Szukaj

Informacje o Honda Accord VII

Lata produkcji: 2002 – 2008
Segment: Klasa średnia

Siódma generacja modelu produkowana w latach 2002-2007. W porównaniu do swojego poprzednika, Accord VII zwiększył swoje rozmiary i został głęboko przeprojektowany. Od 2003 roku oferowany także w wersji kombi. W 2005 roku model został poddany face-liftingowi. Europejska wersja samochodu była oferowana w USA (z bogatszym wyposażeniem) jako Acura TSX. W Stanach Zjednoczonych siódma generacja Accorda zdecydowanie różniła się od wersji europejskiej. W Japonii model sprzedawano pod nazwą Honda Inspire. Samochód Roku 2002 w Japonii.

czytaj więcej
Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz

Honda Accord VII – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Honda Accord VII

Liczba ocen: 600
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki) + Całokształt

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Karoseria

Wybrane oceny

3,5
~Zygmunt
Sedan 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Honda Accord VII
Jak napisał kiedyś Jeremy Clarcson trzeba auto porównać do jakiegoś innego bo np ford Focus ST będzie wymiatał w porównaniu do zwykłego Forda ale do Porshe będzie juz raczej słabo.Więc posiadam Accorda 2006 w automacie i Focusa 2016 2.0 w automacie również- przebieg 160tys .Stylistyka-nie wypowiadam sie mnie podoba się i jedno i drugie auto.Jeżeli chodzi o multimedia (dla mnie podstawowa sprawa) to widać różnice epok -system SYNC Forda genialny w Hondzie z uwagi na wiek-brak.No ale tak kiedyś było.Sprzęt grający porównywalny czyli bardzo dobry chociaż nie wiem kto robi dla jednej firmy i dla drugiej ale tu w obu przypadkach jest znakomicie.Przestrzeń z przodu w zasadzie taka sama z tyłu ciasno i tu i tu ze wskazaniem na Honde - wydaje mi sie ze jest ciut lepiej.Podobnie bagażniki nie szokują ale Forda jakis taki płaski (niby w litrach poj podobna) i mniej ustawny no i nie ma siatek.To taka prosta rzecz a ułatwia życie...Karoseria.....cóż....w Hondzie ten temat leży.Rdza ja powoli zżera ale walczę.Cieńka,podatna na zarysowania chciałem nawet szlifowac lakier bo wygląda po dziesiątkach myjni fatalnie ale mi odradzono bo lakier cieniuśki a że miekki to widac.Co jakiś czas ją woskuję.Fordowski równiez podatny an zarysowania (lakiery eco-g....o) ale blacha solidniejsza,wydaje sie grubsza.Spasowanie bez zastrzeżeń aczkolwiek W Hondzie poskrzypuje tu i ówdzie..lata,może to to...Frajda z jazdy....hm...i tu jest zagwozdka...Hondy uchodza za sportowe ,sztywne (nawet za) dobre w prowadzeniu i z ta pewnościa prowadzenia,sztywnościa sie zgodze ale Ford robi to lepiej!!! I to auto o klase niby niższe....Jeździ fenomenalnie....Kolejna sprawa silnik....W Hondzie dolewam od lat do 2l/10tys -przyzwyczaiłem sie ale nie uważam tego za normalne-kreci sie ładnie ale w połaczeniu z ta skrzynia większy silnik to niestety strata pieniędzy...2.0l vicl Forda i Powershift -róznica epok,temperamentów...W hydrauliku Hondy olej wymieniam co 50tys wraz z filtrami,remont po 250tys i jeżdzi dalej.W Fordzie olej wymieniany co 60tys i na razie bez awari.Generalnie widać tu róznice epok.Ale żeby było uczciwie mysle ze focus 2006 w porównaniu z Accordem 2006 nie miałby szans-nie wiem nie jeżdziłem ale tak mi sie wydaje.W tym przypadku 10 lat róznicy i widac ze Honda to oddech starych czasów,Dobrych czasów bo wtedy to było znakomite autko,zresztą teraz też nie jest źle ale widac jak zmieniają sie standary.Zwłaszcza widać to po multimediach i układzie napędowym,w sam raz dla pana w kapeluszu.Ja już nad kapeluszem myślę bo latka lecą ale jazda Focusem syna sprawia mi ogromną satysfakcję,
3,6
~staszek
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Honda Accord VII
Auto przeszacowane i niesportowe.Najzwyklej w świecie mułowate i za sztywne.Nie na dzisiejsze standardy.Polecam jazdę próbną przy zakupie bo to w istocie auto dla kapelusznika i jeżeli kupimy z taką świadomościa to da duzo radości.Auto nie na autostrady lecz na codzienne dojazdy do pracy gdzie świetnie się sprawdzi.Rdzewieje,silnik przy tym przebiegu bierze 1-2l oleju na 10tys (tak zmieniam) wyglada na pierścienie niektórzy mowią ze ten typ tak ma...Trudno powiedzieć w takim razie to auto na benzyne i olej...Nie kręcę go bo dźwięk mnie drażni.Poprawne,stonowane,moze sie podobać typ auta daily dla gospodyń domowych/kapelusznika ,nie jest to type-s...Pytanie czemu go mam? -odziedziczyłem w pewnym sensie i juz sie pozbyłem.Dobra rzecz że to auto drogie (za drogie) jak znajdzie sie amator to auto idzie od ręki chociaz w serwisie słyszałem że Accorda coraz trudniej sprzedac - młodych którzy łykają emblemat Hondy nie stać na nie ,dla starszych są auta tańsze i zwyczajnie lepsze.A jeżeli juz maja to jak wspomniałem auto do spokojnej jazdy na lata.Teraz jeżdze Peugeotem 508 2.0Hdi.....hm...lepsza jakość,cena,silnik ,różnica kosmos.
3,6
~zbyszek
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Honda Accord VII
Auto mojego Ojca.Cóz tu pisać...ani szał ani rozczarowanie...Auto troche już (wg mnie) niedzisiejsze i przerklamowane.Taki codzienny wozidup do czego sie nie przyznadzą młodzi kierowcy który marzą o rajdówce i udaja że to Accord....No nie....Jezdżę Mondeo/Fusion ecoboost ,nawet nie ma co porównywac dynamiki czy stylu,wykończenia,widac róznice epok ,z drugiej strony auto młodsze o kilkanaście lat....Wracajac do Hani...Eksploatacja przez te wszystkie lata na normalnym poziomie,bez specjalnych extra wydatków, wciągu 10 lat o ile pamiętam dobrze to Ojciec remontował skrzynie (łozyska i luzy) maglownice,przeguby,obszywał fotele bo uszyte z tandetnej nieodpornej na czas tkaniny,zawieszenei trzeba robic na dobrych podzespołach bo tansze zamienniki nie dają gwarancji spokojnej jazdy.Poza tym rdza rdza rdza,ranty drzwi ,okien,podwozie i nadkola zrobione raczej z papieru niż z blachy,taka niekonczońca sie robota.Auto sztywne pomimo lat ,troche jak wóz drabiniasty głośne na autostradzie a to męczy powyzej 150tki nie da sie rozmawiać ,plastiki niestety trzeszczą,olej pije i trzeba miec na dolewki.Z tyłu troche ciasnawa....No i dynamika....Jaka dynamika? Muł,ktory dopiero tak od 6-6,5 tys obrotów daje ognia-kto tak jeżdzi po mieście? Cieawe jest to ze to stałe bolączki auta a na forach cicho sza.....Pan Stefan z serwisu potwierdza że to norma a robi w zasadzie głownie hondziny.....ale i tak warto.Tak samo mysli mój Tato :) Z plusów....nie jest ponadprzeciętnie awaryjne,wysoko kręcone daję trochę radości,z jasnych stron to chyba najjaśniejszy silnik starej daty,mułowaty ale czaso-odporny.Auto sympatyczne,trzeba pamiętać ze ma prawie 20 lat i to przeciętny codzienny model u nas gloryfikowany -dlaczego?Trudno powiedzieć.Honda ma inne modele do zabawy,pracy czy prestiżu.Ja osobiście miałem wrażenie że bedzie ciut solidniejsze.
