Szukaj

Informacje o Honda Civic VII Hatchback 2.0 i 16V Type S 160KM 118kW 2004-2005

Lata produkcji: 2004 – 2005
Segment: Niższa klasa średnia
Nie przypominająca w niczym swoich poprzedników, zmieniona stylistycznie, nie do poznania siódma generacja Hondy Civic zadebiutowała na rynku w 2001 r. Krótki przód auta oraz znacznie wyższa i węższa karoseria sprawiły, że auto oddaliło się znacznie od wcześniej utrwalonego, sportowego charakteru, nawiązując kształtami raczej do rodzinnego minivana. Model przeszedł face-lifting w roku 2004, a rok później zakończono jego produkcję.
Powagosław

Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.

~Powagosław
Luzacjusz

Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

~Luzacjusz
Produkowany od 2004 do 2005 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 160 KM (118 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 179 Nm przy 5000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86 x 86 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Silnik + Całokształt + Skrzynia biegów

Wady

- Karoseria - Widoczność - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Honda Civic VII Hatchback 2.0 i 16V Type S 160KM 118kW 2004-2005
8,1
l/100 km
9,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,1
Honda Civic VII
Hatchback 2.0 i 16V Type S 160KM 118kW
Wiekszosc dystansu pokonuje po miescie i srednio wychodzi jakies 9,5 na 100km. Wlasciwie to zona moja pokonuje.Mysle ze Honda jest w stanie uzyskac lepszy wynik niz te 9,5. Najwieksze spalanie jakie odnotowalem to 11,5l/100km w okresie zimowym przy odpalaniu auta i czekaniu az odparuje ;) Przez dwa misiace dojezdzalem samochodem do pracy oddalonej o okolo 30km w jedna strone i bez zamulania tylko normalna jazda z wyprzedzaniem wlacznie ale wykorzystujac tylko dolny i sreni zakres obrotow uzyskiwalem srednio 7,4l na setke.Takze rewelacaj.
10,8
Liczba komentarzy: 1
Honda Civic VII
Hatchback 2.0 i 16V Type S 160KM 118kW
Opisuję prawdziwe realne spalanie, niestety wskaźnik komputera okłamuje. Na trasie pokazując średnio 7,5 l / 100km przy tankowaniu okazuje się że wypalił 10,5 litra, na miejscu jeżdżąc pokazuje 8.5-9 a realnie 11-11.5. Jazda rewelacja, przyspieszenie, moc i spokojna praca silnika przy każdym obciążeniu, ale litraż musi swoje wziać, to nie 1.4. Jak komuś pali tyle co 1.4 to albo czyta z komputera albo zaraz będzie remont bo ubogo jak cholera.
7,9
Honda Civic VII
Hatchback 2.0 i 16V Type S 160KM 118kW
Jadąc do 110/120km/h komp pokazuje w okolicach 6,8, autostrada 140km/h pokazuje ok 7,8, poza tankowaniu okazuje się że jednak litr więcej wychodzi na 100km. Zamontowana instalacja LPG ale dopiero 3 zbiornik teraz się okaże ile wyjdzie. Napiszę niebawem.

Usterki Honda Civic VII

Liczba wpisów: 49
Elektryka
  • Honda Civic VII Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW 2001-2005
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Żarówki, problem ze stykami, palące się często razem z bezpiecznikami, dziś przy -7 otwarła mi się szyba i nie reaguje.. pada śnieg, trzeba było zabezpieczyć na szybko drzwi.. klima przestała działać, podświetlanie pokręteł nawiewu. W wydechu dziura, rdza na karoseri, zwłaszcza tylna klapa.. I zacinająca się przy okazji. Dziś pociągłem za rączkę od przedniej maski, irwała się.. spryskiwacze przestały działać przy najgorszych możliwych warunkach... zawieszenie całe do roboty po 250000km. Trochę się zawiodłem, liczyłem na coś więcej od Japończyka.
Temperatura, obroty
  • Honda Civic VII Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW 2001-2005
  • silnik
  • 265 tys. km
Z reguły jeżdżę na gazie, problemów z samochodem jest sporo, z niewiadomych mi przyczyn temperatura skacze do czerwoności bez reguły, mogę jechać spokojnie przez 5 minut i się zagrzeje, a mogę jechać 2h i wszystko będzie okej. Dzieje sie to bardzo rzadko, mniej więcej raz na miesiąc. Często musze dolewać też płyn chłodniczy oraz olej. Ostatnio auto na gazie dziwnie wibruje, na postoju czuć to dużo bardziej, falują też wtedy obroty, na benzynie jest okej. Na zimnym silniku przy dodaniu gazu czasem reakcja jest po 2-3 sekundach. Sporadycznie zapali też się check engine z sondy, którą już wymieniałem.
Oczekuje na rozwiązanie
KOROZJA
  • Honda Civic VII Hatchback 2.0 i 16V Type S 160KM 118kW 2004-2005
  • nadwozie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 0
Rdza, podwozie i błotniki tylne, reszta zdrowiuteńka bo nie ruszana. Sprowadzony z NIEMIEC 15-latek z przebiegiem 70oookm, zero konserwy, rdzy sporo na podwoziu, szczotka, szlifiera i jazda, zabezpieczenie, konserwacja, podwozie, profile, progi, drzwi maska, klapa. Tylne błotniki robione ale raczej z obtarć. Pomalowane i zabezpieczone na maxa. Będzie spokój parę lat. reszta bez zastrzeżeń, magiel po poprawce wady fabrycznej, stukanie. Wymiana custom ślizg, regulacja docisku listwy. Teraz igła. Jazda niczym nówką.
Honda Civic VII Hatchback