Szukaj

Informacje o Honda Accord VII Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2002-2008

Lata produkcji: 2002 – 2008
Segment: Klasa średnia

Siódma generacja modelu produkowana w latach 2002-2007. W porównaniu do swojego poprzednika, Accord VII zwiÄ™kszyÅ‚ swoje rozmiary i zostaÅ‚ gÅ‚Ä™boko przeprojektowany. Od 2003 roku oferowany także w wersji kombi. W 2005 roku model zostaÅ‚ poddany face-liftingowi. Europejska wersja samochodu byÅ‚a oferowana w USA (z bogatszym wyposażeniem) jako Acura TSX. W Stanach Zjednoczonych siódma generacja Accorda zdecydowanie różniÅ‚a siÄ™ od wersji europejskiej. W Japonii model sprzedawano pod nazwÄ… Honda Inspire. Samochód Roku 2002 w Japonii.

czytaj więcej
Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegóÅ‚ach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskaÅ‚o na agresywnoÅ›ci. DziÅ› to jedno z Å‚adniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem SaletÄ…. WyglÄ…da groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnÄ…trz, w Accordzie jest wiÄ™cej komfortu niż sportu. Czyli z zewnÄ…trz Mike Tyson, a wszÄ™dzie indziej Tomasz Kammel. TrochÄ™ szkoda. Bo Camele dobre sÄ… tylko przez „C” na poczÄ…tku i jedno „M” w Å›rodku.

~Luzacjusz
Produkowany od 2002 do 2008 roku
Pojemność skokowa 2204 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,2 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(76%)

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Układ jezdny + Silnik

Wady

- Widoczność - Stosunek jakość/cena - Karoseria

Wybrane oceny

3,1
~Jamnik
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Honda z tym silnikiem z całą pewnością nie jest autem dla każdego, chociażby ze względu na naprawdę wysokie ceny części. Za zawór EGR potrafią zaśpiewać w hurtowni 1200 zł, a a zestaw rozrządu 1100. Kupując samochód z tą jednostką trzeba liczyć się z wydatkami na takim poziomie. Podobnie, jak z wieloma drobnymi, acz drogimi w naprawie usterkami, wynikającymi z wieku auta. W tej chwili na polskim rynku występują już właściwie same mocno zmęczone egzemplarze, których dalsza eksploatacja stanie się dla nowego właściciela finansową udręką.
4,3
~Użytkownik Hondy
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Bardzo udany samochód, warty polecenia. Świetny i trwały silnik diesla, doskonały układ jezdny i pojemny bagażnik. Słowem - ten samochód posiada wszystko czego można oczekiwać od wygodnego kombi. Kwestią dyskusyjną pozostaje design (zwłaszcza tył samochodu) - złośliwi pytają dlaczego na moim aucie nie ma reklamy zakładu pogrzebowego :). Największym mankamentem jest fatalna karoseria (lakier rysuje się przy każdej możliwej okazji, a tylne nadkola i drzwi od dołu korozja zżera niemiłosiernie). Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że wiele "japończyków" boryka się z tym problemem, zwłaszcza jeśli zjechały z taśmy produkcyjnej kilkanaście lat temu. Nie zmienia to jednak ogólnej oceny tego auta, która pozostaje bardzo wysoka. Autem jeżdżę od ponad 4 lat i w tym czasie zrobiłem nim ponad 80 000 km. Auto tylko raz odmówiło mi posłuszeństwa tak, że nie chciało ruszyć (na szczęście blisko domu), kiedy wystąpiły problemy z alternatorem, przez które rozładował się akumulator. Niemniej jednak samochód udało się odpalić "z kabla" i dojechać nim do warsztatu bez potrzeby holowania.
4,9
~muse1
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Klasyczna linia nadwozia, design który się nie starzeje. W wersji kombi dzięki większemu roztawowi osi i ogromnemu bagażnikowi jest to idealny samochód dla rodziny. Zaskakujące, że przy swoich gabarytach prowadzi się jak auto kompaktowe dając ogromą radość z jazdy - układ jezdny to największy atut tego samochodu. Twardy, sportowy układ jezdny? W kombi z dieselem wrażenie mam odmienne - auto bardzo dobrze radzi sobie nawet z naszymi drogami i jest bardzo komfortowe. Czy accord ma jakieś wady? Tak, jest tak sobie wyciszony, słychać opory powietrza i kół. Audio jest bardzo dobre wystarczy skęcić basy na 0 a treble na -3 W przypadku sporo cięższego kombi dla mnie oczywisty wybór to diesel. W przypadku sedana pomyślałbym o benzynie 2.0.
Åšrednie spalanie dla Honda Accord VII Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2002-2008
6,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
accord kombi 2008, zakupiona trzy lata temu z przebiegiem 135tys mil od drugiego wlaściciela, obecnie 177tys mil od roku więcej stoi bo mam inne autko ale szkoda sprzedawać, wymiana rurki od wtrysku asekuracyjnie wszystkie wraz z listwa (na używane koszt 50funta) i tyle przez dwa lata. model po 2006 był zmieniony/ ulepszony pod wieloma względami. przebieg 280tys km (tylko rzeczywiste) to niedużo dla tego auta. oleju nie bierze. autostrada 135-140 = 6.4l/100 , miasto ok 7,5-8l/100 , poza miastem to już zależy jak ciężka noga od 5,2l (udało mi się jadąc ok 80-90km/h) do 8-9 ciągle chcąc być na czele peletonu a jest czym pociągnąć.
7,1
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
odwiedzam mechanika srednio 3 razy w roku na mniej lub bardziej zlozone naprawy i zostawiam mu srednio 1000-2000 na rzeczy, ktore nie powinny sie psuc - pomijam tu klocki, plyny czy gumy, bo to trzeba w kazdym aucie, ale jakies kolo pasowe od alternatora, ktore peklo na pol? ..gdzie nie ma tego nigdzie, bo to sie nie psuje? ...wiec niech sobie kazdy doda do auta, ktorym jezdzi niespodziewane wydatki, ktore go moga wciagnac na kilka dodatkowych tysi w skali roku - i znam ludzi, ktorzy chwala te silniki, ale znam tez wielu, ktorzy jak ja wpakowali sporo kasy na naprawy w nadziei, ze na tym sie skonczy i nie ma sensu sprzedawac samochodu, w ktory poszedl worek siana, ale kolejny kwartal pokazal, ze jeszcze to sie moze zepsuc a w kolenym roku jeszcze tamto - dawno temu z akcyza ten samochod kosztowal mnie prawie 50 tysi pln i mysle, ze kolejne 30 juz wlozylem w naprawy na przestrzeni tych 8 lat wiec rozkmincie sobie ten temat przed zakupem - ps - jezdze nia do dzis wiec jak ktos mi nie wierzy zapraszam do zakupu
6,8
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
doskonale by było i dalbym 5 pkt gdyby palila 5l ale niestety nie. Jak ja sprowadzilem to palila mi srednio 6.4 litra teraz pali 6,8 i jest to normalna jazda powiedzmy ze lamie ograniczenia o ok 30 do 40 km. Duzo zalezy tez od opon na dunlopie pali ok 0,4l. wiecej. W Niemczech na autostradzie jak srednią predkosc mam ok 140km a maksymalna 190-200km/h to spalila mi ok 7,8litra wiecej mi nigdy nie wziela a uzywalem sobie na autostradzie. Co do napraw to wymieniam tylko olej i filtry (cena za oba powietrza i oleju to ok 65zł).

Usterki Honda Accord VII

Liczba wpisów: 39
Uszkodzony czujnik przyspieszenia bocznego
  • Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008
  • instalacja elektryczna
Witam. Dzisiaj byłem w warsztacie wymienić olej i żarówki. Samochód w 100% sprawny. Profilaktycznie poprosiłem o podpięcie pod komputer. Wyskoczył błąd czujnika przyspieszenia bocznego. Po odłączeniu komputera samochód już cały czas informuje (mimo skasowania błędu) o usterce (tablica wskaźników: żółty trójkącik, żółte VSA oraz info "check VSA"). Sprawdziłem, że czujnik przyspieszenia bocznego znajduje się w module VSA, który kosztuje 8700zł. 1. Dlaczego przed podłączeniem komputera samochód nic nie wyświetlał? 2. Czy można ten błąd wykasować, aby się nie pojawiał? 3. Jeśli nie, to jak najtaniej naprawić usterkę? Z góry dziękuję za pomoc.
Problem rozwiÄ…zany
5 komentarzy
Threads
  • Honda Accord VII Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2002-2008
  • inne
silnik do wysokosci 3000 obrotow pracuje bezblednie. po przekroczeniu tej wartosci zaczyna hamowac i zaswieca sie lampka zazeniowa i miga. W tym czasie silnik pracuje tylko do 2 tysiecy obrotow. trzeba robic reset komputera tak jak w instrukcji obslugi jest napisane.Moje zapytenie : co moze byc przyczyna takiego zachowania sie silnika. Co mohe sam sprawdzic zanim pojde do warsztatu. Jestem za granica kraju i nie chcialbym sie wpedzac w niepotrzebne koszty. Czy z taka usterka moge dojechac do domu a to ponad 1000 km. Usterka wystepuje po przekroczeniu ponad 3000 obrotow silnika tylko resetowanie sterownika
Problem rozwiÄ…zany
4 komentarze
Wyświetlacz daszka konsoli centralnej
  • Honda Accord VII Sedan
  • wnÄ™trze
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 0
W egzemplarzach z nawigacją jest również wyświetlacz nad nawiewami(temperatura, RDS radia). Po pewnym czasie pojawiają się kłopoty bo ekran się wyłącza. Winne są temu zimne luty. Jesli ktoś poradzi sobie z lutownica to zrobi to samemu. Jak się boisz, zanies ekran do elektronika. 150zl i naprawione
1 komentarz
Honda Accord VII Kombi