Szukaj

Informacje o Infiniti FX II Crossover 3.7 V6 320KM 235kW 2009-2012

Lata produkcji: 2009 – 2012
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Takie samochody są do lansu, dlatego najlepiej po prostu skusić się na widlastą ósemkę 5.0l 390KM. Świetnie brzmi, generuje znakomite osiągi i sprawia, że to auto jest lekkie pomimo swojej sporej masy. Oszczędni mają za to dwie alternatywy. Diesel 3.0l 238KM jest najwolniejszy, ale i tak nie można na niego narzekać. Elastyczność jest niezła. Jest jeszcze motor benzynowy 3.7 320KM. Może nie brzmi jak V8, ale również jeździ dobrze.
Powagosław
Bardzo amerykański. Połączenie luksusu ze sportową, nowoczesną linią nadwozia robi wrażenie. FX jest drapieżny, a przy tym wygląda bardzo dynamicznie. Trzeba przy tym pamiętać, że ta drapieżność przydaje się tylko na asfalcie. ~Powagosław
Luzacjusz
Gdyby FX był facetem, chodziłby w jednej wadze z Pudzianem. Na szczęście w przypadku samochodów, napakowanie ich do takich rozmiarów nie musi się wiązać z zastrzykami w pupę przyjmowanymi w szatni. Efekt końcowy? Pudzian i FX budzą respekt. ~Luzacjusz
Produkowany od 2009 do 2012 roku
Pojemność skokowa 3696 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 320 KM (235 kW) przy 7000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 360 Nm przy 5200 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Dodatkowe informacje Wałki rozrządu wysokiej precyzji wykonania. Stalowe zawory wlotowe i wylotowe. System zmiennych faz rozrządu i zmiennego stopnia otwarcia zaworów (VVEL - Variable Valve Event and Lift)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 7
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Silnik + Wyciszenie + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Ergonomia - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

5,0
~Bąbel
Crossover 3.7 V6 320KM 235kW
Infiniti FX II
Auto użytkowane od ponad trzech lat. Jest to już drugi FX w mojej przygodzie motoryzacyjnej. Poprzedni był FX pierwszej generacji i zdecydowanie druga generacja jest ładniejsza i lepiej wykończona. Użyto lepszych materiałów. FXII z silnikiem 3,5 V6 (wersja USA) jest autem szybkim, posiadający spory zapas mocy a przy tym nie pali dużo oktanów jak nie którzy twierdzą. Mam dosyć ciężką nogę i w cyklu mieszanym zużycie nie przekroczyło dla mnie 14l. na setkę! Przy spokojnej "farmerskiej" jeździe 100-120 śmiało można zejść do 10l. Auto nie posiada praktycznie żadnych wad. Jedyną rzeczą którą można by było poprawić to hamulce ale z tego co się orientuję to zamontowanie układu hamulcowego z V8 załatwi sprawę. Przez trzy lata jazdy, po za wymianą filtrów i olejów, uszkodzeniu uległ jedynie przedni łącznik stabilizatora i spalił się jeden xenon. Polecam wszystkim nie zdecydowanym. Silnik poezja, już mało takich V6 na rynku aż strach pomyśleć że w przyszłości może być zastąpiona kosiarką 1,5 z dwoma Turbinami :-(
4,6
~Mav37S
Crossover 3.7 V6 320KM 235kW
Infiniti FX II
Auto kompletne i uniwersalne. Komfort, moc, niezawodność, bardzo dobre wyposażenie i ponadczasowa stylistyka. Nie ma największego bagażnika, jest szeroki ale ma świetny napęd, świetny silnik a na ustawieniu zawieszenia n sport w trasie prowadzi się jak po szynach. Minus - spalanie ale cóż, jak ktoś chce tanio to niech kupi 1.6 tdi i się delektuje klekotanie. Tutaj cisza a cold start to najlepsz chwila poranka słysząc ten dźwięk, dopiero wtedy zamykam drzwi.
4,5
~Q34
Crossover 3.7 V6 320KM 235kW
Infiniti FX II
Lepszego samochodu dotychczas nie mialem. Piekne, muskularne, z bardzo dobrym silnikiem, komfortowym i eleganckim wnetrzem.
Infiniti FX II Crossover