Szukaj

Hyundai i20 II Active Facelifting KAPPA 1.4 MPI 100KM 74kW 2018-2020

Informacje o Hyundai i20 II Active Facelifting KAPPA 1.4 MPI 100KM 74kW 2018-2020

Lata produkcji: 2018 – 2020
Segment: Auta małe
Podczas jazdy miejskiej warto rozważyć podstawowe jednostki benzynowe – 1.2 75KM lub 1.2 84KM. Trzeba tylko pamiętać, że moc uwalniają dopiero w drugiej połowie obrotomierza, a na trasę znacznie lepszy będzie 100-konny motor 1.4l. To właśnie on jest też najbardziej uniwersalny. Co z dieslami? Podstawowy 1.1 CRDi 75KM nie grzeszy dynamiką, ale 1.4 CRDi 90KM to już ciekawa propozycja. Jest dość elastyczny i oszczędny – w sam raz na długie trasy.
Powagosław
Koreańska odpowiedź na Clio, Corsę, Fiestę czy Polo nigdy nie była tak zdecydowana i stanowcza. i20 jest świetnie wystylizowany i zgrabny z każdej strony. Pomyślcie tylko, jeszcze z pięć lat temu w tym segmencie Hyundai oferował model Getz. ~Powagosław
Luzacjusz
Co z tego, że i20 Coupe to tak naprawdę tylko 3-drzwiowy hatchback. Niech się nawet nazywa iPad Ultra Super GT. Niech się inspiruje Citroenem (też to widzicie?). Jeśli to jest kierunek nowych Hyundaiów, to niech żyje Korea. Południowa. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1368 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 100 KM (74 kW) przy 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 134 Nm przy 3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,5 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 72 x 84 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,8 /5 Åšrednia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Skrzynia biegów

Usterki Hyundai i20 II

Liczba wpisów: 10
Korozja klocków hamulcowych
  • Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW 2018-2020
  • ukÅ‚ad hamulcowy
  • 60 tys. km
Samochód w 4 roku eksploatacji - regularnie jeżdżony i serwisowany. Ostatni serwis - gwarancyjny 10.2022. Po kilku dniach postoju w styczniu 2023 spowodowanych śniegami, skorodowały blachy klocków hamulcowych z tyłu. Marne zabezpieczenie. Wskutek tego na dłuższej trasie zapiekły się hamulce i przegrzały tarcze.
Dodane 2 lata temu
Problem rozwiÄ…zany
1 komentarz
rdza na tylnej klapie i łuszczenie się czarnych elementów wokół szyb
  • Hyundai i20 II Hatchback 5d 1.4 CRDi 90KM 66kW 2014-2015
  • części blacharskie
  • 65 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 10
Nie 2
Auto z salonu, rocznik 2015 kupione w 2016.Po około 2 latach użytkowania zaczęły wychodzić wykwity na tylnej klapie, rdza w kilu punktach. Czarne elementy (słupki pomiędzy szybami) zaczęły się łuszczyć.
Dodane 4 lata temu
Silnik się dławi
  • Hyundai i20 II Hatchback 5d 1.1 CRDi 75KM 55kW 2014-2015
  • silnik
  • 152 tys. km
Okresowo po zmianie biegu przy dociśnięciu pedału gazu samochód nie zwiększa swoich obrotów i zatrzymuje się na 2tys. Jeśli obroty są wyższe następuje szarpnięcie samochodem i minimalizacja obrotów do 2tys. Zmiana biegu i zgaszenie samochodu pomaga tylko na chwilę.
Dodane 7 lat temu
Problem rozwiÄ…zany
4 komentarze
Hyundai i20 II Active Facelifting

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów