Szukaj

Informacje o Hyundai Accent II

Lata produkcji: 1999 – 2005
Segment: Niższa klasa średnia
Druga generacja modelu była produkowana w latach 1999-2005. Accent II był nie tylko dużo większy od swojego poprzednika. Oprócz rozmiarów, nieco zmieniły się również kształty jego nadwozia. Charakterystycznym elementem samochodu była zupełnie nowa atrapa chłodnicy. Model nieźle sprzedawał się w Europie, jednak największą popularnością cieszył się w Australii. W 2003 roku przeszedł solidny face-lifting, po którym otrzymał symbol LC2. W innych krajach dostępny pod nazwami Hyundai Brio, Verna oraz Brisa de Dodge, a także Dodge Verna.
czytaj więcej
Powagosław
Duży postęp w porównaniu z poprzednikiem. Wygląda co najmniej poprawnie, choć z drugiej strony, nie ma w sobie nic, co wyróżniałoby go w rzeszy tak zwanych małych limuzyn. Z trzeciej strony, Accent chyba nie ma takich ambicji. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto dla tych, którzy zamiast pieniądze mówią pieniążki, chodzą na polskie komedie romantyczne do kina i marzą o klaskaniu u Rubika. Nie, nie i jeszcze raz nie. ~Luzacjusz

Hyundai Accent II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Hyundai Accent II

Liczba ocen: 194
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki) + Stosunek jakość/cena

Wady

- Układ jezdny - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,2
~JachuWojtan
Hyundai Accent II
Sedan 1.3 i 12V 86KM 63kW
Jest to mój pierwszy samochód z którego jestem niezmiernie zadowolony. Po tonach ogłoszeń zardzewiałymi golfami lub innymi trupami, znalazłem hyundaia. Za niecałe dwa tysiące dostałem genialne, wygodne i w miarę dynamiczne auto, które nie ma porównania z innymi w tym budżecie. W miarę ekonomiczne, dynamiczne i komfortowe. Nie można też zapomnieć o niezawodności tego auta. Design też niczego sobie, stałem kiedyś obok Lexusa i przód prawie identyczny. Polecam szukać aut przed liftingu 00-02r. Po liftingu brzydkie.
3,2
~KrwawyR
Hyundai Accent II
Hatchback 1.3 i 12V 75KM 55kW
Dobrze i aż dobrze. Dobrze ponieważ poprawnie działa układ jezdny, samochód jest przewidywalny(zaliczony test łosia). Stosunkowo mało usterek i tanie części(mam golasa nawet bez ABSu). Spalanie na akceptowalnym poziomie a bagażnik dość pojemny. Polecam jeżeli ktoś szuka taniego samochodu, dla początkującego kierowcy lub kobiety(nie będzie was boleć blacharka), do jazdy głównie po mieście. Rozglądając się za używanym warto sprawdzić opinie o Accencie z przebiegiem powyżej 100tys km(np. w pewnym serwisie usłyszałem, że po 150tys km Accenty się rozpadają - nie wiem czy to prawda). Bardzo słabe wyciszenie.
2,9
~bezu
Hyundai Accent II
Hatchback 1.3 i 12V 75KM 55kW
AUTO NIE PORAZA JAKOSCIA I TO JEST JEGO AJWIEKSZA WADA NATOMIAT ZALETA JEST TO ZE JEZDZI I POWINNO NAS ZAWIEZC BEZ WIEKSZYCH PROBLEMOW NA MIEJSCE CZYLI NIE JEST TAK ZLE BO JEST RACZEJ TANIE. to jest wykonane zle. Razi kiepska jakosc materialow wnetrza, oszczednosc materialow lakierniczych, slaba powloka lak., ulegajacy latwemu obiciu lakier pojazdu, b. slabe a\'la tico espero zabezpiczenie antykorozyjne, cienkie blachy. Auto jest jakas tam proba nasladownictwa samochodow japonkich z lat 90-tych jednak kopia b. niedoskonala. Silnik jest trwaly, techniczni auto tez i raczej zawiezie nas wszedzie bez wiekszych problemow jednak mozemy sie spodziewadz roznych drobnych wypadkow typu: awarii ukladu sterowania silnikiem i innego podzespolu silnika.
Średnie spalanie dla Hyundai Accent II
6,4 – 7,4
l/100 km
5,9 – 6,5
l/100 km
7,1 – 9,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,5
Hyundai Accent II
Hatchback 1.3 i 12V GL 86KM 63kW
Spalanie na bardzo przyzwoitym poziomie od 6l do 7,5l w cyklu głównie miejskim (jazda raczej oszczędna, choć zdarza się ruszyć z kopyta :) Najciekawszy był wynik spalania na trasie 700km Kraków-Dąbki nad morzem, w jedną stronę jechałem na paliwie Pb95 z Auchana i wyszło ok. 7l/100km z włączoną klimą non stop, załadowanym bagażnikiem i jeździe do max 120km/h, natomiast z powrotem na paliwie z lokalnej stacji w Darłowie Pb95 i takim samym stylu jazdy wyszło ok 5,7l/100km. Cóż, przestałem od tej pory odwiedzać Auchana ;p
8,8
Hyundai Accent II
Hatchback 1.3 i 12V GL 86KM 63kW
kopiłem auto 10 letnie z instalacją lpg i przebiegiem 107 000.. dziś na zegarach 157.000 Licznik na oko skręcony o jakieś 60/70 tysi. czyli ma sporo ponad 200 000 Na dzień dobry tył hamulce-linku ręcznego + bębny + cylinderki pękło 400 zł i to największa i najdroższa naprawa jaką dokonałem. autem skacze na hopkach i jeżdżę nim jak bym chciał go zamęczyć ale wiernie się trzyma.. i takie miałem usterki: pękła sprężyna przednia kupiłem na allegro całego mcpersona za 40 zł i przełożyłem _ łączniki przód (40zł) pękł przewód hamulcowy od przedniego prawego koła w miejscu gdzie przechodzi przez nadkole.. 30 zł spaliłem sprzęgło bo zaczęło mi się podobać ruszenie z piskiem i tak 4 miesiące wytrzymało i zdarło nówki opony do drutów hehe 350zł zmieniłem rozrząd bo by wypadało 250zł z robotą! tylnia poduszka amortyzatora się rozleciała (bałwanek odpadł i latał po amortyzatorze i pukał) ale to dopiero po 2 latach skakania po chopkach... szok.... w pajero złamał mi się amortyzator po 3 skoku hehe kupiłem całego mcpersona na alleg. za 50 zł i wymieniłem ... generalnie jak na 13 letnie auto i takie pałowanie co dostaje jestem w szoku... to tak jak z żoną... jak ładna to niewierna moj accent brzydki ale wierny jak brzydka żona :-)
9,5
Hyundai Accent II
Hatchback 1.3 i 12V GL 86KM 63kW
Mam ciężko stopę i od tego trzeba zacząć. Tankując gazu w ilości około 36 litrów, pozwala mi to na pokonanie do około 400 km. Daje to wynik w granicach 9 litrów na 100 km przy 50% miasta, 50% trasa. Autko jest tanie w eksploatacji, jeśli trafimy na zadbany egzemplarz. Poruszając się do około 110 km/h można zejść nawet do 7,5 l, ale to tempo żółwie. Moja wersja 3-drzwiowa pozwala na jazdę w góra 3 osoby, więcej osób i robi się ciężko, odczuwalny jest wtedy spadek mocy.Ogólnie polecam autko dla osób które nie lubią i nie chcą pakować w auto olbrzymich pieniędzy. Pozdrawiam!

