Szukaj

Informacje o Hyundai i20 II

Lata produkcji: 2012 – 2020
Segment: Auta małe
Debiutująca na rynku w roku 2014, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, której dokładna nazwa to Elite i20. Samochód zaprojektowany został przez Caseya Hyuna według nowej filozofii stylistycznej Hyundaia o nazwie „Fluidic Sculpture 2.0”. Hyundai i20 II został zbudowany na nowej platformie podłogowej, dzięki czemu jest odrobinę większy od poprzednika (dłuższy o 4,5 cm rozstaw osi). Podstawowym wariantem modelu (odwrotnie w stosunku do i20 I generacji) jest pięciodrzwiowy hatchback, natomiast zmieniona nieznacznie wersja 3-drzwiowa nosi nazwę i20 Coupe.
czytaj więcej
Powagosław
Koreańska odpowiedź na Clio, Corsę, Fiestę czy Polo nigdy nie była tak zdecydowana i stanowcza. i20 jest świetnie wystylizowany i zgrabny z każdej strony. Pomyślcie tylko, jeszcze z pięć lat temu w tym segmencie Hyundai oferował model Getz. ~Powagosław
Luzacjusz
Co z tego, że i20 Coupe to tak naprawdę tylko 3-drzwiowy hatchback. Niech się nawet nazywa iPad Ultra Super GT. Niech się inspiruje Citroenem (też to widzicie?). Jeśli to jest kierunek nowych Hyundaiów, to niech żyje Korea. Południowa. ~Luzacjusz