Średnie spalanie dla Honda Accord VII
8,9 – 10,2
l/100 km
6,5 – 6,9
l/100 km
10,0 – 13,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,1
Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Honda Accord VII
Autko, dzięki swojemu systemowi i-VTEC jest jednocześnie mocne, szybkie i ekonomiczne. Spalanie jest tutaj, jak na tą pojemność i gabaryty mega fajne i akceptowalne. Nie opłaca się go ani trochę "zagazowywać". Jak się chce, to się zejdzie naprawdę nisko, ale jak się chce poszaleć to można umiejętnie poszaleć i spalanie drastycznie nie wzrośnie (o ile wogóle). Kwestia wyczucia silnika i stylu jazdy kierowcy. Żeby nie było - nie uważam go za najoszczędniejszy, bo znam oszczędniejsze silniki, bynajmniej autko pod względem spalania jest bardzo dobre i można je śmiało polecić.. Z doświadczenia powiem, że niełatwo jest tutaj niskie spalanie osiągnąć. Czemu? Bo to autko cały czas prosi się o wysokie obroty, lubi to i nawet jak mu się wstawi to spali mniej niż inny silnik o tej samej pojemności i tej samej ilości zaworów, lecz bez systemu i-VTEC. O 2.4 już w ogóle nie wspominam... :)
8,0
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Honda Accord VII
Silnik mega oszczędny jak na swoja moc i wagę samochodu . Przy jeździe tylko do pracy ok 5 km płynnej jazdy spalanie ok 8 litrów ale wiadomo silnik zimny więc pali więcej czy zima czy lato spalanie podobne wiadomo w zimę temepratury robią swoje a w lato klima też potrafi dołożyć swoje. Przy jeździe krajówką średnia 90km/h odcinek ok 35 km spalanie w granicach 6-6,5 tak to nie bajki!! W trasie przy prędkościach autostradowych i większych średnio 160+ spalanie ok 11 litrów więc nie ma tragedii Nogę mam raczej lekką może też te dobre wyniki ale z czystym sumieniem mogę polecić ten silnik do tego auta
8,4
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Honda Accord VII
Samochód potrafi spalić niecałe 6 litrów, ale równie dobrze 12. Wszystko zależy od odcinka i stylu jazdy. Do pracy jeżdżę 50km w 1 stronę, niecałe 20 km miastem, wioskami, oraz trochę ponad 30 km autostradą. W 1 stronę potrafiłem osiągnać spalanie 5.9l ( rekord ), natomiast najczęściej jest ono w granicach 6,4l, z całej trasy (w obie strony) około 6,5 - 6,9l (być może w drugą stronę jest więcej wzniesień). Jeżdżę głównie z klimatyzacją (latem) i najczęściej w 2, czasami 3 osoby o łącznej wadze około 250kg+. Prędkość 110km/h autostradą, po mieście/wsiach staram się jeździć przepisowo, na maksymalnym możliwym i sensownym dla pracy silnika biegu. Autostrada 130-140km - 7,5l Z kolei jazda po mieście wypada bardzo różnie, kiedy robię odcinki typu 1-2km, a zdarza mi się, średnie spalanie oscyluje w granicach 11,5l, kiedy pokonuję miasto dość płynnie, wiadomo spalanie potrafi osiągnąć 7,5l. Średnio przy tankowaniu mam w okolicach 7,5-8l+ w zależności ile jeździłem po autostradach a ile po mieście.

