Szukaj

Informacje o Honda Accord VII Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2002-2008

Lata produkcji: 2002 – 2008
Segment: Klasa średnia

Siódma generacja modelu produkowana w latach 2002-2007. W porównaniu do swojego poprzednika, Accord VII zwiększył swoje rozmiary i został głęboko przeprojektowany. Od 2003 roku oferowany także w wersji kombi. W 2005 roku model został poddany face-liftingowi. Europejska wersja samochodu była oferowana w USA (z bogatszym wyposażeniem) jako Acura TSX. W Stanach Zjednoczonych siódma generacja Accorda zdecydowanie różniła się od wersji europejskiej. W Japonii model sprzedawano pod nazwą Honda Inspire. Samochód Roku 2002 w Japonii.

czytaj więcej
Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz
Produkowany od 2002 do 2008 roku
Pojemność skokowa 2204 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(77%)

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Układ jezdny + Silnik

Wady

- Widoczność - Stosunek jakość/cena - Karoseria

Wybrane oceny

4,9
~muse1
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Honda Accord VII
Klasyczna linia nadwozia, design który się nie starzeje. W wersji kombi dzięki większemu roztawowi osi i ogromnemu bagażnikowi jest to idealny samochód dla rodziny. Zaskakujące, że przy swoich gabarytach prowadzi się jak auto kompaktowe dając ogromą radość z jazdy - układ jezdny to największy atut tego samochodu. Twardy, sportowy układ jezdny? W kombi z dieselem wrażenie mam odmienne - auto bardzo dobrze radzi sobie nawet z naszymi drogami i jest bardzo komfortowe. Czy accord ma jakieś wady? Tak, jest tak sobie wyciszony, słychać opory powietrza i kół. Audio jest bardzo dobre wystarczy skęcić basy na 0 a treble na -3 W przypadku sporo cięższego kombi dla mnie oczywisty wybór to diesel. W przypadku sedana pomyślałbym o benzynie 2.0.
4,5
~Zdzisiu 83
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Honda Accord VII
Moi drodzy ja osobiscie polecam ten samochod wszystkim ktorzy potrzebuja przestronego a zarowno rodzinego kombi jak roniez auta o sportowym wygladzie i zcieciu .ACCORD ma DUSZE i nik mi nie powie ze jakies vw ,ford ,mazda,toyota avensis,sab skody i tego rodzaju auta sa LEPSZE bo tak nie jest .Nie ma nic co by moglo przebic Honde pod zadnym wzgledem .Jezeli szukacie samochodu niezawodnego ACCORD wlascie takim jest po za wersja z navigacja nie jest naszprycowana elektronika jak francuska konkurecja przez co nie ma sie co poosuc .Ma wszytko to co jrs nizbedne jeszcze raz polecam .Jezeli jednak ni szukacie kombi a macie miszane uczuce co do Accord to polecam S80 z manualna skrzynia auto naprawde rownie doskonale POZDRAWIAM WSZYSTKICH UZYTKOWNIKOW
2,7
~biuro@sound-project.com.pl
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Honda Accord VII
Niezły samochód do jazdy - znakomity w prowadzeniu, dynamiczny, cichy i w sumie wygodny. Zasługiwałby na najwyższą ocenę gdyby nie awaryjność. To jest mój piąty i najnowszy japoński samochód w tym pierwsza Honda i porażka!!! Awarie które miały miejsce nie powinny się zdarzać w samochodzie który kosztował 150 tys zł. Zrywający się łańcuch rozrządu (nie jestem odosobnionym przypadkiem) dyskwalifikuje markę z kolejnego zakupu. Moim zdaniem w czteroletnim samochodzie z przebiegiem poniżej 200 tys km nie powinny występować awarie których naprawa w serwisie kosztuje tyle ile samochód z tego rocznika na giełdzie.
Średnie spalanie dla Honda Accord VII Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2002-2008
6,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Honda Accord VII
accord kombi 2008, zakupiona trzy lata temu z przebiegiem 135tys mil od drugiego wlaściciela, obecnie 177tys mil od roku więcej stoi bo mam inne autko ale szkoda sprzedawać, wymiana rurki od wtrysku asekuracyjnie wszystkie wraz z listwa (na używane koszt 50funta) i tyle przez dwa lata. model po 2006 był zmieniony/ ulepszony pod wieloma względami. przebieg 280tys km (tylko rzeczywiste) to niedużo dla tego auta. oleju nie bierze. autostrada 135-140 = 6.4l/100 , miasto ok 7,5-8l/100 , poza miastem to już zależy jak ciężka noga od 5,2l (udało mi się jadąc ok 80-90km/h) do 8-9 ciągle chcąc być na czele peletonu a jest czym pociągnąć.
7,1
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Honda Accord VII
odwiedzam mechanika srednio 3 razy w roku na mniej lub bardziej zlozone naprawy i zostawiam mu srednio 1000-2000 na rzeczy, ktore nie powinny sie psuc - pomijam tu klocki, plyny czy gumy, bo to trzeba w kazdym aucie, ale jakies kolo pasowe od alternatora, ktore peklo na pol? ..gdzie nie ma tego nigdzie, bo to sie nie psuje? ...wiec niech sobie kazdy doda do auta, ktorym jezdzi niespodziewane wydatki, ktore go moga wciagnac na kilka dodatkowych tysi w skali roku - i znam ludzi, ktorzy chwala te silniki, ale znam tez wielu, ktorzy jak ja wpakowali sporo kasy na naprawy w nadziei, ze na tym sie skonczy i nie ma sensu sprzedawac samochodu, w ktory poszedl worek siana, ale kolejny kwartal pokazal, ze jeszcze to sie moze zepsuc a w kolenym roku jeszcze tamto - dawno temu z akcyza ten samochod kosztowal mnie prawie 50 tysi pln i mysle, ze kolejne 30 juz wlozylem w naprawy na przestrzeni tych 8 lat wiec rozkmincie sobie ten temat przed zakupem - ps - jezdze nia do dzis wiec jak ktos mi nie wierzy zapraszam do zakupu
6,8
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Honda Accord VII
doskonale by było i dalbym 5 pkt gdyby palila 5l ale niestety nie. Jak ja sprowadzilem to palila mi srednio 6.4 litra teraz pali 6,8 i jest to normalna jazda powiedzmy ze lamie ograniczenia o ok 30 do 40 km. Duzo zalezy tez od opon na dunlopie pali ok 0,4l. wiecej. W Niemczech na autostradzie jak srednią predkosc mam ok 140km a maksymalna 190-200km/h to spalila mi ok 7,8litra wiecej mi nigdy nie wziela a uzywalem sobie na autostradzie. Co do napraw to wymieniam tylko olej i filtry (cena za oba powietrza i oleju to ok 65zł).

