02.1983 | Stutysięczny Polonez
Historia Poloneza rozpoczęła się już we wrześniu 1974 roku, gdy podpisano umowę z Fiatem, który miał pomóc w opracowaniu następcy...
FSO
Polonez
TOP 10 | Samochody z seriali
Są seriale, w których samochody głównych bohaterów odegrały ważne role drugoplanowe, albo były ozdobą kadrów. Przedstawiamy dziesięć aut z...
Stratopolonez – na wariackich papierach
Lancia Stratos to legenda rajdów lat siedemdziesiątych oraz jeden z najciekawszych sportowych samochodów tamtego okresu. Niestety,...
Więcej publikacji o FSO Polonez
Ogłoszenia
używanych
FSO Polonez
Liczba ogłoszeń:
8
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 84KM 1998
Cena:
10 500
PLN
Polonez 1.6
1998
141 572 km
85 KM
benzynowy
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi 84KM 1998
Cena:
19 900
PLN
Polonez ATU 1.6 GLI 1998r pierwszy właściciel!
1998
84 000 km
84 KM
benzynowy
FSO Polonez Cargo 1.9 D 69KM 1999
Cena:
9 000
PLN
POLONEZ TRUCK
1999
242 370 km
69 KM
diesel
Planujesz sprzedać samochód?
Dodaj
ogłoszenie
Wszystkie ogłoszenia
Dane techniczne
FSO Polonez Atu Plus 1.4 103KM 76kW 1998
Produkowany
od
1998
do
1998
roku
Pojemność skokowa
1398
cm
3
Typ silnika
benzynowy
Moc silnika
103
KM
(76
kW
)
przy
6000
obr/min
Maksymalny moment obrotowy
127
Nm przy
5000
obr/min
Montaż silnika
z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
Liczba cylindrów
4
Układ cylindrów
rzędowy
Liczba zaworów
16
Typ wtrysku
wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni
Manualna
Napęd na tylną oś
Dostępny
Liczba biegów
6
Zobacz dane techniczne
Oceny
FSO Polonez Atu Plus 1.4 103KM 76kW 1998
Liczba ocen:
4
Ogólna ocena
4,1
/5
Średnia dla segmentu
4,1
Zalety
+ Silnik
+ Widoczność
+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wady
- Ergonomia
- Wyciszenie
- Skrzynia biegów
Wybrane
oceny
4,1
~genek
Atu Plus 1.4 103KM 76kW
FSO Polonez
nie oczekujmy czegos wielkiego od komunistycznych projektow:)autko jezdzi,nie psuje sie,nie wymaga zadnego wkladu $$ oprocz nieszczesnego plaiwka
3,9
~Qrchuck
Atu Plus 1.4 103KM 76kW
FSO Polonez
Dobre tanie autko! Dużo zdziwionych na światłach w zagranicznych paściakach (:
4,2
~durex
Atu Plus 1.4 103KM 76kW
FSO Polonez
Zobacz wszystkie opinie
Raporty
spalania
FSO Polonez Atu Plus 1.4 103KM 76kW 1998
Liczba raportów:
1
Średnie spalanie dla
FSO Polonez Atu Plus 1.4 103KM 76kW 1998
pb
7,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania
Wybrane raporty
spalania
Pb
7,5
Atu Plus 1.4 103KM 76kW
FSO Polonez
a tu WIELKI plus!Autko potrafi mile zaskoczyc-na trasie spokojnie zchodzi do 6L/100km - w stosunku do tak duzej masy jak i oprow wlasnych t.j.ukl.jezdnego uwazam za bardzo dobre!
Zobacz wszystkie raporty spalania
Usterki
FSO Polonez
Liczba wpisów:
23
Zaworek nagrzewnicy
FSO Polonez Hatchback 1.5 75KM 55kW 1978-1988
układ chłodzenia
Mokre plamy w okolicach konsoli środkowej oraz nieprzyjemny zapach przypominający woń nieświeżej ryby w pierwszych egzemplarzach polonezów to znak, że mamy do czynienia z wyciekiem płynu chłodniczego. Wszystkiemu winien jest zaworek sterujący dopływem płynu chłodniczego do nagrzewnicy, uruchamiany dźwignią na konsoli. Bardzo często traci on szczelność. Po wielokrotnych wymianach owego zaworka efekty nadal pozostają niezadowalające. Rozwiązaniem gwarantującym sukces naprawy jest wymontowanie kłopotliwego zaworka, połączenie przewodu z jego pominięciem i założenie dowolnego kranika pod maską silnika na przewodzie doprowadzającym płyn do nagrzewnicy. Rozwiązanie to niosło z sobą pewną niedogodność: regulację natężenia przepływu płynu w nagrzewnicy trzeba bowiem przeprowadzać po opuszczeniu pojazdu i podniesieniu maski...
