Szukaj

Honda HR-V – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Informacje o Honda HR-V

Lata produkcji: 1998 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Honda HR-V to produkowany w latach 1998-2005 (na Starym Kontynencie oferowany od roku 1999) oraz ponownie od roku 2015 kompaktowy crossover SUV (segment I). Model I generacji zapisał się w historii jak jedna z pierwszych prób w popularnym dziś segmencie miejskich crossoverów. Honda HR-V w ofercie marki znalazł miejsce obok większego brata – Hondy CR-V. Druga generacja modelu, choć była reaktywacją nazwy HR-V, mocno różni się od poprzednika – nawiązuje nadwoziem do hybryd coupe i SUV-ów. HR-V jest skrótem od słów Hybrid Recreation Vehicle (Wielozadaniowy Samochód Turystyczny).
czytaj więcej
Powagosław
HR-V nie jest już tak eksperymentalny jak był kiedyś. Stał się kolejnym typowym crossoverem z przyzwoitą aparycją (choć niektórzy przebąkują, że dziwnie podobny do SsangYonga). Dla koneserów tego gatunku to może być atut. ~Powagosław
Luzacjusz
Niby atrakcyjnie i ładnie się błyszczy, ale finalnie wybudzony ze śpiączki HR-V jednak rozczarowuje. Ale jest na to sposób – jedź do Chin. Rok przed Europą (!) Honda rzuciła tam ładniejszą wersję tego modelu. ~Luzacjusz

Oceny Honda HR-V

Liczba ocen: 250
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(76%)

Zalety

+ Układ jezdny + Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Jedlikk
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Przejechałem dopiero pierwszy 1000km, więc póki co pierwsze wrażenia. JESTEM ZACHWYCONY! Jest parę wad które sprawią, że nie jest to samochód idealny, ale są na tyle drobne, że wciąż uważam, że warto. Z największych zalet to: - niskie spalanie - znakomite wykończenie w środku, co ma być miękkie to jest miękkie, co ma być skórzane to jest skórzane. Nie trzeba dopłacać do skórzanych wykończeń - dobra widoczność jak na ten typ samochodu - dobre wyposażenie już w podstawowych wersjach - wygoda wygoda i jeszcze raz wygoda! Zarówno z przodu jak i z tyłu OGROM miejsca na nogi - pojemność, zwłaszcza z magic seats jest cudowna, zwłaszcza patrząc ile pasażerowie mają miejsca z tyłu. Upierdliwe wady: - okropna ładowarka indukcyjna, nie polecam dopłacać, dokładniejszy opis ładowarki dodałem w "uciążliwe usterki" - brak możliwości zapisania ustawień o wyłączeniu pikania przy przekroczeniu prędkości bądź wyciszenia ich jednym guzikiem jak to jest w Maździe cx-30 - brak możliwości ustawienia automatycznego blokowania drzwi po przekroczeniu x km/h, trzeba ręcznie blokować drzwi - opcja wyłączenia powiadomień o znakach (czyli tez o przekroczeniu prędkości) ma możliwość wybrania tylko włącz/wyłącz, nie można zostawić tylko wizualnych powiadomień. - brak możliwości montowania relingów dachowych dla wersji poniżej advance style, która ma tylko białą tapicerkę. Więc albo czarna tapicerka, albo relingi. Bardzo słabe Ogólnie szczerze polecam, jestem zachwycony
Dodane 4 miesiące temu
4,9
~Grzegorz
