Szukaj

Informacje o Hyundai Accent I Hatchback 1.5 i 88KM 65kW 1994-2000

Lata produkcji: 1994 – 2000
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja Accenta pojawiła się w sprzedaży w 1995 roku. Zastąpił on wysłużony i krytykowany model Pony. Pod nazwą Pony sprzedawano go początkowo na niektórych rynkach (np. we Francji). W Stanach Zjednoczonych, Holandii i Australii Accent nosił nazwę Excel. W porównaniu do Pony’ego, okazał się on dużo bardziej niezawodnym samochodem, wyróżniał się również znacznie nowocześniejszą sylwetką. Produkcja Accenta I zakończyła się w 2000 roku.
Powagosław
Duży postęp w porównaniu z poprzednikiem. Wygląda co najmniej poprawnie, choć z drugiej strony, nie ma w sobie nic, co wyróżniałoby go w rzeszy tak zwanych małych limuzyn. Z trzeciej strony, Accent chyba nie ma takich ambicji. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto dla tych, którzy zamiast pieniądze mówią pieniążki, chodzą na polskie komedie romantyczne do kina i marzą o klaskaniu u Rubika. Nie, nie i jeszcze raz nie. ~Luzacjusz
Produkowany od 1994 do 2000 roku
Pojemność skokowa 1495 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 88 KM (65 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 130 Nm przy 3050 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75,5 x 83,5 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik + Widoczność

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,2
~pelekrk
Hyundai Accent I
Hatchback 1.5 i 88KM 65kW
Ogólnie samochód jak na moje wymagania bardzo dobry. Można nim jeździć spokojnie ekonomicznie, można też docisnąć i lecieć ile się uda. Brak problemów z elektroniką, silnikiem, napędem. Jedynym mankamentem są oznaki korozji na błotnikach z tyłu, drzwiach i klapie bagażnika. Wszystko da się zrobić:). Samochodzik mam od 21 stycznia 2013. Do tej pory przejechałem nim 47 000 km. Podsumowując ten krótki okres do dnia dzisiejszego: Wymiana tarcz klocków 500 zł, wymiana sprzęgła 500 zł, wymiana kabli filtrów świec 200 zł. A praktycznie to się leje do niego gaz bardzo rzadko benzynę i się śmiga. Autko używane jest dużo na trasy i wyjazdy, nie tylko w Polsce. Problem jaki mogę na koniec dodać to że niektóre części zdobędziemy tylko w ASO Hyundaia.
4,3
~MG
Hyundai Accent I
Hatchback 1.5 i 88KM 65kW
Idealne auto dla małej rodziny i młodych kierowców. Duży plus za naprawdę wielki bagażnik i przestronne wnętrze. Jeszcze większy plus za niezawodność - WYŻSZĄ niż wielu aut niemieckich. Wyposażenie mojego egzemplarza jest słabe, ma wspomaganie kierownicy i parę drobiazgów. Jeśli kupi się egzemplarz serwisowany do końca, z udokumentowaną przeszłością i bezwypadkowy, można liczyć na długą i przyjemną eksploatację. Do tego wszystkiego ma całkiem zgrabną sylwetkę (model po liftingu \'98)
4,5
~starszapani
Hyundai Accent I
Hatchback 1.5 i 88KM 65kW
nie wiem czy robia samochody rozne na rozne kraje. szwecja stawia wymagania i aby wejsc na ten rynak to podezewam, ze byc moze robia rozne samochody przeczytalam oceny. sadze,ze chyba -tak. ja uwazam,ze jest to tani samochod bardzo dobry

Usterki Hyundai Accent I

Liczba wpisów: 16
Hyundai Accent I Hatchback