Oczekuje na rozwiązanie
Brak połaczenia silnika z masą
FSO Polonez Hatchback 1.5 75KM 55kW 1978-1988
instalacja elektryczna
Przygasające lampki kontrolne oraz bardzo wolne obroty rozrusznika przy próbach uruchamiania silnika to znak, że jednostka napędowa straciła połączenie z masą. Winę za ten fakt ponoszą zaśniedziałe połączenia przewodu masowego, umieszczonego w dolnej części przedziału silnikowego. Warunki atmosferyczne, zwłaszcza intensywna eksploatacja auta po zasolonych zimą drogach powoduje, że połączenie to przestaje funkcjonować w sposób należyty. Zamiast szukać przyczyny w braku połączenia silnika z nadwoziem od spodu, warto zamontować dodatkowy przewód łączący np. śrubę mocowania amortyzatora z wieszakiem silnika. W ten sposób pozbędziemy się usterki raz na zawsze.
Oczekuje na rozwiązanie
nie zapala na benzynie
FSO Polonez Caro 1.4 103KM 76kW 1993-1997
instalacja elektryczna
na początku problemy z działaniem na benzynie, bardzo słaby, po paru miesiącach, w pewien deszczowy dzień, nagle nie chciał zapalić na benzynie. Potem raz zapalał innym razem nie. Zapłon jest, pompka sprawna, na gazie działał tak samo, tylko coś blokowało na benzynie. Popsuł się przekaźnik umieszczony w silniku, który podczas przełączania benzyna->gaz odcina (tu nie jestem pewny ale z tego co zauważyłem to przestają tykać wtryskiwacze) coś w układzie paliwowym. Telefon do znajomego mechanika, który kazał połączyć bezpośrednio obwód odcinany przez przekaźnik i jak ręką odjął wszystko działa, to wymieniłem złom, na inny podobny, bo niestety takiego samego nie można dostać.
Oczekuje na rozwiązanie
Zobacz wszystkie zgłoszone usterki
FSO Polonez Atu Plus 1.4 103KM 76kW 1998
4,1 (4 oceny)
Wybierz inny silnik
1.4 103 KM
1.5 75 KM
1.5 GLE 82 KM
1.6 GL 87 KM
1.6 GLi 76 KM
1.6 GSi 84 KM
Wybierz inny silnik
FSO Polonez w pigułce
FSO Polonez
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
FSO Polonez
Dane techniczne
FSO Polonez Atu Plus 1.4 103KM 76kW 1998
Raporty zużycia paliwa
FSO Polonez Atu Plus 1.4 103KM 76kW 1998
Opinie
FSO Polonez Atu Plus 1.4 103KM 76kW 1998
Usterki
FSO Polonez Atu Plus 1.4 103KM 76kW 1998
Publikacje
FSO Polonez
Newsy
FSO Polonez
Galerie
FSO Polonez
Nasze pomiary
FSO Polonez
Filmy
FSO Polonez
Ogłoszenia
FSO Polonez
Ceny aut używanych
FSO Polonez
Dziennik kosztów
FSO Polonez Atu Plus 1.4 103KM 76kW 1998
Opinie o instalacjach LPG
FSO Polonez Atu Plus 1.4 103KM 76kW 1998
Testy zderzeniowe
FSO
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglądasz
FSO Polonez Atu Plus
Dane techniczne
128 raportów
zużycia paliwa
161 opinii
użytkowników
8 ogłoszeń
używanych
9 zgłoszonych
usterek
5 publikacji
o tym modelu
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Wirtualny alkomat
Sprawdź VIN
Porady
Kalkulator LPG
Benzyna czy diesel?
Kredyt czy leasing?
Pierwsza pomoc