Szukaj

Informacje o Hyundai i10 II Hatchback 1.0 LPGi 67KM 49kW 2014-2015

Lata produkcji: 2014 – 2015
Segment: Auta najmniejsze

Warto zastanowić się do czego auto ma służyć. Jeśli w grę wchodzi tylko jazda po mieście, to po co przepłacać? Podstawowy 1.0 MPI 66KM w zupełności wystarczy. Przy miejskich prędkościach jest naprawdę dynamiczny, problem pojawi się dopiero w trasie. Jednak tam odnajdzie się mocniejszy motor 1.2 87KM. Jego elastyczność jest przeciętna, ale wyraźnie ożywa na wysokich obrotach. Diesli co prawda w ofercie nie ma, ale można skusić się na wariant 1.0 MPI z instalacją LPG – to ciekawa alternatywa.

czytaj więcej
Powagosław

Pierwszej generacji udało się zaistnieć na rynku, druga ma walczyć o status lidera albo przynajmniej jednej z czołowych sił w segmencie małych samochodów. Paradoksalnie, to drugie może być łatwiejsze, bo Hyundai ma już w Europie swoją renomę, a i10 wygląda na dobrze skrojony produkt.

~Powagosław
Luzacjusz

Jest lepiej niż było, jest nawet lepiej od pierwowzoru, którym dla i10 jest Kia Picanto. W sumie, wszyscy dziś mogą powiedzieć, że Hyundaiowi znów wyszedł samochód wizualnie ciekawszy niż można się było spodziewać. W Fiacie i Volkswagenie też tak mówią.

~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2015 roku
Pojemność skokowa 998 cm3
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 67 KM (49 kW) przy 6200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 90 Nm przy 4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Hyundai i10 II Hatchback