Oceny Hyundai i20 II

Liczba ocen: 52
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(77%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Skrzynia biegów - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,5
~2man
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Samochód fajny i zwrotny do miasta.. Nie najgorsze spalanie przy 1.2 i 84 km.. Z minusów: trzeba sporo wachlowac z uwagi krótkie przełożenia w skrzyni biegów za wyjątkiem 5 biegu.. Klima czyli np chłodzenie dobrze odczuwalna od 3... Miękki lakier i aluminiowe felgi.. Raz dwa po jeździe na gorszej drodze widac ubytki.. Jeszcze zdziwiło mnie dziwne wyposażenie auta.. Z jednej strony klima, kamerka cofania, kontrola pasa ruchu czy podgrzewana kierownica a z drugiej brak podłokietnika.. Dodam że autko z 2015 r. kupione jako używane z Niemiec od handlarza i wykonany serwis w ASO już na mój koszt..
Dodane 3 miesiące temu
4,6
~Bolo
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Auto użytkuje na gazie od 39kkm a mam 214kk, przejechalem nim 180kkm w 4 lata. Pierwsze wrażenia jak przesiadłem się z focusa z 2008 r. do i20 - jak tu cicho i dużo miejsca, a samochod 60cm krótszy. Generalnie przejechałem 180kkm na gazie i w aucie nie dzieje się nic niepokojącego. Jak ludzie piszą, że niewygodny, sprzęgło, klocki itd. do wymiany, to nie powinni jeździć. Ja wymieniam co 15kkm olej i filtr + przeglad gazowy to koszt 350zl, co 30kkm olej, filtry, swiece + przeglad gazowy - 500zl. Wymieniłem klocki tył po 100kkm - 200zl, przod po 210kkm - 250zl, pasek po 160kkm - 200zl. I żarówki co roku - 30zl co rok. Ubezpieczenie - 500 zł OC., przeglad 162zl. Dywanik sie wytarl - 50zl. Więcej kosztów nie ma. Spalanie miasto lub trasa 120km/h - 7l gazu. 140km - 8l gazu. Benzynę tankuje raz na 4 m-ce zbiornik 45l. Pobiera benzyne przy obr. pow. 3500 i przy rozruchu. W zimie lubi benzynę na rozgrzewkę gdy poniżej zera. Generalnie auto miejskie, takie jego przeznaczenie, ale w trasach dobrze sobie radzi do 120km/h. Jak ktoś lubi jeździć szybciej niech szuka innego auta. Generalnie auto lubi obroty, nie jest ospale. Wyprzedzam wszystko ,co możliwe jak się śpieszę, trzeba mieć tylko umiejętności. Trzeba wiedzieć jak operować biegami, redukować, odwzajemnia się wtedy dynamiczna, szybka jazda, inni kierowcy w szybszych autach są w szoku. Auto nigdy mnie nie zawiodło, nigdy nie stanęło, jest super ekonomiczne i super tanie w eksploatacji, a jeżdżę dużo 4000km/m-c. Nie bierze oleju, dobrze hamuje, dobra widoczność. Z tyłu nic nie widać, trzeba patrzyć przez ramię, w lusterka i pasuje. Nie mam czujników. Nigdy w nic nie wjechałem. Z minusów, ale każde auto ma swoje minusy, to parują szyby jak pada, zmienia się sama godzina w zegarku czasami, słaby lakier szybko się rysuje, niskie zawieszenie, powoli na progach, auto dla 1-2 osób, powyżej tego traci zupełnie dynamikę. Krótka jedynka tylko do ruchu auta, wsteczny jest starego typu asynchroniczny i musi wejsc w tryby żeby zaskoczył. Ale to mi nie przeszkadza. Nauczyłem się go obsługiwać. Jak szukacie taniego auta, niezawodnego bez wizyt u mechaników, jeździcie do 120km/h (powyżej jest glosno), lubicie bawić się skrzynia biegów, redukować, dla mnie to jest zabawa, nie potrzebujecie auta do pokazania się, a później do mechanika, to auto jest dla was. Byłem nim we Włoszech, na Węgrzech, na Slowacji, codziennie dojeżdżam do pracy 40km, dużo jeżdżę po Polsce i nigdy mnie nie zawiodło i tankuje gaz za 100zl i 500 km przejeżdżam i mam awaryjnie 700km w baku benzynowym za 200zl. Polecam.
Dodane 5 miesięcy temu
3,9
~Andrzej
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Bardzo przyzwoite auto dla spokojnie jeżdżących. Oferuje jak na swoją klasę naprawdę dużą przestrzeń dla 4 osób. Wnętrze też jak na swoją klasę i cenę auta prezentuje się naprawdę dobrze. Przejechałem 86000km i nigdy nie stałem na poboczu. Jedna naprawa gwarancyjna skrzyni biegów ale dojechałem do serwisu o własnych siłach. Właśnie ta skrzynia to według mnie jeden z dwóch głównych minusów tego auta. Jest nieprecyzyjna, haczy i operowanie nią denerwuje. Co ciekawe wcześniej miałem też i20 pierwszej generacji z takim samym silnikiem i tam skrzynia pracowała wzorowo. Czyli niestety krok w tył Hyundaia. Drugi minus to słabowity silnik z bardzo małą elastycznością. Zużycie paliwa realne 6 - 8 l/100km. Jedyny plus silnika to 86000km przejechane bezproblemowo.
Dodane 9 miesięcy temu
Średnie spalanie dla Hyundai i20 II
5,5 – 7,3
l/100 km
4,7 – 5,0
l/100 km
6,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,0
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Samochód kupiony z przebiegiem 147tys dla dziewczyny i to był strzał w dziesiątkę mimo że szukaliśmy wersji z silnikiem 1.4 ale po zakupie 1.2 jesteśmy bardzo zadowoleni zwłaszcza niskiego spalania. Auto jeździ mieście jak i w trasie do 130km/h i średnie spalanie benzyny to 4.7-4.9 na komputerze 10 tys km, lecz po zatankowaniu i przeliczeniu wychodzi 4.9-5.3 co i tak jest rewelacyjnym spalaniem. Auto czasami trochę uspale lecz gdy kręci się je do 5tys obrotów staje się naprawdę żwawe. Jeśli chodzi o eksploatację to ceny są śmiesznie niskie. Jeśli ktoś szuka bezawaryjnego i oszczędnego auta to i20 z silnikiem 1.2 to świetny wybór. Początkowo planowaliśmy montaż LPG leć po przeliczeniu instalacja zwracała by się przy tym spalaniu bardzo długo więc zrezygnowaliśmy z tej możliwości. Serdecznie polecamy autko.
Dodane 1 miesiąc temu
4,0
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Rewelacyjne auto pod względem spalania. Mieszkam w terenie raczej płaskim a dojazd do pracy mam po trasie, bez konieczności stawania co chwilę na światłach. Z racji tego, że to tereny na których nie da się szybko jechać moja prędkość oscyluje w wartościach 80km/h. Przy takich wartościach komputer pokazuje spalanie na poziomie 3,3-3,5l/100km jadąc na tempomacie. Ogólnie na moją jazdę ogólne średnie spalanie wg komputera pokazuje 4.2 litra. Mogę się z tym zgodzić bo faktycznie stację benzynową odwiedzam bardzo rzadko :) w porównaniu do poprzedniego auta myślę, że na 100km tamtym autem tym zrobię 180km. Autko bardzo ciche, na postoju silnik niemal niesłyszalny będąc na zewnątrz. Od czasu do czasu przycisnę autko by go nie zamulić i jak na 1.2 zbiera się bardzo dobrze. W warunkach miejskich spalanie pewnie pójdzie do góry z racji jazdy na niskich przełożeniach i korkach ale tak jak ja jeżdżę czyli głównie trasy spalanie jest super. Dla zainteresowanych - przy 80km/h obroty ma na poziomie 2050RPM na 5 biegu. Bardzo fajnie wystopniowana skrzynia biegów.
Dodane ponad rok temu
7,3
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting 1.0 T-GDi 100KM 74kW
Obiecanki cacanki. W marciu 2020 mogłem zejść do średniej 6,2 w pustym mieście, ok Covid, ale jeżeli przy spokojniej jeździe z klimą wciąga 8 litrów, lub 7,5 jak zresetuję licznik po 1km, to coś jest nie tak. Srednia z tankowania waha się 7,6-8,3, a komputer zaniża o 0.3..0.4, ale dużo mniej zaniżał wiosną 2020. Przeglądy tip-top, filtr powietrza sam wymieniłem po niecałym roku. Docierałem wg instrukcji. Podejrzewam, ze komputer nie mierzy przepływu benzyny tylko liczy ilość wtrysków i układ wtryskiwacza się rozkalibrował, bo jak wytłumaczyć średnią ze spalania 8 litrów mieście klimą? W maju z cięższą nogą było 6.1..6.8 z tankowania i to byłoby ok. Stary, cieżki mercedes 1.6 benzyna z kompresorem, z 4 biegowym klasycznym automatem, wygodami, klimą automatyczną włączoną i szarżą na obwodnicy + trochę korku w mieście i postój na oczekiwanie na myjni - wyszło 9.6. Tucson GDI 1.6 130KM pali wg komputera średnia długookresowa 8.6/100. Jestem bardzo rozczarowany, bo miało być oszczędnie a jest lipa. Downsizing to bzdura i oszustwo, skoro 1.5 TSI VW benzyna może zejść na trasie do 3.5/100. Do tego strasznie twarde zawieszenie, głośny w środku, za to hamulce żyleta. Do miasta na krótkie trasy ok, ale wtedy pali jeszcze więcej. Samochód z potencjałem (wnętrze), ale widać pozycjonowanie produktu. Było brać na wynajem na rok albo Ibizę czy Aronę lub opluwaną Fabię. Jestem bardzo rozczarowany, no chyba, że to awaria, ale komputer nic nie pokazuje.
Dodane 5 lat temu

