Szukaj

Informacje o Hyundai Accent II Sedan 1.5 i 12V 88KM 65kW 1999-2005

Lata produkcji: 1999 – 2005
Segment: Niższa klasa średnia
Druga generacja modelu była produkowana w latach 1999-2005. Accent II był nie tylko dużo większy od swojego poprzednika. Oprócz rozmiarów, nieco zmieniły się również kształty jego nadwozia. Charakterystycznym elementem samochodu była zupełnie nowa atrapa chłodnicy. Model nieźle sprzedawał się w Europie, jednak największą popularnością cieszył się w Australii. W 2003 roku przeszedł solidny face-lifting, po którym otrzymał symbol LC2. W innych krajach dostępny pod nazwami Hyundai Brio, Verna oraz Brisa de Dodge, a także Dodge Verna.
czytaj więcej
Powagosław
Duży postęp w porównaniu z poprzednikiem. Wygląda co najmniej poprawnie, choć z drugiej strony, nie ma w sobie nic, co wyróżniałoby go w rzeszy tak zwanych małych limuzyn. Z trzeciej strony, Accent chyba nie ma takich ambicji. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto dla tych, którzy zamiast pieniądze mówią pieniążki, chodzą na polskie komedie romantyczne do kina i marzą o klaskaniu u Rubika. Nie, nie i jeszcze raz nie. ~Luzacjusz
Produkowany od 1999 do 2005 roku
Pojemność skokowa 1495 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 88 KM (65 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 130 Nm przy 2900 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75,5 x 83,5 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki) + Całokształt

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Usterki Hyundai Accent II

Liczba wpisów: 10
Uciekający płyn chłodniczy
  • Hyundai Accent II Sedan
  • układ chłodzenia
  • 336 tys. km
Witam, mam problem ze znikającym płynem chłodniczym. Najdziwniejsze jest to, że żadnego wycieku nie widać, nie ma też żadnych objawów jak wzrastająca temperatura, brak ciepłego nawiewu czy parujące szyby od środka. Wcześniej jeździłem niemal na pustym zbiorniczku, nic podejrzanego się nie działo, płynu ubywa dosyć sporo. Mechanik powiedział, że może to być pompa wody, ale ręki sobie w obciąć nie da. W oleju ani pod korkiem również nie widać płynu. Może miał ktoś podobnie i mógłby powiedzieć coś więcej na ten temat. Byłbym bardzo wdzięczny
Oczekuje na rozwiązanie
Zerujący się przebieg dzienny i nie opadające wskaźniki zegarów.
  • Hyundai Accent II Hatchback 1.5 CRDi 82KM 60kW 2003-2005
  • instalacja elektryczna
Usterka wygląda następująco: Kiedy auto jest włączone i otwiera się drzwi wszystko jest ok, lecz gdy auto się wyłączy to wskazówki od: 1) licznika stanu paliwa - nie opada 2) licznika ciepła silnika - nie opada tylko zostają na tej samej wysokości do następnego uruchomienia się silnika. Następną usterką, z którą mam do czynienia to zerujący się sam licznik przebiegu dziennego. Wszystko wygląda dokładnie tak: kiedy auto jest wyłączone, a drzwi otwarte (nie ważne które) to z licznika znikają wszystkie cyfry, a wskazówki zegarów ciepła silnika i ilości benzyny w baku nie opadają. Po zamknięciu drzwi lub wciśnięciu czujnika, od kontrolki zamkniętych drzwi cyfry pokazują się z powrotem, a wskazówki zostają dalej na tej samej wysokości. Jest jeszcze jedna usterka, a mianowicie, gdy drzwi i okna są pozamykane to nie da się w żaden sposób włączyć alarmu. Czy gdzieś odkręcił się kabel od masy i jest tego taki skutek? Czy są jakieś inne przyczyny, których nie da się wyeliminować w "garażowy sposób" i trzeba udać się do diagnosty w celu usunięcia usterki? Bardzo proszę o pomoc.
Oczekuje na rozwiązanie
5 komentarzy
Nierówna praca silnika
  • Hyundai Accent II Hatchback 1.3 i 12V GL 86KM 63kW 1999-2005
  • silnik
Na wolnych obrotach gdy silnik jest jeszcze nie rozgrzany obroty spadaja a po chwili wraca wszystko do normy i tak sie robi do chwili kiedy silnik sie kompletnie nie rozgrzeje po podlaczeniu komputera w serwisie nic nie wykazalo przeczyscili mi przepostnice ale dalej bez zmian moze ktos umie cos do radzic Pozdrawiam Nie rowna praca silnika na biegu jalowym
Oczekuje na rozwiązanie
Hyundai Accent II Sedan