Szukaj

Informacje o FSO

Fabryka Samochodów Osobowych to polskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne, istniejące od 1951 roku. Przez zakłady firmy przewinęły się tak słynne modele, jak Syrena, Fiat 125p i Polonez. W połowie 2006 roku FSO udostępniła swoje fabryki również dla Chevroleta Aveo, przeznaczonego na rynek ukraiński. Licencja wygasła pięć lat później. Od tamtej pory firma zdywersyfikowała działalność i zajęła projektowaniem części samochodowych oraz serwisowaniem pojazdów.

czytaj więcej

FSO – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Opinie Kierowców o FSO

Sprawdź co kierowcy
myślą o FSO

Oceny Aut 2 281 ocen

3,1
~KAMIILCIIOCars
Caro 1.6 87KM 64kW
FSO Polonez
Ocena całego auta była by doskonała... gdyby auto było produkowane w harmonii wraz z panującymi obecnie trendami. Dość stara i archaiczna konstrukcja auta, przestarzałe zawieszenie, brak elektroniki a chociażby wspomagania kierownicy w standardzie. Wszystko to działa na wielki minus, nie uraczymy się w Polonezie komfortem podróżowania. To auto nie było do tego zaprojektowane, a tak je reklamowali. 96 roku ta konstrukcja była daleko z tyłu nawet za Primerą p10 z91 roku. Jednak pod względem bezawaryjności i wytrzymałości auto jest naprawdę niezawodne. Pokona tysiące kilometrów, i na pewno nas nie zawiedzie.
4,3
~autopasje
Caro Plus 1.6 GL 87KM 64kW
FSO Polonez
Auto mam niecałe 5 lat jestem zachwycona miałam fiata 125 p z 1985 roku od salonu gdyż mam prawo jazdy 40 lat ! mój pierwszy samochód to był maluszek miałam go rok ale dobrze przejdźmy do sedna Polonez był kupiony z Warszawy za 6000 zł samochód wygodny lecz najgorsze jest to że nisko się siedzi a ja mając 60 lat mam co raz większe problemy z wsiadaniem. konto "autopasje" jest prowadzony przez 24 użytkowników więc wiek i płeć może się zmieniać pozdrawiam i polecam Poloneza dla osób już leciwych i dla młodych kierowców chcących mieć duży bagażnik i przestrzeń
3,9
~Jerry
Caro Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
FSO Polonez
Samochód odstaje od współczesnych standardów. Z drugiej strony kupilem go za 1700 pln, a za rower który kupilem miesiąc wczesniej zaplacilem 2100 pln. Obecnie to auto jest juz albo zdezelowanym gratem, albo dobrze utrzymanym egzemplarzem za ok. 3-5000 pln. Jako srodek lokomocji po zwyklych drogach nadal wystarczający, w miescie też sobie radzi, ale jest nieporęczny. Duzy plus za wspomaganie. Generalnie jako czwarty samochód ( na dwie osoby) się sprawdza. Jeżdzę nim dla przyjemnosci a nie z przymusu ekonomicznego. Na lata 90-te ten samochód był jeszcze akceptowalny jako codzienny środek lokomocji, teraz jest on dobry dla takiego jak ja co lubi przypomnieć sobie lata młodości lub dla biednego rolnika . Autostrady nie dla niego, maks. 120-130 km/h,ale na zwyklych drogach nie czuję zbyt wielkiego dyskomfortu. Polecam zakup tego auta tym osobom , które lubią powroty do przeszłosci ! Ktoś kto nie patrzył na poldka łakomym wzrokiem w latach 80-tych, tego nie zrozumie. A teraz spelniłem moje marzenie młodości za dwa dni mojej pracy ! Przypomnę że w latach 80tych zeby kupić poldka za sr. pensję trzeba by było odkładać całą pensję przez `16 lat ! To tak jakby ten samchód kosztował teraz 480 000 pln ( przy obeznej pensji 2500 netto) . A tyle kosztuje teraz najdroższy Mercedes Benz! Generalnie - samochód daje pozytywne wrażenie jako youngtimer ( moj ma już 17 lat)