Usterki Honda Accord VII

Liczba wpisów: 33
Uszkodzony czujnik przyspieszenia bocznego
  • Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008
  • instalacja elektryczna
Witam. Dzisiaj byłem w warsztacie wymienić olej i żarówki. Samochód w 100% sprawny. Profilaktycznie poprosiłem o podpięcie pod komputer. Wyskoczył błąd czujnika przyspieszenia bocznego. Po odłączeniu komputera samochód już cały czas informuje (mimo skasowania błędu) o usterce (tablica wskaźników: żółty trójkącik, żółte VSA oraz info "check VSA"). Sprawdziłem, że czujnik przyspieszenia bocznego znajduje się w module VSA, który kosztuje 8700zł. 1. Dlaczego przed podłączeniem komputera samochód nic nie wyświetlał? 2. Czy można ten błąd wykasować, aby się nie pojawiał? 3. Jeśli nie, to jak najtaniej naprawić usterkę? Z góry dziękuję za pomoc.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Threads
  • Honda Accord VII Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2002-2008
  • inne
silnik do wysokosci 3000 obrotow pracuje bezblednie. po przekroczeniu tej wartosci zaczyna hamowac i zaswieca sie lampka zazeniowa i miga. W tym czasie silnik pracuje tylko do 2 tysiecy obrotow. trzeba robic reset komputera tak jak w instrukcji obslugi jest napisane.Moje zapytenie : co moze byc przyczyna takiego zachowania sie silnika. Co mohe sam sprawdzic zanim pojde do warsztatu. Jestem za granica kraju i nie chcialbym sie wpedzac w niepotrzebne koszty. Czy z taka usterka moge dojechac do domu a to ponad 1000 km. Usterka wystepuje po przekroczeniu ponad 3000 obrotow silnika tylko resetowanie sterownika
Problem rozwiązany
4 komentarze
Wycie silnika
  • Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008
  • układ napędowy
Witam, od jakiegoś czasu zwykle po tym jak już auto złapie odpowiednią temperaturę zaczyna wyć. Słychać to przy niższych prędkościach, a zwłaszcza przy zakrętach ( większe obroty przy skręcaniu kierownicą) , dźwięk jest podobny do tego jak wydaje silnik kiedy jedziemy na wstecznym. Identycznie brzmi jak w tym filmie na yt, gość też ma taki problem https://www.youtube.com/watch?v=0HBlKeQ46L8
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 54
5,0
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Honda Accord VII
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: KME
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Homologacji nie wiem kto jest wlascicielem, pierwsza lepsza wybralem by moc dodac ocene. Instalacja jest skladana, polecana przez chlopakow z forum accprda z malymi zmianami. Strrownik KME a nie STAG, reduktor NIKKO, wtryski HANA bodajze niebieskie( do wiekszej mocy) instalka chodzi poprawnie, bez zadnych problemow od 2 lat. Jedyne co zrobilem to wymienilem filterek. Wtryski...
5,0
Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Honda Accord VII
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Polecam instalacje, sprawuje się naprawde bardzo dobrze. Na instalacji miałem możliwość jeżdżenia: Polonezem 1995 r. (około 100 tys, nie wiem czy to była KME), Volvo V40 1,8 1997 r. (około 50 tys.), Honda Accord 2002 r. (około 35 tys.) obecnie Honda Accord 2003 r. (około 4 tys), w żadnym przypadku nic się z nią nie działo poza wymianą filtrów. Na pewno jest to zasługa...
5,0
Sedan 2.0 i-VTEC 16V Sport 155KM 114kW
Honda Accord VII
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 98 tys. km
użytkowana przez: 152 tys. km
Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług Auto Mix, serwisujemy tam 3 auta i nigdy nie było problemów. Auta zachowują się jak na benzynie, serwis przebiega szybko i profesjonalnie. Sama siedziba firmy jest ładna i komfortowa. Polecam serdecznie.
Honda Accord VII