Szukaj

Informacje o Hyundai Accent I Hatchback

Lata produkcji: 1994 – 2000
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja Accenta pojawiła się w sprzedaży w 1995 roku. Zastąpił on wysłużony i krytykowany model Pony. Pod nazwą Pony sprzedawano go początkowo na niektórych rynkach (np. we Francji). W Stanach Zjednoczonych, Holandii i Australii Accent nosił nazwę Excel. W porównaniu do Pony’ego, okazał się on dużo bardziej niezawodnym samochodem, wyróżniał się również znacznie nowocześniejszą sylwetką. Produkcja Accenta I zakończyła się w 2000 roku.
Powagosław
Duży postęp w porównaniu z poprzednikiem. Wygląda co najmniej poprawnie, choć z drugiej strony, nie ma w sobie nic, co wyróżniałoby go w rzeszy tak zwanych małych limuzyn. Z trzeciej strony, Accent chyba nie ma takich ambicji. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto dla tych, którzy zamiast pieniądze mówią pieniążki, chodzą na polskie komedie romantyczne do kina i marzą o klaskaniu u Rubika. Nie, nie i jeszcze raz nie. ~Luzacjusz

Hyundai Accent I Hatchback – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4103 mm
Szerokość 1620 mm
Wysokość 1394 mm
Rozstaw osi 2400 mm
Rozstaw kół - przód 1420 mm
Rozstaw kół - tył 1410 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 342 l
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Stosunek jakość/cena + Silnik

Wady

- Układ jezdny - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,6
~Rafał Kunicki
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Hyundai Accent I
Jeśli mówimy o samochodzie, które ma być pierwszym w "karierze" kierowcy, tak jak to było w moim przypadku to będzie to dobry wybór. Silnik nie do uwalenia, zawieszenie też dawało wielokrotnie radę, wybacza ogrom błędów, łapy się wyrobią, bo brak wspomagania. Karoseria i tak jest chyba z kartonu, więc nic nie grozi, gdy się lekko otrze o jakiś chodnik czy mur. Mało pali, przy prędkości 120 km/h nie usłyszysz swojego pasażera, a uszczelki w szybach dodatkowo to zadanie utrudnią. Mimo to kocham to auto za to jakie było ;)
4,3
~Marecki
Hatchback 1.3 i 84KM 62kW
Hyundai Accent I
Super auto dla dwóch osób. hyundai popisał się dobrym wykończeniem i rewelacyjną mechaniką auta. W niewielkim aucie zastosowano bardzo wydajny silnik, przy czym pozostał on oszczędny i niezawodny. Autko posiada bardzo pojemny bagażnik, w którym niejednokrotnie zmieściły się rzeczy pięciu osób jadących pod namioty. Wnętrze jest dość spartańskie, ale przestronne. Zawieszenie stosunkowo wytrzymałe, elektronika bez zakłóceń, brak poważnych usterek. Po 17 latach auto zaczęło lekko pić olej. Jeśli zadbasz o ten samochód, to można nim jeździć dopóki nie skończy się paliwo.
4,2
~pelekrk
Hatchback 1.5 i 88KM 65kW
Hyundai Accent I
Ogólnie samochód jak na moje wymagania bardzo dobry. Można nim jeździć spokojnie ekonomicznie, można też docisnąć i lecieć ile się uda. Brak problemów z elektroniką, silnikiem, napędem. Jedynym mankamentem są oznaki korozji na błotnikach z tyłu, drzwiach i klapie bagażnika. Wszystko da się zrobić:). Samochodzik mam od 21 stycznia 2013. Do tej pory przejechałem nim 47 000 km. Podsumowując ten krótki okres do dnia dzisiejszego: Wymiana tarcz klocków 500 zł, wymiana sprzęgła 500 zł, wymiana kabli filtrów świec 200 zł. A praktycznie to się leje do niego gaz bardzo rzadko benzynę i się śmiga. Autko używane jest dużo na trasy i wyjazdy, nie tylko w Polsce. Problem jaki mogę na koniec dodać to że niektóre części zdobędziemy tylko w ASO Hyundaia.
Średnie spalanie dla Hyundai Accent I Hatchback
6,7 – 7,3
l/100 km
8,1 – 9,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,8
Hatchback 1.3 i 84KM 62kW
Hyundai Accent I
Jestem studentem i dlatego auto z LPG to dla mnie doskonałe rozwiązanie. Samochód mam już prawie rok i jestem jego trzecim właścicielem, obecnie ma 143 tys. W momencie zakupu od zaufanej osoby miał tylko 138 tys. Nieźle jak na 14 lat :D. Staram się nie "deptać" w Hyundaika jak osioł, ale w mieście swoje zje. Pewnie dlatego, że ciągle sygnalizacja świetlna i korki. Na trasie Poznań - Złotoryja - Poznań zanotowałem moim zdaniem bardzo dobry wynik na poziomie 7,5 litra. Prędkość od 70 km/h do 110 km/h - w miarę żwawo i z głową :). Być może wynik był tak dobry ponieważ dzień przed trasą wymieniony został filtr fazy lotnej. Co do napraw: części tanie i pasują od innych modeli, wymiany robione na bieżąco. Chciałbym przejechać swoim Hyundaiem do 200 tys km. Jest na prawdę wdzięcznym samochodem...
7,9
Hatchback 1.3 i 75KM 55kW
Hyundai Accent I
Na trasie(pow100km) zejść poniżej 6 litrów to nie problem! Zanotowałem najniższe zużycie paliwa 5,8 ale niżej na pewno da się zejść - auto pali najmniej przy jeździe ok 80km/h. W mieście zimą odległości od 1000m-3000m pali DUŻO!!! Spalanie wtedy przekracza 10l/100km-nie jest to dużo jak na takie warunki (na zbiorniku ok 300km). Części tanie. Mam problem od dwóch lat z uszczelką pod kol ssącym za każdym razem ją wypluje - pewnie trzeba splanować. Auto praktyczne(5DRZWI), niezawodne, zawieszenie bardzo trwałe jak i silnik.
7,2
Hatchback 1.3 i 84KM 62kW
Hyundai Accent I
Na trasie samochód jest tak ekonomiczny jak porównywalne auta z manualna skrzynią biegów. W mieście to już zależy od temperatury oleju w skrzyni biegów i stylu jazdy. Samochód potrafi płynnie przyspieszać i uczestniczyć w spokojnym ruchu miejskim przy utrzymywaniu tylko 1500 - 1750 obr/min. Ale jak ktoś się lubi przepychać na pierwszego to już w baku robi się wir. Stąd różnica w spalaniu zależna od nogi kierowcy: ja w mieście osiągam 8 - 9 litrów, a moja Żona 12 - 13 ! Nie pozostaje nic innego tylko pokochać. Roczny serwis związany z technicznym utrzymaniem samochodu (serwis plus części) w pełnej sprawności kosztuje mnie około 2000 zł.

Usterki Hyundai Accent I

Liczba wpisów: 16
Hyundai Accent I Hatchback