Szukaj

Informacje o Honda HR-V II

Lata produkcji: 2015 – 2021
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, debiutująca na rynku europejskim w roku 2015. W Japonii model pojawił się w salonach przeszło rok wcześniej jako Honda Vezel. Nowa Honda HR-V bazuje na dwóch prototypach – Uraban Concept i HR-V Prototype z roku 2014, a nadwozie auta jest charakterystyczną dla obecnych czasów próbą syntezy walorów samochodów typu coupe oraz SUV. Wracając po blisko dekadzie od nazwy H-RV Honda zupełnie odmieniła charakter modelu. HR-V II jest powiązany konstrukcyjnie z Hondą Jazz, z którą dzieli platformę podłogową. Oferowany jest w Chinach jako Honda XR-V.
czytaj więcej
Powagosław
HR-V nie jest już tak eksperymentalny jak był kiedyś. Stał się kolejnym typowym crossoverem z przyzwoitą aparycją (choć niektórzy przebąkują, że dziwnie podobny do SsangYonga). Dla koneserów tego gatunku to może być atut. ~Powagosław
Luzacjusz
Niby atrakcyjnie i ładnie się błyszczy, ale finalnie wybudzony ze śpiączki HR-V jednak rozczarowuje. Ale jest na to sposób – jedź do Chin. Rok przed Europą (!) Honda rzuciła tam ładniejszą wersję tego modelu. ~Luzacjusz

Honda HR-V II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Honda HR-V II

Liczba ocen: 76
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(70%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Całokształt - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,5
~Stanisław
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Kupiłem używaną hr-v z przebiegiem 42tyś. Teraz ma 65tyś. i w porównaniu do innych aut, którymi jeździłem honda jest o wiele lepsza. Choćby dojazd do mojej posesji 300m w jedną stronę dziurawej drogi gruntowej pokonuje codziennie przez 2 lata bez żadnych negatywnych zmian w zawieszeniu, bez skrzypienia kokpitu/tapicerki. W samochodach innych marek taki tor przeszkód degradował zawieszenie po 10tyś.km. Spalanie, przestrzeń w kabinie i wielki bagażnik w tej klasie hrv-ka jest nie do przebicia. ALE wyciszenie to w traktorze jest lepsze, trzeba było 7 stów dołożyć i samemu wygłuszyć komorę silnika i nadkola. Silnik 1.5 130 kucyków w wersji SPORT ten sam motor ma 182 konie, a więc jest jednostką nie wysilonoą. Rdzy brak.
4,9
~Jarek
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
To pierwsza Honda którą użytkuję. Przez kilkanaście lat wcześniej jeździłem Peugeotami, 207SW i 3008 - obydwa 1,6hdi i 107 w benzynie. Od dawna przyglądałem się tej wersji, po prostu mi się podoba, dlatego zdecydowałem się na jej kupno. Zdawałem sobie sprawę, że silnik 1,5 o mocy 130km nie będzie demonem mocy i przyspieszenia, ale nastawiałem się bardziej na oszczędnosc z uwagi na dojazdy do pracy. Po przejechaniu ponad 5000km, faktycznie spalanie tego auta na bazie wyników z tankowania to 5,5 do 5,7 l/100km, w zależności od stylu jazdy. Jeżli ktośc chce poszaleć to niestety musi wybrać mocniejszy silnik, dla mnie ten jest wystarczający. Wygodna pozycja za kierownicą, funkcjonalne rozmieszczenie sterowania urządzeniami, dobra widoczność, dużo miejsca w środku, zarówno z przodu, jak i z tyłu, duży bagażnik. Funkcjonalne składanie tylnych siedzeń, to powoduje, że auto jest bardzo użytkowe, zarówno w mieście na zakupy, jak i w dalsze trasy. Chorwacja czeka, zobaczę jak się sprawdzi, jestem dobrej myśli.
3,8
~endrju
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Daje 5 gwiazdek.Auto idealne dla Pań,szczególnie starszych i takie auto użytkuję sporadycznie-auto ciotki "zza płota" Zreszta widuję w nich głownie Panie i o to chodzi! Jako auto dla Pań na zakupy,poszwędac sie po mieście w kapelusiku -rewelacja.Autem z tym silnikiem nie poszalejesz,przy pełnej rodzinie trasę Gdańsk-Rybnik da się przejechać ale auto wymęczone.Z wyglądu szara mysz samochodowa,nie wiem kto projektował je przed liftem ale powinien wisieć,a tył to zgroza.Jeżeli lubisz auto responsywne,żwawe i gbkie to nie jest to.Byle turbawka zjada je na śniadanie.Polecam np Pumę 1.0 ecoboost - niebo a ziemia.Auto już rdzewiejące,żle położony lakier, w środku wykonane jako tako ale wrażenie tanich materiałów jest.Taki city-car,w sensie hondy Jazz z podniesionym zawieszeniem.Sporadyczne usterki ale są.Stare multimedia,android nie działa,średni komfortowe fotele - wtrasie sie to czuje.

Usterki Honda HR-V II

Liczba wpisów: 14
Dziwne grzytanie z lewej strony Przy ruszaniu na pierwszym biegu
  • Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2018-2021
  • silnik
  • 1000 tys. km
Jeżdżę Honda hrv 1.5 ex z 2017 roku i od jakiegoś czasu słyszę przy ruszaniu na pierwszym biegu dziwny zgrzyt z lewej strony silnika, coś w stylu luźnej obudowy. Sprawdzałem z mechanikiem każdy element pod autem i w komorze silnika, niestety nic nie mogliśmy namierzyć. Byłem w hondzie i również nic nie znaleźli, z tym że wskazali że coś może dziać się ze sprzęgłem. Co do samego sprzęgła nie zauważyłem spadków mocy, albo zapachu przypalonego sprzęgła. Ma może pomysł gdzie szukać usterki? Z góry dziękuję za odpowiedzi
Oczekuje na rozwiązanie
Metaliczny odgłos podczas jazdy
  • Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
  • silnik
  • 80 tys. km
Witam, ostatnio zauważyłem że w mojej Hondzie Hrv II 1.5 130 km z automatyczną skrzynią biegów przy jeździe powyżej 60 km/h słychać nie głośny ale dosyć wyraźny świst coś w podobie do głośniejszego odgłosu bieżnika w oponach. Podwozie sprawdzane nic nie jest poluzowane, auto jeździło wcześniej na tych samych oponach, olej w skrzyni był niedawno wymieniany możliwe że nie na oryginalny. Macie pomysły gdzie szukać przyczyny? W kierunku skrzyni? Nie słychać żadnego hałasu przy zmianie biegu ani nic nie szarpie, wrzucenie na neutral tez nie zmienia sytuacji
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Cieknący dach, woda w bagażniku.
  • Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
  • nadwozie
  • 68 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 13
Nie 3
Rok prod. 2015. Właścicielem jestem od nowości. W zimie po opadach śniegu zauważyłem krople wody po lewej stronie bagażnika. Podsufitka po lewej stronie przy słupku była namoknięta. Zadzwoniłem do serwisu z zapytaniem czy to znana usterka (wcześniej byłem posiadaczem Hondy Jazz i to był standard), Dowiedziałem się, że pierwsze słyszą. Nauczony doświadczeniem poczytałem fora zagraniczne i okazuje się, że ta przypadłość dotyczy również Hr-v. Mianowicie pęka masa uszczelniającą na łączeniu blach, dachu i błotnika. Ręce opadają...
3 komentarze
Honda HR-V II