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Auto kupione w listopadzie dziś kiedy piszę ten komentarz mamy listopad od tego czasu przejechane 8 tys km i jest po jednej wymianie oleju po 1,5 tyś której nie musiałem robić ale wykonałem w serwisie koszt oleju filtra usługi 500 zł.A teraz do meritum czyli mojej subiektywnej oceny tego samochodu. Mam w posiadaniu oprócz HRV e-hev jeszcze dwie inne hondy CRV RD1z 1998 i Civica Ufo z 2010. Z pojazdami tej marki jestem dosyć dobrze zaznajomiony i jeżdze nimi od lat. Dlatego wybór na kolejne nowe auto dla żony padł własnie na HRV a nie na toyote CHR jak zaplanowała sobie małzonka . Po 8 tyś do auta nie mam żadnych zastrzeżeń pod względem wykonania prowadzenia czy spalania tego własnie oczekiwałem od hondy. Auto w miescie sprawuje sie rewelacyjnie spalanie niskie łatwe w manewrowaniu kamera cofania bardzo przydatna duze lusterka westeczne daja dobra widocznośc do tyłu . My kupiliśmy wersję podstwową po paru miesiącach a w zasadzie po pierwszej wizycie w supermarkecie kiedy szedłem do auta obładowany zakupami załowałem ze nie nabyłem wersji z podnoszoną klapą bagażnika automatycznie polecam nabyć wersję o klasę wyżej w tej opcji jest parę dodatkowych gadżetów które w brew pozoru przydają sie a było to 10 tys róznicy . Największym mankamentem tego wozidełka jest to ze nie ma homologacji na hak . Producent nie przewidział takiej opcji. Barrdzo nad tym ubolewam bo przez ten fakt trzymam w stajni civic-a jako opcję do ciagniecia przyczepy campingowej. Tak czy owak polecam HRV jako auto do jazdy po miescie i na krótkie dystanse tak jak w moim przypadku na dojazd do pracy do 100 drogami wojewódzkimi. Apetyt na paliwo bardzo wzrasta przy predkości 120 i przy takiej ostrzejszej jeździe siegnąc może 8-9 l na 100 km co juz nie czyni go ekonomicznym . Do jazd na długie dystanse autostradami nie polecam to raczej świetny miejski crossover . Duże koła 18 i spory przeswit ( wysoko zderzak przód tył ) idealny dla pań które nie muszą sie zastanawiać czy juz maja przed sobą krawężnik. Na plus przemawia tez silnik 4 cylindy bardzo trwałe silniki o prostej konstrukcji z regulacja zaworów śrubkami jak to w hondzie. Wymieniać olej co 10 tyś nie tak jak podaje producent czyli według wskazań komputera . Lać Shell-a i cieszyć sie jazdą . O jednej rzeczy bym zapomniał. W aucie jest problem z komunikacją android auto działa poprawnie jak ma sie ustawiony jezyk angielski w telefonie nie działaja niektóre aplikacje jak np Yanosik wywala system robi sie czarny ekran i trzeba wygasic auto i odpalać od nowa zeby zrestartowac system. Na iphone nie ma tego problemu działa wszystko bez zarzutu . Moze w stosunku do innych aut cena nie jest atrakcyjna ale jest to Honda i wiem ze odwdzieczy bezproblemową eksploatacją a i przy odsprzedaży utrata wartości jest duzo niższa jak u konkurencji.
Dodane 4 miesiące temu
4,8
~Shirokin
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Poszukiwaliśmy samochodu uniwersalnego, bardziej miejskiego, ale jak najbardziej ekonomicznego. Po analizie rynku - wybór padł na dwie marki Toyota i Honda. Jednak jakością wykonania wygrała Honda. Auto jest bardzo przyjemne w użytkowaniu, wszystko działa perfekcyjnie. Zobaczymy za 2-3 lata czy podtrzymam opinię. Ostatnie miesiące spędziłem za kierownicą nowego forda, więc oczekiwania do prowadzenia miałem wysokie. Tutaj Honda dala radę i mimo 18cm prześwitu, auto prowadzi się bardzo pewnie i świetnie trzyma się drogi, a mimo to komfort jest na wysokim poziomie. Oczywiście, auto ma wady i to w sumie dwie. Zegary - nie wiem po jaką cholerę Honda zamontowała analogowy prędkościomierz. Zabiera mnóstwo miejsca i tyle. Lepszym rozwiązaniem były by w całości cyfrowe zegary (tak jak w Toyocie) które pozwalają nam na wyświetlanie większej liczby informacji (a w hybrydzie to fajna sprawa). Druga wada to wybierak zmiany biegów. Po jaką cholerę jest tak wielki, skoro w innych modelach są już przyciski. Zasłania dostęp do ładowarki bezprzewodowej.
Dodane 5 miesięcy temu

