Szukaj

Informacje o Hyundai Coupe III

Lata produkcji: 2002 – 2009
Segment: Auta sportowe
Samochód sportowy o nadwoziu kompaktowego coupe (segment G) produkowany w latach 1996-2008. Coupe był następcą modelu S-Coupe. Od początku samochód wyróżniał się ciekawą, niespotykaną w innych autach marki stylistyką, co zapewniło mu sporą popularność. Powstały trzy generacje Coupe, ostatnia debiutowała w 2002 roku, od roku 2005 oferowana w wersji po face-liftingu. Na niektórych rynkach (np. w USA, Australii, RPA i Austrii) model funkcjonuje pod nazwą Tiburon. W Korei Płd. i Kanadzie oferowany jest jako Tuscani. Jego miejsce w ofercie Hyundaia zajął model Genesis Coupe.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo ładny, bardzo dobry w prowadzeniu i znacznie tańszy od konkurencji. Naprawdę ładny sportowy wóz. Czy to na pewno Hyundai? ~Powagosław
Luzacjusz
Nissan 350Z dla ubogich. Ale to żadna ujma. Gdyby każdy równie efektywnie korzystał z dobrych wzorców, nie byłoby na świecie brzydkich samochodów. ~Luzacjusz

Hyundai Coupe III – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(99%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Stosunek jakość/cena + Całokształt

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność

Wybrane oceny

5,0
~Przemek
Coupe 2.0 i 16V 143KM 105kW
Hyundai Coupe III
Śliczna auto z profilu przypomina astona martina ta linia jest ponad przeciętna to już mój drugi z koleji hyundai gk ale ten stylistyka przebija pierwszego auto z duszą trzyma się drogi jak przyklejony jak ktoś lubi szybko jeździć to to doceni 2.0 całkiem dynamiczna od 3tys obrotów jedyna wada tego auta to to że wygląda ja szybsze niż rzeczywiście jest chociaż w swojej klasie najładniejsza coupejka jaka widzialem silnik wolnossacy 2.0 9.2s od 0-100 to niezły wynik kiedyś przed pierwszym gk miałem także 2.0l coupe forda couguara który rozpędzal się w 10.3s od 0 do 100 to niby jedna sekunda ale jak ktoś jeździ dużo to wie jaka to jest różnica
4,5
~Andrzej
Coupe 2.0 i 16V 143KM 105kW
Hyundai Coupe III
O tym samochodzie można wyrażać się tylko w samych superlatywach. Praktycznie bezawaryjny, a jeżeli już coś nawali to koszt naprawy jest taki sam jak w zwykłym samochodzie. Dysponując niedużymi pieniędzmi można stać się właścicielem w miarę dynamicznego samochodu który trzyma się drogi jak przyklejony i zwraca na siebie uwagę klasyczną linią. Co jest bardzo ważne, samochód ma prześwit jak większość osobówek, mimo tego że jest niski nie ma się co obawiać leżących policjantów, dróg gruntowych itd. Tu muszę przyznać, że byłem tym bardzo zaskoczony w pozytywnym sensie. Przy spokojnej jeździe silnik pracuje cicho, ale... po wkręceniu na obroty budzi się w nim kocur i pięknie mruczy. Gdzieś tu była opinia właściciela że nie używa radia bo słucha silnika - potwierdzam :). Spalanie w normie jak na tą moc i 2 litry pojemności, ja raczej jeżdżę dynamicznie a mieszczę się w 13l LPG/100 km w Warszawie czyli 70% jazdy w korkach, w trasie 9l/100km. Na benzynie nie sprawdzałem. Z czystym sumieniem polecam zakup, samochód jest funkcjonalny jak większość osobówek, wrażenia z jazdy jak to w sportowym. Ot połączenie przyjemnego z pożytecznym.
4,0
~Michoł
Coupe 1.6 i 16V 105KM 77kW
Hyundai Coupe III
Autko świetnie wygląda, dobrze się prowadzi, staje w miejscu, mało pali. To nie jest auto sportowe, ono tylko tak wygląda. Kupiłem egzemplarz tani i jak się potem okazało mocno zaniedbany technicznie. Na pocieszenie powiem tyle, że kapitalny remont silnika nikogo nie zrujnuje (uszczelka pod głowicą, uszczelniacze gniazd zaworów, parę innych gumek z wałkiem rozrządu włącznie). Po takiej poważnej interwencji mechanika coupetka śmiga już ponad rok bez najmniejszego problemu. Zaznaczam jednak, iż auto zostało bardzo zaniedbane przez poprzedniego właściciela, a ja przywracam go do stanu świetności.
Średnie spalanie dla Hyundai Coupe III
7,9 – 11,2
l/100 km
8,8 – 13,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,7
Coupe 2.0 i 16V 143KM 105kW
Hyundai Coupe III
Samochod super aczkolwiek uzywam gazu jedynie na trasach wiadomo na 34l robie ok 400km spokojnie 160km/h w miescie 14l tym autem nie da sie jezdzic spokojne na benzynie 8l minimum w miescie dynamicznie 11l 102pb racer aral.de czesci tanie baardzo udane auto jedynie co mnie w ciagu 2lat zaskoczylo to alternator wymiana w niemczech 300euro ale nowa sztuka naglosnie dobrze gra na radiu pioneera skrzynia precyzyjna jedyna wada auta to malo miejsca z tylu i baardzo twarde zawieszenie ogolne rzecz biorac auto oceniam na 5.5/6 Ps.jak by to auto mialo motor turbo doladowany 2.0 220KM była by to rakieta i cena rynkowa byla by o wiele wyższa polecam
10,7
Coupe 2.7 i V6 24V 167KM 123kW
Hyundai Coupe III
Jeżeli ktoś pisze, że to auto spala 10 lub 11l na 100km w mieście to znaczy, że testował spalanie przy zjeździe z górki. Rekordowo w mieście uzyskałem 12.5l, standardem jest spalanie 13-13.5 przy silniku V6. W trasie minimum to 8-8.5 przy prędkościach 90-110. Przy 130-140 spalanie na poziomie około 10l. Co do samego samochodu, bardzo przyjemnie się prowadzi, świetnie trzyma się drogi (mam wersje bez ESP, a trzyma się lepiej niż mój drugi samochód z tym systemem), fotele wygodne. Jak się trafi na dobry egzemplarz, to silnik nie powinien mieć żadnych problemów, mój nie bierze w ogóle oleju.
11,2
Coupe 2.7 i V6 24V 167KM 123kW
Hyundai Coupe III
Mam Hyundaia 2.7 V6 po pierwszym lificie z 2005r. Moje marzenie motoryzacyjne jak jeszcze mały byłem. Duzo ludzi mnie uprzedzalo zebym nie kupowal auta z tak duzym silnikiem. No wiec tak - aktualnie pracuje w UK a tutaj paliwo jest tanie jak woda wiec nie zbytnio zwracam uwaga na to za ile tankuje. Przewaznie jezdze spokojnie ale jak jade na urlop do PL albo w PL jezdze to zawsze jest ogień na cylindrach ;) Ma być gaz na każdym biegu Panowie bo jak nie to za karę dislem bedziecie jezdzic! ;) Średnio spala 10l/100km na autostradzie ponizej 9l/100 przy pred. ok 120km/h. Jak sie wciska pedal gazu to paliwo schodzi w oczach. Zapwne cos kolo 15l/100km. 167KM jakie posiada silnik nie jest jakas potezna moca ale ja przesiadajac sie ze starego auta 131KM to bylo niebo a ziemia! Auto mam juz rok i jestem bardzo zadowolony. Zbiera sie na prawdę szybko. Czesci bardzo tanie. Wiercone, nacinane tarcze + klocki na tył i przód - 1000zł. Wymiana rozrządu 500zł (bez pompy). inne rzeczy to groszowe sprawy. Co prawda seryjny wydech jest bardzo cichutki ale dziwek V6 brzmi i tak wysmienicie pod maska. Ja czuje sie spelniony kupujac te auto i pomimo niemozliwosci przewozenia komfortowo 4 osob w aucie (bo z tylu miejsca nie ma) i tak jest maga dobrze.
Hyundai Coupe III