Usterki Hyundai Accent II

Liczba wpisów: 10
Uciekający płyn chłodniczy
  • Hyundai Accent II Sedan
  • układ chłodzenia
  • 336 tys. km
Witam, mam problem ze znikającym płynem chłodniczym. Najdziwniejsze jest to, że żadnego wycieku nie widać, nie ma też żadnych objawów jak wzrastająca temperatura, brak ciepłego nawiewu czy parujące szyby od środka. Wcześniej jeździłem niemal na pustym zbiorniczku, nic podejrzanego się nie działo, płynu ubywa dosyć sporo. Mechanik powiedział, że może to być pompa wody, ale ręki sobie w obciąć nie da. W oleju ani pod korkiem również nie widać płynu. Może miał ktoś podobnie i mógłby powiedzieć coś więcej na ten temat. Byłbym bardzo wdzięczny
Oczekuje na rozwiązanie
Zerujący się przebieg dzienny i nie opadające wskaźniki zegarów.
  • Hyundai Accent II Hatchback 1.5 CRDi 82KM 60kW 2003-2005
  • instalacja elektryczna
Usterka wygląda następująco: Kiedy auto jest włączone i otwiera się drzwi wszystko jest ok, lecz gdy auto się wyłączy to wskazówki od: 1) licznika stanu paliwa - nie opada 2) licznika ciepła silnika - nie opada tylko zostają na tej samej wysokości do następnego uruchomienia się silnika. Następną usterką, z którą mam do czynienia to zerujący się sam licznik przebiegu dziennego. Wszystko wygląda dokładnie tak: kiedy auto jest wyłączone, a drzwi otwarte (nie ważne które) to z licznika znikają wszystkie cyfry, a wskazówki zegarów ciepła silnika i ilości benzyny w baku nie opadają. Po zamknięciu drzwi lub wciśnięciu czujnika, od kontrolki zamkniętych drzwi cyfry pokazują się z powrotem, a wskazówki zostają dalej na tej samej wysokości. Jest jeszcze jedna usterka, a mianowicie, gdy drzwi i okna są pozamykane to nie da się w żaden sposób włączyć alarmu. Czy gdzieś odkręcił się kabel od masy i jest tego taki skutek? Czy są jakieś inne przyczyny, których nie da się wyeliminować w "garażowy sposób" i trzeba udać się do diagnosty w celu usunięcia usterki? Bardzo proszę o pomoc.
Oczekuje na rozwiązanie
5 komentarzy
Nierówna praca silnika
  • Hyundai Accent II Hatchback 1.3 i 12V GL 86KM 63kW 1999-2005
  • silnik
Na wolnych obrotach gdy silnik jest jeszcze nie rozgrzany obroty spadaja a po chwili wraca wszystko do normy i tak sie robi do chwili kiedy silnik sie kompletnie nie rozgrzeje po podlaczeniu komputera w serwisie nic nie wykazalo przeczyscili mi przepostnice ale dalej bez zmian moze ktos umie cos do radzic Pozdrawiam Nie rowna praca silnika na biegu jalowym
Oczekuje na rozwiązanie
Hyundai Accent II