Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Honda City V

Honda City V
Lata produkcji: 2002 - 2011
Segment: Auta małe
Mały miejski sedan klasyfikowany w segmencie B, produkowany od 1981 roku (w Europie od 2002 roku). W ofercie Hondy w tej klasie auto jest alternatywą wobec modelu Jazz. Pierwszą generację City oferowano w Europie również jako Jazz, gdyż na Starym Kontynencie nazwę City Opel zarezerwował wcześniej dla Kadetta w wersji hatchback. City II w Europie funkcjonowała jako Honda Logo, City III był oparty na Hondzie Civic IV i był sprzedawany głównie w Azji. Obecnie na rynku dostępna jest szósta generacja City, która debiutowała w 2009 roku. W Azji auto znane jest obecnie jako Honda Fit Aria.
Powagosław
Nie jest to dzieło, z którego projektanci Hondy mogliby być dumni. Sylwetka City jest daleka od atrakcyjnej przez niewielki rozstaw osi, małe koła i duży, niezgrabny kufer. Poza walorami czysto praktycznymi, samochody miejskie powinny też mieć choć trochę walorów estetycznych. ~Powagosław
Luzacjusz
Niektóre śmieciarki mają więcej wdzięku niż Honda City. Nie wiem, jak wy, ale ja w takiej dryndzie wstydziłbym się pokazać w swoim mieście. Proponuję zmianę nazwy na Honda Village. Proszę państwa, oto Honda Wieś. ~Luzacjusz

Honda City V – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Honda City V

Ogólna ocena
4,25
Średnia dla segmentu 3,97
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(80%) NIE(20%)
ZALETY + Koszty utrzymania + Skrzynia biegów + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
WADY - Widoczność - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

kunio1@wp.pl
Honda City V Sedan
1.4 i 83KM 61kW (2002-2011) 4,77
Superekonomiczny silniczek, bo tylko 1339. Większy i mocniejszy więcej by palił. Przestrzeń bagażowa i nietypowa możliwości składania oparć- REWELACJA! No i to jest HONDA.... Rewelacyjne auto dla normalnych kierowców. Wariaci i tak kupują stare BMW serii 3 z wypierdzianymi fotelami :P Bardzo nietypowy design tak niektórych kłuje w oczy, że mi w pierwszą noc ktoś oklepał drzwi ze złości :P Bardzo zwrotny.
dodano 10 lat temu przez kunio1@wp.pl
Adrian
Honda City V Sedan
1.4 i 83KM 61kW (2002-2011) 4,08
Samochód kupiłem z pewnych rąk bo rozpadał mi się poprzedni. Był serwisowany do samego końca, przebieg 180tyś. Generalnie nie podoba mi się jako samochód i jego kształty. Zdziwiłem się, że podgrzewane są lusterka i sterowane elektrycznie. Do bagażnika mieści się cały wózek, rozłożony ale wejdzie stelaż i gondola i jeszcze małe zakupy. Przydało się to, że Honda jest dość wysoko co w połączeniu z zimowymi oponami daje przewagę nad dużo lepszymi...
dodano 4 lata temu przez Adrian
jacek
Honda City V Sedan
1.4 i 83KM 61kW (2002-2011) 3,23
Autko było by naprawde niezłe ala jak powiedzieć o nim cos dobrego jak niedługo będzie tylko kupą rdzy gdzieś przeczytałem opinie \"honda krolowa rdzy\"i przekonałem sie o tym boleśnie nie mam pojęcia co teraz zrobić z tym w serwisie doraźnie coś zamalują i na pocieszenie mowia o 6 latach gwarancji.
dodano 8 lat temu przez jacek

Autorentgen Honda City V

Liczba wpisów: 9

Źle spasowane plastiki.

dodał: ojciecmajster, 5 lat temu
Bardzo duża szczelina między słupkiem A a kokpitem, która w ujemnych temperaturach dochodzi nawet do około 4mm. Inne spasowania elementów na szczęście nie budzi zastrzeżeń, choć też w niektórych miejscach miałbym zastrzeżenia. Ale na takie drobiazgi już przymknąłem oko. Na początku myślałem, że przy zakładaniu alarmu w ASO coś źle zamontowali. Na przeglądzie zgłosiłem ten fakt i stwierdzono fabrycznie zwichrowanie elementu. Co więcej facet powiedział, że mieli już kilka takich akcji w Civikach, ale nigdy w City. Popatrzcie sami:...

Ścieralny kolor plastików.

dodał: ~Jarek, 7 lat temu
Najpierw już po roku użytkowania nowego auta pojawiło się starcie srebrnego koloru z gałki zmiany biegów. To było do przeżycia. Ale kiedy po 3 latach wycierając z kurzu elementy plastikowe przy okazji odszedł kolor plastików przy dźwigni zmiany biegów, oraz na drzwiach kierowcy. Teraz wnętrze plastików wygląda łaciato czyli szaro-srebrno. Zgroza!!! Wniosek: nie myjcie samochodu wewnątrz albo zamówcie konserwatora zabytków!!! P.S. nie używałem Cifa ani Domestosa

Maska.

dodał: ~BERT, 8 lat temu
Seria samochodów miała fabryczny problem z ryzykiem korozji lub wręcz korozją - Honda sama usuwała mankament, w ramach gwarancji. Kupując auto warto sprawdzić wpis w książce gwarancyjnej - powinna być adnotacja o dokonaniu poprawki.

Ścieralność metalicznej, srebrnej farby na panelu sterowania szybami na bocznych drzwiach.

dodał: ~Darek, 2 lata temu
W moim egzemplarzu a kupiłem nowy w 2007r po 3 latach zaczęła się wycierać farba, także drobne korozyjne punkty na przedniej masce.

Jakość tapicerki.

dodał: ~BERT, 7 lat temu
Materiały tapicerskie - zwłaszcza te pod nogami, są bardzo kiepskie. Cieniutka wykładzina przetarła się po stronie pasażera po niecałych 3 latach. Powstała dziura. Pod nogami kierowcy, gumowo filcowa mata głusząca ( ta umieszczona pod tapicerką ) po prostu popękała ( oczywiście guma a nie filc ) pod naciskiem stóp, powodując powstanie zagłębień w miejscach gdzie zwykle stopy mają podparcie podczas jazdy. Konieczne okazało się włożenie pod tapicerkę kawałka wykładziny PCV, aby usztywnić miejsce pod stopy. Generalnie po 2 latach zbyt jasna tapicerka nadawała sie do prania. Bowiem bardzo...

Dane techniczne Honda City V

Moc silników 83–105 KM
Pojemność silników 1,3–1,5 l
Prędkość maksymalna 165–180 km/h
Przyspieszenie 0-100 10,8–14,2 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Honda City V
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 232
Koszt ogólny 22,68 PLN
LPG14.55 PLN
PB27.54 PLN
Wydatki serwisowe 25,01 PLN Pozostałe wydatki 28,34 PLN

Publikacje o Honda City