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 9
4,5
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 38 tys. km
użytkowana przez: 170 tys. km
Auto na bieżąco serwisowane z wymianą świec i filtrów co 30 tys. km, filtr oleju i olej co 15 tys. + przegląd instalacji gazowej. Jeżdżę na gazie od 4 lat. Nic się nie dzieje, żadnych spadków mocy, brak różnicy na benzynie i gazie. Jeżdżę średnio 4 tyś. km na m-c. Auto ma już 205 tys. nie oszczędzam go, ale nie katuje. Spalanie na emeryta to 6,2l gazu, normalnie 7-7,5l,...
Dodane 7 miesięcy temu
5,0
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja Zavoli Winner. Jazda na LPG nie różni się niczym od jazdy na benzynie. Wszystko jest jak było. No trochę miejsca jedynie zajmuje butla, ale to nie problem. Instalacja dobrej jakości, jeszcze nie musiałem odwiedzać serwisu poza przeglądami. Nie odczułem też żadnego spadku mocy, ani zmiany w jakości pracy silnika. Nie mam uwag.
Dodane 6 lat temu
5,0
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Kończyła się gwarancja, zdecydowałem się na montaż instalacji Kit Alba. Silnik bardzo dobrze pracuje na LPG, praktycznie nie ma różnicy z tym co było na benzynie. Po podkręceniu na większe obroty auto dalej jest dynamiczne, nie traci na mocy, nawet przy mocniejszym dodani gazu.
Dodane 7 lat temu
Hyundai i20 II

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów