Szukaj

Informacje o Honda Accord III Sedan 2.0 EX 102KM 75kW 1985-1989

Lata produkcji: 1985 – 1989
Segment: Klasa średnia
Trzecia generacja modelu debiutowała w Europie i Japonii w 1985 roku (rok później w na innych rynkach). Model zyskał klinowatą sylwetkę nawiązującą do Hondy Prelude, a najbardziej charakterystycznym elementem nadwozia były podnoszone reflektory, raczej rzadko spotykane w sedanach. W 1988 roku Accord został poddany drobnemu face-liftingowi. W roku 1989 auto zostało wycofane z produkcji. Model przeszedł do historii jako pierwszy japoński samochód produkowany w USA i eksportowany potem do Japonii.
czytaj więcej
Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz
Produkowany od 1985 do 1989 roku
Pojemność skokowa 1955 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 102 KM (75 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 154 Nm przy 3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 82,7 x 91 mm
Typ wtrysku gaźnik
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Honda Accord III Sedan