Szukaj

Honda Civic XII Hatchback Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW od 2024

Informacje o Honda Civic XII Hatchback Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW od 2024

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Honda Civic to produkowany od roku 1972 model niższej klasy średniej (segment C), będący następcą serii N360/N600 i Z360/Z600, najpierw, do szóstej generacji, jako subkompakt, a od roku 200 jako pełnoprawny kompakt. Honda Civic jest największym sukcesem rynkowym japońskiej marki – wyprodukowano go w liczbie 24 milionów egzemplarzy, co czyni go jednym z najlepiej sprzedających się aut w historii motoryzacji. Do dnia dzisiejszego wypuszczono dziesięć generacji modelu, z czego ostatnia pojawiła się w roku 2017 (wersja hatchback; odmiany sedan i coupe pojawiły się na rynku w 2016 roku). Samochód na całym świecie był laureatem dziesiątek nagród (m.in. Samochód Roku na pięciu kontynentach).
czytaj więcej
Powagosław

Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.

~Powagosław
Luzacjusz

Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

~Luzacjusz
Produkowany od 2024 roku
Pojemność skokowa 1993 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 184 KM (135 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 315 Nm przy 4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 13,9 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 81 x 96,7 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny

Usterki Honda Civic XII

Liczba wpisów: 5
Parujące szyby
  • Honda Civic XII
  • układ chłodzenia
  • 10 tys. km
Auto ma nieustanne problemy z parującyni szybami, wszelkie dostępne sposoby i ustawienia nie pomogły (nowe filtry, czyszczenie, ozonowanie, płyny, preparaty, dywaniki, osuszacze itp.). Musi posiadać małe nieszczelności oraz niewydajny zle rozmieszczony układ nawiewów, byc może źle skalibrowany czujnik i oprogramowanie. Oczywiście dla serwisu to nie usterka. Dodatkowo oprócz tej wewnętrznej pary auto zawsze paruje z zewnątrz przy włączeniu wycieraczek. Totalnie irytująca sprawa, na pewno to moja ostatnia honda, w żadnym innym aucie nie spotkało mnie coś takiego a jeździłem conajmniej dwudziestoma różnymi autami.
Dodane 4 miesiące temu
Oczekuje na rozwiązanie
Ciąg dalszy kwestii szarpania samochodem
  • Honda Civic XII Hatchback 2.0 i-MMD 184KM 135kW od 2022
  • układ napędowy
  • 5 tys. km
Dziś w trasie obserwowaliśmy zachowanie pojazdu i już wiemy że przy każdym szarpnięciu następuje doładowanie baterii, następnie po chwili napęd przechodzi na elektryka i tak za każdym razem. Serwis twierdzi że z autem jest wszystko ok. Wyślemy teraz filmik do serwisu, może podany im rozwiązanie problemu ja tacy bo ewidentnie coś pracuje nie tak w nowym samochodzie. Dodatkowo auto mimo iż jest hybryda odpala się na silniku benzynowym, serwis też tego nie wyłapał. Mam nowoczesną hybrydę napędzaną benzyną i dodatkowo że zużyciem pod 7 l/100 km. Koszmar
Dodane 2 lata temu
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Źle spasowane wnętrze
  • Honda Civic XII
  • wnętrze
  • 10 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 1
Auto ma źle spasowane plastiki, nieustannie trzeszczy, codziennie. Słychać dźwięk jakby przekręcanego zegarka, stuki, trzaski. Prawdopodobnie wewnętrzna cześć obudowy w okolicacach "plastra miodu" odksztalcila sie/obluzowała i rezonuje. ASO udaje, że nie słyszy a ha juz mam dosyć tego auta.
Dodane 4 miesiące temu
Honda Civic XII Hatchback Facelifting
Aktualnie przeglądasz Honda Civic XII Hatchback Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów