Szukaj

Informacje o Hyundai Accent I Hatchback 1.3 i 84KM 62kW 1994-2000

Lata produkcji: 1994 – 2000
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja Accenta pojawiła się w sprzedaży w 1995 roku. Zastąpił on wysłużony i krytykowany model Pony. Pod nazwą Pony sprzedawano go początkowo na niektórych rynkach (np. we Francji). W Stanach Zjednoczonych, Holandii i Australii Accent nosił nazwę Excel. W porównaniu do Pony’ego, okazał się on dużo bardziej niezawodnym samochodem, wyróżniał się również znacznie nowocześniejszą sylwetką. Produkcja Accenta I zakończyła się w 2000 roku.
Powagosław
Duży postęp w porównaniu z poprzednikiem. Wygląda co najmniej poprawnie, choć z drugiej strony, nie ma w sobie nic, co wyróżniałoby go w rzeszy tak zwanych małych limuzyn. Z trzeciej strony, Accent chyba nie ma takich ambicji. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto dla tych, którzy zamiast pieniądze mówią pieniążki, chodzą na polskie komedie romantyczne do kina i marzą o klaskaniu u Rubika. Nie, nie i jeszcze raz nie. ~Luzacjusz
Produkowany od 1994 do 2000 roku
Pojemność skokowa 1341 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 84 KM (62 kW) przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 118 Nm przy 3100 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 71,5 x 83,5 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Skrzynia biegów - Układ jezdny - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,3
~Marecki
Hyundai Accent I
Hatchback 1.3 i 84KM 62kW
Super auto dla dwóch osób. hyundai popisał się dobrym wykończeniem i rewelacyjną mechaniką auta. W niewielkim aucie zastosowano bardzo wydajny silnik, przy czym pozostał on oszczędny i niezawodny. Autko posiada bardzo pojemny bagażnik, w którym niejednokrotnie zmieściły się rzeczy pięciu osób jadących pod namioty. Wnętrze jest dość spartańskie, ale przestronne. Zawieszenie stosunkowo wytrzymałe, elektronika bez zakłóceń, brak poważnych usterek. Po 17 latach auto zaczęło lekko pić olej. Jeśli zadbasz o ten samochód, to można nim jeździć dopóki nie skończy się paliwo.
4,2
~Yogi
Hyundai Accent I
Hatchback 1.3 i 84KM 62kW
Samochód kupiłem jako nowy w 1996. Wersja podstawowa. Nie posiadał nic poza wspomaganiem kierownicy. Jeździłem nim 11 lat przejechałem blisko 170 tyś km. Silnik rewelacja,konstrukcja Mitsubishi 12 zaworów. Nietypowy ale oszczędny, bezawaryjny, całkiem przyzwoite osiągi. Przez cały okres użytkowania posiadał oryginalny wydech. Wymieniłem tylko złącze elastyczne. Po 8 latach (czyt.polskich zimach) zgnił wahacz prawy i musiałem wymienić. Po 150 tysiącach padło łożysko lewy tył, chwilę później prawy przód. Oczywiście takie elementy jak tarcze i klocki hamulcowe również wymieniałem ale nie były to dolegliwości zbyt częste. W tylnych lampach do końca były oryginalne koreańskie żarówki. Po 120 tyś wymiana rozrządu. Samochód nigdy mnie zawiódł w trasie. Raz nie odpalił pod domem. Akumulator.Siostra zapomniała wyłączyć światła. Palił na dotyk w najmroźniejsze zimy. Miałem wersję 5d, bagażnik jak na tę klasę pojazdu dość obszerny. Trochę za miekkie blachy. Na bokach miałem całą \"kolekcję\" wgnieceń i otarć po otwieranych drzwiach innych użytkowników supermarketów. Po 9 latach pojawiły się pierwsze oznaki tzw. perforacji blach. Zwłaszcza w nadkolach tylnych. Przez pierwsze trzy lata eksploatacji (gwarancja) duże koszty przeglądów w autoryzowanych serwisach. Później natomiast bez dramatów cenowych. Było już sporo zamienników, a że auto nie skomplikowane to i wiele nieautoryzowanych warsztatów wykonywało podstawowe wymiany i przeglądy. Jak kupiłem sasiędzi się podśmiewali, że to koreańska \"podróbka\", \"jednorazówka\". Po 11 latach samochód kupił właśnie jeden z tych żartownisiów. Sprzedał go kilka lat później. Chwalił mi się ostatnio, że ten Hyundai jeszcze jeździ, bo kolejny właściciel nie przerejestrował i przychodzą zdjęcia z fotoradarów. Bardzo przyzwoite auto klasy mały kompakt. Brawa dla koreańczyków za \"podróbkę\". Ciekawe jak spisują się nowe modele \"nie podrabiane\"?
4,5
~Marek
Hyundai Accent I
Hatchback 1.3 i 84KM 62kW
Bardzo dobre auto, bezawaryjne w zasadzie, nie licząc serwisu eksploatacyjnego, niskie koszty części zamiennych, oszczędne, jak na swój rozmiar ma bardzo pojemny bagażnik, dobrze się prowadzi zarówno w mieście jak i na trasie. Świetny samochód nawet po 15 latach! Nie wymieniam dopóki nie zajeżdżę :)
Średnie spalanie dla Hyundai Accent I Hatchback 1.3 i 84KM 62kW 1994-2000
7,0
l/100 km
8,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,8
Hyundai Accent I
Hatchback 1.3 i 84KM 62kW
Jestem studentem i dlatego auto z LPG to dla mnie doskonałe rozwiązanie. Samochód mam już prawie rok i jestem jego trzecim właścicielem, obecnie ma 143 tys. W momencie zakupu od zaufanej osoby miał tylko 138 tys. Nieźle jak na 14 lat :D. Staram się nie "deptać" w Hyundaika jak osioł, ale w mieście swoje zje. Pewnie dlatego, że ciągle sygnalizacja świetlna i korki. Na trasie Poznań - Złotoryja - Poznań zanotowałem moim zdaniem bardzo dobry wynik na poziomie 7,5 litra. Prędkość od 70 km/h do 110 km/h - w miarę żwawo i z głową :). Być może wynik był tak dobry ponieważ dzień przed trasą wymieniony został filtr fazy lotnej. Co do napraw: części tanie i pasują od innych modeli, wymiany robione na bieżąco. Chciałbym przejechać swoim Hyundaiem do 200 tys km. Jest na prawdę wdzięcznym samochodem...
7,2
Hyundai Accent I
Hatchback 1.3 i 84KM 62kW
Na trasie samochód jest tak ekonomiczny jak porównywalne auta z manualna skrzynią biegów. W mieście to już zależy od temperatury oleju w skrzyni biegów i stylu jazdy. Samochód potrafi płynnie przyspieszać i uczestniczyć w spokojnym ruchu miejskim przy utrzymywaniu tylko 1500 - 1750 obr/min. Ale jak ktoś się lubi przepychać na pierwszego to już w baku robi się wir. Stąd różnica w spalaniu zależna od nogi kierowcy: ja w mieście osiągam 8 - 9 litrów, a moja Żona 12 - 13 ! Nie pozostaje nic innego tylko pokochać. Roczny serwis związany z technicznym utrzymaniem samochodu (serwis plus części) w pełnej sprawności kosztuje mnie około 2000 zł.
6,6
Hyundai Accent I
Hatchback 1.3 i 84KM 62kW
witam jestem posiadaczem hultaja od 3 lat autko sprawuje się całkiem nieźle !! osobiście jestem zowlennikiem kupowania aut które potrzebują wkładu finansowego !! pniewarz mogę sam przy nich pogrzebać !! co bardzo lubię !! moje spalanie w mieście to ok 7,5-7,9/100km jeżdzę dynamicznie w mieście poprostu nie oszczędzam !! autko nie zawodzi i ma potencjał mimi iź ma tylko 1,3 motor i 82 konie

Usterki Hyundai Accent I

Liczba wpisów: 16
Hyundai Accent I Hatchback