Szukaj

FSO Polonez Kombi 1.6 84KM 62kW 1999-2002

Informacje o FSO Polonez Kombi 1.6 84KM 62kW 1999-2002

Lata produkcji: 1999 – 2002
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowany od 1999 do 2002 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 84 KM (62 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 130 Nm przy 3800 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 9,5 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 80 x 79,5 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Widoczność + Stosunek jakość/cena + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Średnie spalanie dla FSO Polonez Kombi 1.6 84KM 62kW 1999-2002
8,5
l/100 km
10,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,7
FSO Polonez
Kombi 1.6 84KM 62kW
Dziwne te kryteria spalania, więc podaje własne: 7,2-7,5 (l) - średnie spalanie, 9,0-11,0 (l) w miastku, zależnie od stylu jazdy, udało mi się zejść nawet poniżej 8,5 (l) ale mieszkam w dość małym mieście (brak korków itd..). Mój najlepszy wynik na trasie to 6,1 (l) bez zamulania!!! Dość szybka (90 - 110 km/h) ale strasznie równa jazda. Aha i nie dawajcie opinii że w mieście pali 17 bo to raczej nie realne.....
Dodane 16 lat temu
10,0
FSO Polonez
Kombi 1.6 84KM 62kW
Tak mnie straszyli tym zużyciem paliwa a wcale tragedii nie ma, choć przyznaje że jeźdzę spokojnie. Jednak instalacja LPG wydaje się być nieodzowna... Podane przeze mnie średnie spalania są dla LPG !
Dodane 17 lat temu
7,5
FSO Polonez
Kombi 1.6 84KM 62kW
Polonez Kombi 1,6 GSI z 1999 roku to samochód na którym można polegać. Znakomicie się spisuje na długich trasach niezależnie czy to góry, czy teren płaski. Jest niezawodny, wszelkie usterki nigdy nie przeszkodziły w dotarciu do celu podróży. Pełni służbę w naszej rodzinie już od 10 lat 24 h na dobę , w dzień, w nocy i w najgorszą nawet pogodę. Prawdziwy "czołg" na kołach i za to go najbardziej lubię.
Dodane 17 lat temu

Usterki FSO Polonez

Liczba wpisów: 23
Zaworek nagrzewnicy
  • FSO Polonez Hatchback 1.5 75KM 55kW 1978-1988
  • układ chłodzenia
Mokre plamy w okolicach konsoli środkowej oraz nieprzyjemny zapach przypominający woń nieświeżej ryby w pierwszych egzemplarzach polonezów to znak, że mamy do czynienia z wyciekiem płynu chłodniczego. Wszystkiemu winien jest zaworek sterujący dopływem płynu chłodniczego do nagrzewnicy, uruchamiany dźwignią na konsoli. Bardzo często traci on szczelność. Po wielokrotnych wymianach owego zaworka efekty nadal pozostają niezadowalające. Rozwiązaniem gwarantującym sukces naprawy jest wymontowanie kłopotliwego zaworka, połączenie przewodu z jego pominięciem i założenie dowolnego kranika pod maską silnika na przewodzie doprowadzającym płyn do nagrzewnicy. Rozwiązanie to niosło z sobą pewną niedogodność: regulację natężenia przepływu płynu w nagrzewnicy trzeba bowiem przeprowadzać po opuszczeniu pojazdu i podniesieniu maski...
Dodane 13 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
Brak połaczenia silnika z masą
  • FSO Polonez Hatchback 1.5 75KM 55kW 1978-1988
  • instalacja elektryczna
Przygasające lampki kontrolne oraz bardzo wolne obroty rozrusznika przy próbach uruchamiania silnika to znak, że jednostka napędowa straciła połączenie z masą. Winę za ten fakt ponoszą zaśniedziałe połączenia przewodu masowego, umieszczonego w dolnej części przedziału silnikowego. Warunki atmosferyczne, zwłaszcza intensywna eksploatacja auta po zasolonych zimą drogach powoduje, że połączenie to przestaje funkcjonować w sposób należyty. Zamiast szukać przyczyny w braku połączenia silnika z nadwoziem od spodu, warto zamontować dodatkowy przewód łączący np. śrubę mocowania amortyzatora z wieszakiem silnika. W ten sposób pozbędziemy się usterki raz na zawsze.
Dodane 13 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
nie zapala na benzynie
  • FSO Polonez Caro 1.4 103KM 76kW 1993-1997
  • instalacja elektryczna
na początku problemy z działaniem na benzynie, bardzo słaby, po paru miesiącach, w pewien deszczowy dzień, nagle nie chciał zapalić na benzynie. Potem raz zapalał innym razem nie. Zapłon jest, pompka sprawna, na gazie działał tak samo, tylko coś blokowało na benzynie. Popsuł się przekaźnik umieszczony w silniku, który podczas przełączania benzyna->gaz odcina (tu nie jestem pewny ale z tego co zauważyłem to przestają tykać wtryskiwacze) coś w układzie paliwowym. Telefon do znajomego mechanika, który kazał połączyć bezpośrednio obwód odcinany przez przekaźnik i jak ręką odjął wszystko działa, to wymieniłem złom, na inny podobny, bo niestety takiego samego nie można dostać.
Dodane 15 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
FSO Polonez Kombi

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów