Szukaj

Informacje o Infiniti Q50 I 2.2d 170KM 125kW 2013-2015

Lata produkcji: 2013 – 2015
Segment: Klasa średnia
Produkowany od roku 2013 luksusowy sedan segmentu D (klasa średnia, grupa premium). Model Q50 zastąpił w ofercie marki serię Infiniti G. Pierwowzorem koncepcyjnym Infiniti Q50 był prototyp z roku 2009 – Infiniti Essence. Zaprojektowana przez Shiro Nakamurę produkcyjna wersja samochodu nawiązuje również do modelu Infiniti M. Był pierwszym samochodem marki z nowym nazewnictwem z oznaczeniem literą Q (lub, w przypadku crossoverów, literami QX) oraz liczbą. Tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni samochód sprzedawany jest jako Skyline (bez marki Nissana czy Infiniti). Infiniti Q50 przeszedł facelifting w roku 2017. Do dnia dzisiejszego hale produkcyjne opuściło ponad 200 tysięcy egzemplarzy tego modelu.
czytaj więcej
Powagosław

Bomba i to wybuchająca w idealnym momencie. W tej klasie (D z plusem) jest mały zastój, rywale z Niemiec dopiero przygotowują nowe modele. Q50 nie tylko wygląda znakomicie. Widzieliście ceny?

~Powagosław
Luzacjusz

Cocker wziął kiedyś kawałek Beatlesów i zrobił z niego arcydzieło („With A Little Help From My Friends”). Tu pachnie Lexusem (ten grill), ale efekt końcowy to seria z kałasznikowa dla segmentu D premium, całego. Całego. Kim jesteś Q50? Jesteś zwycięzcą.

~Luzacjusz
Produkowany od 2013 do 2015 roku
Pojemność skokowa 2143 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 170 KM (125 kW) przy 3200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1600-2800 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 7
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)
Średnie spalanie dla Infiniti Q50 I 2.2d 170KM 125kW 2013-2015
6,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,1
Infiniti Q50 I
Sedan 2.2d 170KM 125kW
Domyślnie Skoro temat jest o spalaniu to dodaję kolejne wyniki moich obserwacji. Tak żeby pozostało dla potomnych Pomiary zrobione przy 10st C, z jedną osobą na pokładzie o wadze 78kg i bez bagażu, ciśnienie w oponach 2,7 bar (przód i tył) Prędkość tempomatu / czas przejazdu / obroty na minutę / średnie spalanie wg komputera / dystans / temperatura - 130km/h ( 2min:26sek) (2000 obr/min) Avg 5.2l/100km ! 5km 10st C - 130km/h ( 4min:53sek) (2000 obr/min) Avg 5.2l/100km ! 10km 10st C - 130km/h ( 7min:21sek) (2000 obr/min) Avg 5.1l/100km ! 15km 10st C - 130km/h ( 9min:45sek) (2000 obr/min) Avg 5.1l/100km ! 20km 10st C - 130km/h (12min:12sek) (2000 obr/min) Avg 5.1l/100km ! 25km 10st C - 130km/h (14min:39sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 30km 10st C - 130km/h (17min:05sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 35km 10st C - 130km/h (19min:31sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 40km 10st C - 130km/h (22min:00sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 45km 11st C - 130km/h (24min:24sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 50km 11st C - 130km/h (26min:55sek) (2000 obr/min) Avg 4.9l/100km ! 55km 11st C - 130km/h (29min:15sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 60km 11st C - 140km/h ( 2min:16sek) (2125 obr/min) Avg 5.4l/100km ! 5km 15st C - 140km/h (13min:33sek) (2125 obr/min) Avg 5.5l/100km ! 30km 15st C - 140km/h (15min:55sek) (2125 obr/min) Avg 5.6l/100km ! 35km 15st C - 150km/h (4min:17sek) (2250 obr/min) Avg 6.8l/100km ! 10km 10st C - 150km/h (6min:19sek) (2250 obr/min) Avg 6.8l/100km ! 15km 10st C - 160km/h (1min:59sek) (2375 obr/min) Avg 7.2l/100km ! 5km 9st C - 170km/h (1min:52sek) (2600 obr/min) Avg 7.6l/100km ! 5km 10st C - 180km/h (1min:46sek) (2750 obr/min) Avg 7.8l/100km ! 5km 10st C - 190km/h (1min:40sek) (2975 obr/min) Avg 9.1l/100km ! 5km 10st C - 200km/h (3000 obr/min) Udało mi się przejechać ponad 100km na tempomacie i ani razu nie nacisnąć hamulca i gazu dystans: 100km czas: 48:47 prędkość: 130km/h ustawiona na tempomacie Avg: 5.1l/100km temp: 11 st C ciśnienie w oponach: 2,7 bar (tył i przód) oraz odkryłem że gdy mineła 1h drogi z prędkością 130km/h (tempomat) to dystans przejechany który wskazywał komputer to 123km Więc muszę przetestować na GPSie jaka jest faktycznie prędkość, bo z tego by wynikało że o 7km zawyża swoje wskazania tempomat. dystans: 123km czas: 1h prędkość: 130km/h ustawiona na tempomacie Avg: 5.1/100km temp: 11 st C ciśnienie w oponach: 2,7 bar (tył i przód) Oraz średnie spalanie z odcinka 365km bez tempomatu, dużo przyśpieszeń, dużo hamowań, ogólnie duża dynamika dystans: 365km czas: 2h:42min Avg speed: 135km/h Avg: 7.5l/100km temp: 21 st C Ciśnienie w rozgrzanych oponach urosło do 2.9 bar (przód) 2.8 bar (tył) Sądzę że nie jestem w stanie jechać dynamiczniej niż w/w, bo co innego dynamika a co innego włączenie tempomatu na autostradzie w niemczech na dużej prędkości.
6,8
Infiniti Q50 I
Sedan 2.2d 170KM 125kW
Spalanie rewelacyjne 7,1litra = pomiar na odcinku 600km = 90% autostrada prędkość 160-200km/h, 10% miasto prędkość 30-50km/h)
7,7
Infiniti Q50 I
Sedan 2.2d 170KM 125kW
Realne spalanie w miescie to 8-9l/100km, na trasie (bez autostrady) 6,5l. Komputer zaniza wyniki o ok 0,7l
Infiniti Q50 I