Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Honda Civic w pigułce

Sprawdź numer VIN

Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o Honda Civic VII

Lata produkcji: 2001 - 2005
Segment: Niższa klasa średnia
Siódma generacja modelu debiutowała w 2001 roku. Stylistycznie Civic VII zmienił się nie do poznania i w niczym nie przypominał swoich poprzedników. Wyróżniał się węższą i znacznie wyższą karoserią oraz krótkim przodem auta, co znacznie odbiegało od utrwalonego wcześniej sportowego wizerunku. Swoimi kształtami Civic nawiązywał raczej do rodzinnego minivana. W 2004 roku model został poddany face-liftingowi. Jego produkcja zakończyła się w roku 2005.

Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.

~Powagosław

Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

~Luzacjusz

Honda Civic VII – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Honda Civic VII

Ogólna ocena
4,22
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(84%) NIE(16%)
ZALETY + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Poważne usterki
WADY - Widoczność - Wyciszenie - Karoseria

Autodiagnoza Honda Civic VII

Liczba wpisów: 89
działanie wycieraczek, szyb
dodał: ~Mariusz, 4 lata temu
Wycieraczki przedniej szyby pracują jak chcą, bez względu na ustawienie trybu pracy, potrafią się zatrzymać w połowie szyby. Ponadto szyby przednie po zamknięciu przy użyciu trybu automatycznego całkowitego podnoszenia samoczynnie się opuszczają. Proszę o wskazanie przyczyn.
stukanie w regularnych odstępach przy jeździe na wprost
dodał: ~Mario, 7 lat temu
Wydaje mi się,że dźwięki pochodzą z lewego przedniego koła. Dzięk pojawia się podczas zakrętu w prawo przy prędkości pomiędzy 30-80 km/h i utrzymuje się dalej podczas jazdy na wprost ale nie jako ciągły ale w bardziej lub mniej regularnych odstępach. Wrażenie jakby coć tłukło się o jakiś element który się obraca. Najgorsze jest to że czasem nie pojawia się to zjawisko pomimo wykonywania tych samych manewrów. Jeżdżę parę dni i nic a tu nagle nie wiadomo czemu znowu więc trudno je odtworzyć u mechanika który twierdzi że coś mi się wydaje. Ma rację bo nie zawsze to słychać.
Silnik gaśnie po rozgrzaniu.
dodał: ~Luxmario, 8 lat temu
Auto dopóki było zimne jechało prawidłowo. Kiedy zaczynało się rozgrzewać, silnik gasł. Zapalała się kontrolka "check engine" i świec żarowych. Można tak było rano na zimnym silniku przejechać do 10km. Następnie 20 minut postoju i 3-5 km jazdy. Przy czym po wymianie termostatu silnik stawał jeszcze częściej.
Zanim silnik się rozgrzeje ciężko wrzuca się dwójkę
dodał: Karolina, 7 lat temu
Tak jak w temacie. Zanim silnik się rozgrzeje ciężko jest zmienić z jedynki na dwójkę. Jak się chwilę pojeździ to wszystko jest ok. Auto ma 160tys na liczniku i niedawno wymieniany pasek rozrządu. Bardzo proszę o diagnozę.
Brak możliwości otwierania i zamykania drzwi kluczykiem.
dodał: ~Heniek, 8 lat temu
Zamek drzwi otwiera i zamyka się pilotem, przy rozładowanym akumulatorze nie dostanę się do samochodu. (Chciałbym się dowiedzieć jak zdejmuje się tapicerkę z lewych przednich drzwi.)

Autorentgen Honda Civic VII

Liczba wpisów: 101
Usterka skrzyni biegów.
dodał: ~wies, 6 lat temu
Ta usterka jest już opisana w innym punkcie. Kupcie Hondę starszej generacji, całą zardzewiałą. Albo kupcie VW diesla i wymieniajcie turbinę. A może jakiegoś Francuza i z każdą wymianą filtra do ASO. Lepiej może BMW z przekręconym o 100 tyś. licznikiem i spawanym z trzech sztuk i cieszyć się jak dziecko. Prawda jest taka, że nie ma samochodów bez wad. A czy są one do zaakceptowania to zależy już od każdego indywidualnie. Niech jakiś moderator to poukłada, bo denerwują mnie wady wymieniane dwukrotnie, albo wada: "Jak wymienić stabilizator?"
Trzeszczące zawieszenie.
dodał: ~Jakub, 8 lat temu
Co 15tys konieczność naprawy przedniego zawieszenia, które trzeszczy na wszystkich muldacg, dołkach i górkach.
Zbyt mały prześwit.
dodał: ~kundzio, 9 lat temu
trzeba b. uważać ale i tak w końcu kiedyś się zahaczy gdzieś o podwozie na 100%, poza tym wszystko ok za wyjątkiem wewn. plastików trudno się czyszczą a szybki rysują się nawet od "patrzenia"
Rdzewiejące tylne nadkola.
dodał: ~marek, 8 lat temu
Słabe punkty: nadkola korozja i tylna klapa również czasami zdarzają się progi i wtedy zaczyna się problem. W aparacie zapłonowym łożysko siada i simering powyżej 150000tys km. Słabe światła seryjne szczególnie na mokrej nawierzchni w nocy. Silnik z dużymi przebiegami biorą olej czasami bardzo dużo gdy się je katuje naprawa nie opłacalna lepiej kupić drugi.!!!
Ręczny hamulec tarczowy - słaby.
dodał: ~Aro, 8 lat temu
Nie wiem jak było w nowym, auto mam jako 6 letnie. Skuteczność ręcznego tarczowego prawie żadna. Na ręcznym "nawrócić" się nie da. W ASO twierdzą, że to po jakimś czasie normalne.

Dane techniczne Honda Civic VII

Moc silników 83–200 KM
Pojemność silników 1,3–2,0 l
Prędkość maksymalna 167–235 km/h
Przyspieszenie 0-100 6,8–14,2 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Honda Civic VII
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 8318
Koszt ogólny 27,29 PLN
LPG18.8 PLN
ON27.08 PLN
PB33.57 PLN
Wydatki serwisowe 11,39 PLN Pozostałe wydatki 14,34 PLN

Publikacje o Honda Civic

Newsy o Honda Civic

Honda Civic VII

AUTOCENTRUM.PL S.A.