Szukaj

Informacje o Honda Civic VII Hatchback 2.0 i 16V Type S 160KM 118kW 2004-2005

Lata produkcji: 2004 – 2005
Segment: Niższa klasa średnia
Nie przypominająca w niczym swoich poprzedników, zmieniona stylistycznie, nie do poznania siódma generacja Hondy Civic zadebiutowała na rynku w 2001 r. Krótki przód auta oraz znacznie wyższa i węższa karoseria sprawiły, że auto oddaliło się znacznie od wcześniej utrwalonego, sportowego charakteru, nawiązując kształtami raczej do rodzinnego minivana. Model przeszedł face-lifting w roku 2004, a rok później zakończono jego produkcję.
Powagosław

Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.

~Powagosław
Luzacjusz

Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

~Luzacjusz
Produkowany od 2004 do 2005 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 160 KM (118 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 179 Nm przy 5000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86 x 86 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,2
~dawid hondziarz
Hatchback 2.0 i 16V Type S 160KM 118kW
Honda Civic VII
ogólnie auto sprawia pozytywne wrazenie ,mam małe zastrzezenia co do jakosci montazu i blacharsko jest jak inne hondy kiepski 9 lat i rdzewieje , ale jesli chodzi o jazde i frajde super , spalanie jak na 2.0 jest pozytywne
4,5
~Grzesiek
Hatchback 2.0 i 16V Type S 160KM 118kW
Honda Civic VII
Bardzo fajny kompromis pomiędzy moim zdaniem odjechanym Type R a normalnym 1.6 Civic 5 drzwiowy jest wygodny przestronny uniwersalny a silnik i cała reszta pozwala na odrobinę szaleństwa za rozsądne pieniądze !
4,6
~PiotrekK
Hatchback 2.0 i 16V Type S 160KM 118kW
Honda Civic VII
Naprawde fajne autko-szybkie ,oszczędne, przestronne, niezawodne
Średnie spalanie dla Honda Civic VII Hatchback 2.0 i 16V Type S 160KM 118kW 2004-2005
8,2
l/100 km
9,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,1
Hatchback 2.0 i 16V Type S 160KM 118kW
Honda Civic VII
Wiekszosc dystansu pokonuje po miescie i srednio wychodzi jakies 9,5 na 100km. Wlasciwie to zona moja pokonuje.Mysle ze Honda jest w stanie uzyskac lepszy wynik niz te 9,5. Najwieksze spalanie jakie odnotowalem to 11,5l/100km w okresie zimowym przy odpalaniu auta i czekaniu az odparuje ;) Przez dwa misiace dojezdzalem samochodem do pracy oddalonej o okolo 30km w jedna strone i bez zamulania tylko normalna jazda z wyprzedzaniem wlacznie ale wykorzystujac tylko dolny i sreni zakres obrotow uzyskiwalem srednio 7,4l na setke.Takze rewelacaj.
8,0
Hatchback 2.0 i 16V Type S 160KM 118kW
Honda Civic VII
Jeżdżę głównie dłuższe dystanse 200-300 km, bez włączania klimy udało mi się zejść poniżej 6l/100km (droga krajowa 80-100 km/h + ekspresówka 110-120km/h). W samym mieście ciężko zmieścić się w 10l/100km. Dane z tankowania, komputer pokładowy lekko zaniża wynik, typowe dla tego modelu silnika.
6,7
Hatchback 2.0 i 16V Type S 160KM 118kW
Honda Civic VII
2.0 ivtec 160km a spalanie mniejsze niz w 1.4 niemieckich konkurentów , do tico z gazem sporo mu brakuje ale srednie spalanie jazda podmiejska 10km plus jazda po miescie 7,3 trasa to zalezy od fantazji kierowcy , ja nie lubie obciązac silnika i uczymuje obrot 2-3 tys czyli miedzy 70 a 105km trzeba liczyc na trasie 6-6,5 to dobry wynik jak na taką pojemnosc , to nie moja pierwsza honda i jak ktos umie wytrzuc auto bedzie zadowolony ze spalania

Usterki Honda Civic VII

Liczba wpisów: 37
Szuranie, chrupanie,
  • Honda Civic VII Hatchback 1.7 CTDI 100KM 74kW 2001-2005
  • silnik
witam mam taki problem przy obrotach 1,5-2 tys/obr. slychac szuranie, chrupanie dość głośno nie zawsze, szczegolnie mocno przy puszczaniu gazu na biegu jałowym i po przejechaniu 1km na zimnym silniku i w zimie, jak jest cieplo to objawy sa znacznie mniejsze, potem hałas jest mniej wiecej stały, w silniku zostało prawie wszystko wymienione: rozrząd, pompa wody, rolki, alternator, turbosprezarka, dzwieki nadal są bez zmian, prosze o porade osób które mialy te same objawy w tym silniku. 1.7 CTDI civic 2004 nie wiem
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Drgania na układzie kierowniczym.
  • Honda Civic VII
  • układ kierowniczy
Mam problem, podczas dodawania gazu na jałowym biegu czuje na kierownicy oraz troche na fotelu i podłodze drgania,które wraz z dodawaniem gazu sa więcej wyczuwalne.Kolejna dziwna sprawa to podczas puszczenia pedału gazu obroty na okolo 3 sekundy zatrzymuja sie na 1100 obrotach a nastepnie wracaja do 800.Czasami podczas postoju np. na sygnalizacji spadaja gwałtownie obroty do 600 (co czuc na fotelu)i po chwili wszystko wraca do normy.Czy jakis doswiadczony mechanik hondy moze mi odpowiedziec co mam zrobic z tym fantem?Bede bardzo wdzięczny!!! niewiadoma
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
stukanie w regularnych odstępach przy jeździe na wprost
  • Honda Civic VII Hatchback 1.6 16V 110KM 81kW 2001-2005
  • układ napędowy
Wydaje mi się,że dźwięki pochodzą z lewego przedniego koła. Dzięk pojawia się podczas zakrętu w prawo przy prędkości pomiędzy 30-80 km/h i utrzymuje się dalej podczas jazdy na wprost ale nie jako ciągły ale w bardziej lub mniej regularnych odstępach. Wrażenie jakby coć tłukło się o jakiś element który się obraca. Najgorsze jest to że czasem nie pojawia się to zjawisko pomimo wykonywania tych samych manewrów. Jeżdżę parę dni i nic a tu nagle nie wiadomo czemu znowu więc trudno je odtworzyć u mechanika który twierdzi że coś mi się wydaje. Ma rację bo nie zawsze to słychać. Pojawiło się to ok 10 tyś km temu i na początku było mało wyczuwalne ale z czasem nasiliło się do pewnego poziomu i dalej się nie pogarsza. Myślałem, że będę jeździł aż wreszcie tak się nasili albo rozleci, że bez problemu się zdiagnozuje ale nic z tego. raz jest raz nie ma i nikt mi nie potrafi pomóc. wyieniłem łożysko, wymontowana półoś z obydwoma przegubami które wyglądają wporządku, przetoczyłem tarcze hamulcową, nie bardzo wiem gdzie dalej szukać.Auto ma teraz 114 000 przebiegu.
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Honda Civic VII Hatchback