Szukaj

Informacje o Isuzu D-Max II

Lata produkcji: 2012 – teraz
Segment: Pickup
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2012 roku. Podobnie jak w przypadku D-Maxa I, jego następca powstał jako bliźniaczy model nowego amerykańskiego Chevroleta Colorado (2. generacja). Oba samochody dzielą wiele elementów konstrukcyjnych (choć płyta podłogowa auta, nazwana i-GRIP, została stworzona przez Isuzu), więcej niż w przypadku pierwszej generacji pick-upa Isuzu jest też podobieństw stylistycznych. W porównaniu do swojego poprzednika, D-Max II wyróżnia się też większymi rozmiarami. Model dostępny z napędem na jedną i dwie osie.
czytaj więcej
Powagosław
Isuzu, chwali się swoimi bogatymi tradycjami w budowaniu pick-upów, ale tak naprawdę wciąż próbuje dostać się do stołu, przy którym dzielony jest rynkowy tort w tym segmencie samochodów. D-Max to niezła próba, może niespecjalnie oryginalna, ale w stylistyce gwarantującej jako takie zainteresowanie. ~Powagosław
Luzacjusz
D-Max ma korzenie amerykańskie i pokrewieństwo z amerykańskim bliźniakiem (wszak to pick-up) powinno być nobilitujące. Pytanie, dla kogo? Bo to nie Isuzu wygląda jak Chevrolet, tylko Chevrolet wygląda ja Isuzu. Jak dokładnie? Zbyt przeciętnie, by ubierać to w słowa. ~Luzacjusz

Oceny Isuzu D-Max II

Liczba ocen: 12
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Stosunek jakość/cena

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

4,6
~Paweł
Double Cab 2.5 D 163KM 120kW
Isuzu D-Max II
Bardzo przyjemny samochód. Super jeździ mi się nim zarówno w mieście jak i w trasie. Kupiłem w wersji w płaską klapą i orurowaniem na bagażnik, ale jak tylko nadarzyła się okazja zmieniłem na pełną budę, jest o wiele praktyczniejsza. Na pakę bez problemu mieści się paleta EURO. Ostatnio przysiadałem się do konkurencyjnego L200 i stwierdziłem, że pod względem przyjazności dla kierowcy w kabinie D-max wygrywa (mam wersję LSX). Autko mechanicznie działa bez zarzutów, problemem jest słaby lakier, kropki rdzy pojawiły się na tylnych drzwiach w okolicy okien. Szkoda bo psuje to całokształt. Jednakże uważam, że samochód jest wart swojej ceny. Radzi sobie w ciężkich warunkach pozadrogowych, potrafi przewieźć naprawdę sporo (raz wiozłem dwa pianiana), a do tego świetnie sprawdza się jako auto rodzinne. Aczkolwiek nie jest to SUV czy VAN, d-max jest na ramie i należy mieć tego świadomość.
4,6
~Patryk
Double Cab 2.5 D 163KM 120kW
Isuzu D-Max II
Samochód przejechał u nas w ciągu 3 lat przeszło 80tyś km, używany głównie do jazdy codziennej bez zbytnich obciążeń, dużą część po mieście. W środku nie brakuje miejsca, za kierownicą siedzi się wygodnie, z tyłu bez problemu zmieszczą się 2/3 dorosłe osoby. Silnik bez problemu radzi sobie z masą samochodu i bez kompleksów rozpędza te 2 tony, skrzynia automatyczna daje radę w mieście oraz w trasie. Widoczność jest ok, przy dużych lusterkach i czujnikach parkowania nie ma żadnego problemu z cofaniem. Spalanie super jak na takie gabaryty. Można się jedynie przyczepić do wyciszenia silnika w kabinie. Na plus zasługuje wskaźnik zapełnienia filtra cząsteczek stałych w komputerze pokładowym, który też informuje o tym kiedy włącza się wypalanie filtra.
4,9
~Tomek
Double Cab 2.5 D 163KM 120kW
Isuzu D-Max II
Trwały lakier 2x grubszy niż w dzisiejszych kompaktach i 3x grubszy od Fiata i niespodzianka - praktycznie brak zarysowań. Szyba przednia też wytrzymała po przyjęciu kilku strzałów z kamienia. Mój pierszy pick-up i niespodzianka - wcale niesłychać zawieszenia ale wiadomo całość jest dość daleko od miejsca kierwcy. Super dźwięk z dolby surround i głośnikami w podsufitce w standardzie. Gwarancja na 5 lat z pełnym assistance na Europę!
Isuzu D-Max II