Szukaj

Informacje o Honda CRX II 1.6 i 16V 124KM 91kW 1987-1992

Lata produkcji: 1987 – 1992
Segment: Auta sportowe
Produkowany od 1987 do 1992 roku
Pojemność skokowa 1590 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 124 KM (91 kW) przy 6800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 140 Nm przy 5700 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75 x 90 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Silnik + Całokształt + Układ jezdny

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Honda CRX II 1.6 i 16V 124KM 91kW 1987-1992
7,6
l/100 km
9,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,7
Coupe 1.6 i 16V 124KM 91kW
Honda CRX II
Tankuję zawsze do pełna zawsze na tej samej stacji, robię minimum 60km, dziennie posiadam seryjny układ dolotowy co przy jeździe w niższym zakresie obrotów zapewnia trochę niższe spalanie. W cyklu mieszanym z przewagą trasy (70%) nie przekraczam nigdy 7L/100km, najczęściej jest to 6.9L/100km, od pół roku zawsze podobny wynik. W tym spalaniu wliczone są również częste wypady na miasto (ok 500m) na niedogrzanym silniku i różne inne krótkie kursy więc jest dobrze jak na 20 letnie 1.6 o tej mocy. Spalanie to dotyczy jazdy najczęściej z prędkością 110 km/h (3500 rpm), robiłem pomiary przy jeździe wolniejszej typu 90km/h ale czuć było że silnik lekko się męczy a spalanie było i tak podobne. Na dłuższej trasie jak jechałem w góry to zrobiłem ok 900km, spalanie wyniosło 6.15L/100km w tym wyprzedzanie. Co do jazdy w mieście to się nie wypowiem bo mieszkam w małym mieście na pokonanie którego wystarczą 2 minuty. Dostępność części bardzo łatwa i niczego nie trzeba szukać.
6,6
Coupe 1.6 i 16V 124KM 91kW
Honda CRX II
Auto mam od pół roku, robię codziennie 60km, tankuję zawsze do pełna zawsze na tej samej stacji więc mój pomiar jest dokładny. Auto posiada seryjny układ dolotowy co zapewnia nieco niższe spalanie przy oszczędnej jeździe w niskim zakresie obrotów. Jeżdżę w cyklu mieszanym z przewagą trasy (70%), ale jakieś wyskoki do sklepu (500m) i inne załatwianie spraw na niedogrzanym silniku nie przeszkadzają w tym aby nie przekraczać 7L/100km. Najczęściej spalanie wynosi 6.9L/100km, od kilku miesięcy robię pomiary i jest to rzeczywista wartość co mnie bardzo cieszy. Jazda na trasie najczęściej z prędkością 110km/h (3.5 tyś. obr.) ale bywa że wyprzedzam przy 160km/h. Tak więc CRX z silnikiem 1.6 125KM spala 7L/100km w cyklu mieszanym. Na długiej trasie jak jechałem w góry do Karpacza zrobiłem 900km a spalanie wyniosło 6.15L/100km wliczając w to wyprzedzanie.
8,3
Coupe 1.6 i 16V 124KM 91kW
Honda CRX II
ZUZYCIA PALIWA NA TRASIE SPADA DO OKOŁO 6L/100KM W MIESCIE OKOŁO 8L/100KM W CZASIE "WZMOŻONEJ EKSPLOATACJI" TZN. JAZDY Z WYKORZYSTANIEM PEŁNEJ MOCY- MAX 10.5L/100KM- BARDZO, VERY FUN:) NAPRAWY: ROZRZĄD+2 ROLKI= 170ZŁ (DOBREJ JAKOSCI) OLEJ: 10W40 90ZŁ PRZEGUBY (SZYBKO SIĘ KONCZĄ PRZY TEJ MOCY)- 140ZŁ/SZT Z OSŁONĄ PRZEGUBU CAŁY APARAT ZAPŁONOWY- W RAZIE AWARII- 200ZŁ (W RAZIE CZEGO MAM ICH KILKA DO SPRZEDANIA:) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11702198 OGÓŁEM- SPORO TANSZE W EKSPLOATACJI NIZ BMW (NAWET 316- TEZ TAKIE MIAŁEM), B. DUŻE WRAZENIA Z JAZDY- STARTUJĄC ZE SKRZYŻOWANIA WYPRZEDZASZ WSZYSTKICH CO NAJMNIEJ O 3 DŁUGOŚCI. NIE JEST TO NA PEWNO AUTO RODZINNE:)
Honda CRX II