Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW 1998-2002

FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW 1998-2002
Lata produkcji: 1998 - 2002
Segment: Niższa klasa średnia

Dane techniczne FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW 1998-2002

Podstawowe parametry FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Produkowany od 1998 do 2002 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 84 KM (62 kW) przy 5200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 122 Nm przy 3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 5

Autorentgen FSO Polonez

Liczba wpisów: 18

Brak masy.

dodał: Tabur, 6 lat temu
Przygasające lampki kontrolne oraz bardzo wolne obroty rozrusznika przy próbach uruchamiania silnika to znak, że jednostka napędowa straciła połączenie z masą. Zamiast szukać przyczyny w braku połączenia silnika z nadwoziem od spodu, warto zamontować dodatkowy przewód łączący np. śrubę mocowania amortyzatora z wieszakiem silnika. W ten sposób pozbędziemy się usterki raz na zawsze.

Korozja dolnych krawędzi drzwi.

dodał: Tabur, 6 lat temu
Powszechną bolączką właścicieli "Borewiczów" była korozja błyskawicznie pojawiająca się na dolnych krawędziach drzwi. A to dlatego, że krawędzie nie były osłonięte przez progi, gdyż po zamknięciu drzwi pozostawały odkryte. Takie rozwiązanie powodowało nieustanne uszkodzenia powłoki lakierniczej, co po jednej zimie owocowało wykwitami korozji. Problem wyeliminowano znacznie później, stosując plastikowe nakładki na progi.

Brudna podsufitka nad szybą tylną.

dodał: Tabur, 6 lat temu
Welurowa podsufitka w pierwszych polonezach była symbolem luksusu. Jednak właścicielom tych aut nie było dane długo cieszyć się jej zadowalającym wyglądem. Po kilku miesiącach eksploatacji, piękny beżowy kolor zamieniał się, w okolicach tylnej szyby, w szary, a następnie w obrzydliwie czarny kolor. Nad szybą, bowiem znajdowały się otwory wentylacyjne, które przykryte były tylko samym materiałem stanowiącym wykończnie sufitu. Przepływ powietrza musiał więc dawać takie objawy.

Publikacje o FSO Polonez