Usterki Honda Accord VII

Liczba wpisów: 33
Uszkodzony czujnik przyspieszenia bocznego
  • Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008
  • instalacja elektryczna
Witam. Dzisiaj byłem w warsztacie wymienić olej i żarówki. Samochód w 100% sprawny. Profilaktycznie poprosiłem o podpięcie pod komputer. Wyskoczył błąd czujnika przyspieszenia bocznego. Po odłączeniu komputera samochód już cały czas informuje (mimo skasowania błędu) o usterce (tablica wskaźników: żółty trójkącik, żółte VSA oraz info "check VSA"). Sprawdziłem, że czujnik przyspieszenia bocznego znajduje się w module VSA, który kosztuje 8700zł. 1. Dlaczego przed podłączeniem komputera samochód nic nie wyświetlał? 2. Czy można ten błąd wykasować, aby się nie pojawiał? 3. Jeśli nie, to jak najtaniej naprawić usterkę? Z góry dziękuję za pomoc.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Threads
  • Honda Accord VII Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2002-2008
  • inne
silnik do wysokosci 3000 obrotow pracuje bezblednie. po przekroczeniu tej wartosci zaczyna hamowac i zaswieca sie lampka zazeniowa i miga. W tym czasie silnik pracuje tylko do 2 tysiecy obrotow. trzeba robic reset komputera tak jak w instrukcji obslugi jest napisane.Moje zapytenie : co moze byc przyczyna takiego zachowania sie silnika. Co mohe sam sprawdzic zanim pojde do warsztatu. Jestem za granica kraju i nie chcialbym sie wpedzac w niepotrzebne koszty. Czy z taka usterka moge dojechac do domu a to ponad 1000 km. Usterka wystepuje po przekroczeniu ponad 3000 obrotow silnika tylko resetowanie sterownika
Problem rozwiązany
4 komentarze
Wycie silnika
  • Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008
  • układ napędowy
Witam, od jakiegoś czasu zwykle po tym jak już auto złapie odpowiednią temperaturę zaczyna wyć. Słychać to przy niższych prędkościach, a zwłaszcza przy zakrętach ( większe obroty przy skręcaniu kierownicą) , dźwięk jest podobny do tego jak wydaje silnik kiedy jedziemy na wstecznym. Identycznie brzmi jak w tym filmie na yt, gość też ma taki problem https://www.youtube.com/watch?v=0HBlKeQ46L8
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Honda Accord VII Kombi