Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Hyundai i10 II Hatchback

Lata produkcji: 2013 - teraz
Segment: Auta najmniejsze

Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2013 roku. Podobnie jak jego poprzednik, samochód został zaprojektowany w centrum designu Hyundaia w niemieckim Russelsheim. Jego stylistykę, tak jak w przypadku i10 I, odpowiadał Thomas Burkle. Samochód jest nieco większy od modelu pierwszej generacji, ale tak jak on, został zbudowany na bazie bliźniaczej Kii Picanto. W Indiach oferowany także w powiększonej wersji Grand i10. W Malezji sprzedawany jako Inokom i10.

Powagosław

Pierwszej generacji udało się zaistnieć na rynku, druga ma walczyć o status lidera albo przynajmniej jednej z czołowych sił w segmencie małych samochodów. Paradoksalnie, to drugie może być łatwiejsze, bo Hyundai ma już w Europie swoją renomę, a i10 wygląda na dobrze skrojony produkt.

~Powagosław
Luzacjusz

Jest lepiej niż było, jest nawet lepiej od pierwowzoru, którym dla i10 jest Kia Picanto. W sumie, wszyscy dziś mogą powiedzieć, że Hyundaiowi znów wyszedł samochód wizualnie ciekawszy niż można się było spodziewać. W Fiacie i Volkswagenie też tak mówią.

~Luzacjusz

Hyundai i10 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Nowy Hyundai i10

Cena od 39 900 PLN
Zapytaj o ofertę specjalną na nowy samochód Hyundai i10 II
Tel. (22) 212 60 08
pon-pt: 10:00 - 18:00, sob: 9:00 - 14:00

Autorentgen Hyundai i10 II

Liczba wpisów: 12

Stuki w kole kierowniczym.

dodał: retty, 8 lat temu
Po 10 tys. km wrażenie jakby wszystko się poluźniło pod airbagiem, szczególnie odczuwalne na naszych drogach. Serwis odpowiada, że tak musi być i z airbagiem to normalne.

Poważna awaria skrzyni biegów.

dodał: ~APC, 7 lat temu
Po około 50000 Km podczas zwykłego manewrowania na parkingu spod auta dobiegł dziwny odgłos i nie dało się zmienić biegu. W ASO próbowano mi wmówić, że to od zahaczenia o coś. Ponieważ byłem pewien że nic takiego nie miało miejsca pokazali mi wgniecenie. Gdy stwierdziłem, że powstało w wyniku uderzenia czymś od spodu a nie "zarycia o coś" powiedzieli, że pójdą mi na rękę i podciągną pod gwarancję. Może miałem sporego pecha ale piszę na wszelki wypadek. Jeśli ktoś będzie mieć podobny problem niech nie da się od razu spławić, to sprawdzi.

Zbyt ciężko kręcąca kierownica przy większych prędkościach.

dodał: ~DROPS, 7 lat temu
kupiłem nowy i10, przy wiekszych prędkościach trudno ( ciężko ) kręcić kierownicą. Po przejechaniu 50 km balą ręce.Samochód myszkuje. Na parkingu o.k

Odpadające listwy boczne.

dodał: ~M.A, 6 lat temu
Po tygodniu jazdy nowym samochodem odpadła lista boczna od drzwi. W ASO stwierdzono ,iż nie została prawidłowo zamocowana -wystąpienie zbyt dużych naprężeń, które doprowadziły do pekniecia zaczepów dodatkowo brak podlejenia uszczelki gąbkowej.

Przednia szyba.

dodał: ~kasiunia, 8 lat temu
Podczas jazdy pękła przednia szyba w lewym górnym roku. Pęknięcie jest wadą fabryczną spowodowaną (tak myślę) zbyt dużym naciskiem na szybę. Samochód jest nowy mam go zaledwie od 3 tygodni !

Dane techniczne Hyundai i10 II Hatchback

Moc silników 66–87 KM
Pojemność silników 1,0–1,3 l
Prędkość maksymalna 145–175 km/h
Przyspieszenie 0-100 12,1–16,8 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Hyundai i10 II Hatchback
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 68
Koszt ogólny 28,57 PLN
PB27.61 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 228,24 PLN

Publikacje o Hyundai i10

Newsy o Hyundai i10

Hyundai i10 II