Szukaj

Oceny Hyundai i10 II

Podsumowanie 19 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Hyundai i10 II - Oceń swoje auto
4,49
średnia ocena z 19 ocen
18% lepiej od średniej w segmencie
84%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Hyundai i10 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Hyundai i10 II – wybierz silnik

Silniki Benzynowe Hyundai i10 II
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen
Silniki Benzynowe LPG Hyundai i10 II
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen

Najnowsze oceny Hyundai i10 II

2,8
~xty
Hyundai i10 II
Hatchback 1.0 MPI 66KM 49kW
jeżeli chodzi o bezawaryjność i bieżące utrzymanie jest ok, dalej już nie jest tak fajnie. Auto fajne dla 1 osoby na dojazdy do pracy i pomykanie po mieście. Spalanie tragiczne jeżeli chcesz kogoś wyprzedzać i wgl jakoś jeździć potrafi wynieść 6,5l dla tego silnik i gabarytów to dramat. Auto bierze rdza po 50 tyś. km użytkowania, karoseria szczególnie przód i klapa osłony silnika zrywa się po zahaczeniu o wyższy krawężnik. Silniki w szybach...
4,6
~fxx
Hyundai i10 II
Hatchback Facelifting 1.25 Kappa 87KM 64kW
Samochód z automatyczną skrzynią biegów idealny do miasta. Silnik wolnossący i klasyczna skrzynia biegów to chyba jeden z ostatnich tego typu przypadków na rynku (i to rozumiane jako bardzo duża zaleta). Spalanie mogłoby być mniejsze, ale przy typowo miejskim sposobie użytkownika (bardzo krótkie odcinki) chyba ciężko oczekiwać więcej (Tak, tak, jakaś hybryda byłoby dużo lepsza, ale i 2 razy droższa). 4 lata bez absolutnie żadnych problemów....
4,6
~Karol
Hyundai i10 II
Hatchback 1.0 MPI 66KM 49kW
Auto godne polecenia kupione jako używany 4 latek . Pozytywne zaskoczenie mało pali średnio 6 w mieście wszędzie zaparkuje. Ma bagażnik w porównaniu do Aygo, nie ma gołych blach jak w Lupo, 8 cm szerszy niż Picanto co mnie zdziwiło . Więc zdecydowanie lepiej kupić Hyundaia niż Kia Picanto. Prymus w klasie rozmiaru Yarisa pierwszej generacji. Silnik 1.0 wystarczy do jazdy miejskiej i poza miastem też leci i pali 4 litry przy 100 km/h !!!
4,7
~Sebastian
Hyundai i10 II
Hatchback Facelifting 1.0 Kappa 66KM 49kW
I10 w wersji Comfort zamówiłem w czerwcu 2019, a odebrałem w październiku. Samochód wbrew pozorom oferuje dużo miejsca w środku. Silnik w danych technicznych wyglada słabo, jednak w praktyce jest wystarczający do sprawnego poruszania się i zadowala się 4.8l/100 - spodziewałem się większego spalania, także jestem pozytywnie zaskoczony. W środku dobrze spasowany bez metalowych powierzchni co jest dla mnie wielkim plusem.
4,4
~Pavlik
Hyundai i10 II
Hatchback Facelifting 1.25 Kappa 87KM 64kW
To mój drugi i10 w rodzinie. Auto, podobnie jak poprzednie użytkuje żona. Widać duży postęp w porównaniu do poprzedniej wersji, podobnie jak w innych modelach hyundai-a. Ten jest dużo ładniejszy od poprzednika i wreszcie fajnie jeździ. Silnik 1.2 BEZ TURBO - rewelacja pod względem dynamiki i przede wszystkim spalania.
4,9
~Mario
Hyundai i10 II
Hatchback 1.0 MPI 66KM 49kW
Wg mnie auto rewelacyjne do miasta. Zgrabne, tanie w utrzymaniu i kompletnie bezawaryjne. Wyposażenie zostawia w tyle konkurencję w podobnej cenie. Polecam!
4,9
~2irek
Hyundai i10 II
Hatchback 1.2 MPI 87KM 64kW
Świetne autko do miasta i nie tylko w wersji,, Premium"daje dużo radości, dobrze wyciszone, ja jestem naprawdę zadowolony.
4,6
~Przemson
Hyundai i10 II
Hatchback 1.0 MPI 66KM 49kW
Drugi samochód w rodzinie, żona plus dzieci oraz wypady na zakupy Pomimo małych gabarytów obszerne wnętrze Wyposażony jak dorosły samochód - brak gołych blach jak w VW Up,
5,0
~2irek
Hyundai i10 II
Hatchback 1.2 MPI 87KM 64kW
Świetny samochodzik do miasta i nie tylko, w wersji ,,Premium", naprawdę dobrze wyposażony . W środku cicho, przyjemnie i wygodnie a z zewnątrz, to każdy widzi.
5,0
~Maniek
Hyundai i10 II
Hatchback Facelifting 1.25 Kappa 87KM 64kW
Mam 186 cm wzrostu i nie ma żadnego problemu za kierownicą, niezła dynamika jak na taki samochód, skrzynia w pełni automatyczna, nie "zautomatyzowana" i to naprawdę czuć, wysoka kultura pracy.
Hyundai i10 II