Raporty spalania Honda HR-V

Liczba raportów: 285
Średnie spalanie dla Honda HR-V
5,1 – 9,4
l/100 km
5,0
l/100 km
7,0 – 11,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,1
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Mam HR-V po faceliftingu od 1 października 2024 (modelowo 2025, pierwszy rzut na PL). Do tej pory przejechałem 5k i cóż mogę powiedzieć: - poprawione wygłuszenie - ale przy 140 na dłuższej trasie może dokuczać; - poprawione wykończenie i wszystkie klikalne guziki - z przyjemnością klika się wszystko od klimatyzacji i podgrzewania; - przyoszczędzili na wypełnianiu baku paliwa (ta pianka co miała być na całym baku jest może na połowie) - po pełnym zatankowaniu, przy trybie EV na parkingu słychać jak chlupie paliwo; - nagrzewa się bardzo szybko, odmraża szyby piorunem; - ekran bardzo responsywny i bez zacinania (CarPlay bezprzewodowy chodzi bardzo dobrze); - spalanie: miasto 4-5l max; ekspresówka przy tempomacie na 120 - 6.5 do 7.5; autostrada przy tempomacie 140: 8.5l max; - bardzo przyjemnie prowadzi się na zakrętach ale należy pamiętać, że nie jest to sedan/hatchback - trochę się wychyla; - magic seat to game changer - idźcie do salonu i się sami przekonajcie, że wejdzie tam komoda i rower w poprzek; - bardzo jasne, adaptacyjne światła full LED (drogowe działają w blokach i z wyprzedzeniem wyłaczają się, żeby nie oślepiać aut jadących przed nami ani tych z przeciwka a cały czas oświetlają pobocze); - bak tylko 40l więc dłuższa trasa to tankowanie po kilka razy; - kamera do adaptacyjnego tempomatu ma bardzo szeroki kąt widzenia i na lewych łukach potrafi uznać, że auto jadące prawym pasem (eksperesówka/autostrada) jedzie naszym pasem i zwalnia auto; - bardzo dużo miejsca na kolana na tylnej kanapie ale raczej dla 2 osób a nie 3; - polecam dopłacić do wersji środkowej (czujniki martwego pola w lusterkach, elektryczna klapa, grzane fotele+kierownica itd.) - przy upuście w salonie żal byłoby nie skorzystać; - inaczej rozwiązany układ hybrydowy - pierwszeństwo ma zawsze EV (o ile jest naładowana), a silnik spalinowy przy spokojnej jeździe pełni wyłącznie rolę generatora dla EV. Ogólnie - jestem bardzo zadowolony, auto bardziej na miasto ale w trasie w ogóle nie męczy. Lepiej wygłuszone od poprzednika, zdecydowanie bardziej przestronne niż porównywane przed zakupem mazda cx-30 i toyota C-HR. Jakość, przedłużona gwarancja i niskie koszty eksploatacji + bardzo mała utrata wartości.
Dodane 10 miesięcy temu
6,7
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Samochód bardzo fajny,mam go 4 lata i ma przejechane 85tys km.Jedyna usterka to skraplacz klimatyzacji,który został wymieniony na gwarancji.Samochod daje dużo frajdy z jazdy,jest szybki i nie brakuje mocy,średnie spalanie u mnie z całego przebiegu 85 tys to 6,9l.Jezeli chodzi o wady:przestarzałe multimedia ,nie działa android auto,natomiast przez bluetooth radio gra bardzo ładnie ,dźwięk jest OK,na plus odtwarzacz CD.Dla mnie nie wygodny fotel kierowcy,trochę wąski i wstawka że skóry trochę mnie uwiera,głosnosc podczas przyspieszania ,ale tu też są sportowe wydechy więc chyba tak ma być.... dźwięk silnika przyjemny. Ogólnie auto bardzo funkcjonalne i nie załuje zakupu.
Dodane 11 miesięcy temu
4,1
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Samochód bardzo ekonomiczne a zastosowany napęd (hybryda szeregowa) znakomicie spisuje się w tym aucie co owocuje fantastyczną wręcz oszczędnością paliwa. Z ponad rocznej jazdy (przebieg 32 tys. km) auto realnie (dane z tankowania) zużyło mi 4,2 l/km. Najwięcej oczywiście pali na trasie przy 120 km/h wychodzi 4,5-5 l/100 km ale w mieście często widzi się 2 z przodu - REWELACJA
Dodane 2 lata temu

Usterki Honda HR-V

Liczba wpisów: 24
problem z drganiami kierownicy, koła wyważone
  • Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW 2019-2021
  • układ hamulcowy
  • 35 tys. km
Dzień dobry. W moim przypadku problemem okazał się skorodowany z głębokimi wżerami tłoczek hamulcowy w lewym przednim kole. Objaw był taki, że po przejechaniu kilku kilometrów zaczynała drżeć kierownica. Wyważanie kół nie pomogło. Objaw bardzo się nasilił po gwałtownym hamowaniu. Sprawdziłem tarcze hamulcowe i lewej przedniej nie dało się dotknąć, pozostałe były ok. U mechanika po zdjęciu klocków nie można było cofnąć tego tłoczka. Wysuwał się z bardzo dużym oporem (pompka hamulcowa), ale cofnąć nie dawał rady tym przyrządem.
Dodane 7 miesięcy temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Dziwne stukanie podczas przyspieszania
  • Honda HR-V II SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW 2015-2018
  • silnik
  • 120 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Honda HRV 2 ru8 2016r n16a3 1.6 i-dtec Parę dni temu usłyszałem stuki i objawia się to tym że od prędkości 50km/h w górę słychać stuki podczas dodawania gazu i przyspieszania , gdy gaz odpuszczę stuki zanikają . Na biegu jałowym nic nie stuka , obroty nie falują , nie kopci z wydechu , przyspiesza normalnie. Wymieniłem poduszkę silnika prawą górną ,tarcze i klocki przód ,wahacze przednie , łączniki tabilizatorów a nawet lewą półoś i niestety stuki nadal słyszalne . Olej wymieniany co 12-13 tyś. Nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny .
Dodane ponad rok temu
Dziwne grzytanie z lewej strony Przy ruszaniu na pierwszym biegu
  • Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2018-2021
  • silnik
  • 1000 tys. km
Jeżdżę Honda hrv 1.5 ex z 2017 roku i od jakiegoś czasu słyszę przy ruszaniu na pierwszym biegu dziwny zgrzyt z lewej strony silnika, coś w stylu luźnej obudowy. Sprawdzałem z mechanikiem każdy element pod autem i w komorze silnika, niestety nic nie mogliśmy namierzyć. Byłem w hondzie i również nic nie znaleźli, z tym że wskazali że coś może dziać się ze sprzęgłem. Co do samego sprzęgła nie zauważyłem spadków mocy, albo zapachu przypalonego sprzęgła. Ma może pomysł gdzie szukać usterki? Z góry dziękuję za odpowiedzi
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiązanie
Honda HR-V

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów