Szukaj

Informacje o Hyundai Galloper II 3.0 141KM 104kW 1998-2003

Lata produkcji: 1998 – 2003
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 1998 do 2003 roku
Pojemność skokowa 2972 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 141 KM (104 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 220 Nm przy 3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 91,1 x 76 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Widoczność + Silnik + Stosunek jakość/cena

Wady

- Ergonomia - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,5
~Stefan_K.
Terenowy 3.0 141KM 104kW
Hyundai Galloper II
Wydaje mi się że model GALLOPER jest w polsce nie doceniony ponieważ właścicele aut terenowych kupują najczęściej pojazd do LANSOWANIA się a w tej marce trudno się LANSOWAĆ:) jednakże tylko nieliczni wiedzą, że jest to udana koncepcja projektantów Mitsubishi. Długo sie zastanawialem na Galopem czy kupić diesla czy benzynę. Pokonuję około 10.000km/rok więc nie oszalałem jeszcze z rozpaczy na stacji przy tankowaniu. Kupiłem Benzynę bo diesla, nie pomęczonego nie mogłem nigdzie znaleźć - same trupy bo moc 100KM to zdecydowanie za mało do niego i nieżle go zmęczy. Wydaje mi się że idealnym kompromisem jest Silnik benz 141KM daje całkiem fajne wrażenie z jazdy - jest żwawy i się nie męczy, kultura pracy jest bardzo wysoka. Kupiłem auto rok temu i teraz mogę wydac opinię. REWELACJA jak za 13.000zł - oczywiscie jakieś tam małe drobiazgi w stylu c.zamek na tylne drzwi się zawiesza, padła żarówka i oświetlenie nawiewmu ale poza tym nic poważnego. Przyznaję jednak że kupiłem auto zadbane - na ładnych oponach od pierwszego właściciela, z importu. Polecam tę markę każdemu bo naprawdę jest tania i bez problemowa. A Lancerzy, didżeje i dresiarze niech nadal ją omijają bo dzięki temu będzie wyjątkowa
4,4
~Dawid P
Terenowy 3.0 141KM 104kW
Hyundai Galloper II
Generalnie auto kupiłem za 9000 zł. Wsadzilem w niego już około 6 tys (opony - 2700 32".sprężyny 2" - 580. Gumy, tulejki. Bagażnik dachowy. Led bar. Szczęki. Olej w mostach. Regeneracja wału. Pompka w baku. Przewody paliwowe. Świece. Naprawa instalacji lpg) auto mruczy i fajnie naprawiać je samemu bo poznajemy jego budowę. Warto lac oleje takie jak w książce serwisowej. Ja zepsulen tarczki LSD przez wlanie75w140 a nie 80w90 jak powinno to być w tylnym moście. Spalanie super jak na kołach 32.
4,4
~Bogusław
Terenowy 3.0 141KM 104kW
Hyundai Galloper II
Duże auto, z możliwością przewozu 7 osób oraz umiarkowanym apetytem na benzynę. Silnik bardzo trwały, skrzynia i reduktor dają radę. Prosta konstrukcja nie zaskakuje dziwnymi problemami - jak sięcoś urwie to wiadomo co i wtedy naprawiamy. Co najważniejsze umożliwia sprawne poruszanie się po drogach (nie jest zamulone jak wersja diesel). Na autostradzie można spokojnie podróżować z predkościami 130-140km/h a i w terenie daje radę jak potrzeba.
Hyundai Galloper II