Szukaj

Informacje o Iveco Daily IV

Lata produkcji: 2006 – 2011
Segment: Dostawcze

Lekki lub średni samochód ciężarowy produkowany od 1978 roku. Koncepcja stworzenia serii Daily narodziła się niedługo po powstaniu marki Iveco w 1975 roku. Model szybko zdobył silną pozycję w sektorze profesjonalnego transportu – dotychczas wyprodukowano ponad 2,5 miliona egzemplarzy Daily w różnych konfiguracjach: od lekkiego auta ciężarowego o masie 3,5 do 6 ton, samochodu dostawczego klasy maxi o masie 2,8-3,5 tony, średnich aut ciężarowych o masie 6-6,5 tony oraz 7 ton (lata 2004-2007). Od 2014 roku na rynku dostępna jest szósta generacja modelu.

czytaj więcej
Powagosław

Wół roboczy Iveco w nowej odsłonie po raz pierwszy w swojej historii nie tylko oferuje niezliczone walory praktyczne, ale i atrakcyjnie się prezentuje. Pełnia szczęścia. 

~Powagosław
Luzacjusz

Najnudniejszy dostawczak świata stał się jednym z bardziej agresywnych, patrząc na wygląd zewnętrzny. Powiadają: bywa, że zwierzyna zmienia się w myśliwego. Daily nigdy nie był zwierzyną, ale teraz z całą pewnością jest łowcą.

~Luzacjusz

Iveco Daily IV – wybierz silnik

Oceny Iveco Daily IV

Liczba ocen: 40
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(77%)

Zalety

+ Widoczność + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria

Wybrane oceny

4,5
~zpozkierowcy
Furgon 3.0 TD 146KM 107kW
Iveco Daily IV
Iveco Daily to doskonałe auto do przewozu rzeczy które nie wejdą na zwykłego busa, czy to ze względu na tonaż czy na gabaryt, a kupienie auta powyżej 3,5 tony byłoby nie opłacalne. Opisuję auto z pozycji kierowcy - nie \"słyszałem od kolegi\" czy coś w tym stylu. Sprzedane przez szefostwo przy przebiegu 450000 było z żalem żegnane przeze mnie - nigdy ale to przenigdy nie zawiodło w trasie. Niskie spalanie, ogrom mocy pod pedałem gazu - kompletny brak problemów z wyprzedzaniem nawet 3-4 aut (a przypominam - auto ma ponad 7 metrów). Dopuszczalna ładowność 1T ale nie odczuwało się czy ma się 1T czy 3 :)). Pod maską było wiecznie pełno kurzu bo zaglądało się tam co 40 000 przy wymianach olejowych - a olej sprawdzałem raz - mniej więcej 20 000 od wymiany - brał około 3 setki na 40 000 km do samego końca- kompletnie BEZAWARYJNY SILNIK. Brać i się nie zastanawiać bo lepszego dostawczego nie znajdziecie w tej cenie (a nawet i wyższej) :)
4,6
~Wojtas
Furgon 2.3 TD 116KM 85kW
Iveco Daily IV
Robie w uslugach, samochod zabudowany, waga stała to 3400kg. Czasem do tego dojdzie materialu z tone a zdazylo sie ponad dwie. Twarda sztuka, srednio wygodne. Ladujesz, lejesz, jedziesz. Jakby kabina byla bardziej dopracowana to byloby calkiem cacy. Pekl mi wahacz w niemczech, wrocilem na kolach, nieswiadomie. Inny by sie poskladal.
4,3
~Pawel
Furgon 2.3 HPT 136KM 100kW
Iveco Daily IV
Auto z silnikiem 2.3 TD 136 KM przyjemne w uzytkowaniu na dluzszych jak i krotszych trasach. Posiadam wersje z pojedynczymi kolami z tylu i podobno mosty w tych wersjach nie sa trwale, jednak poki co wszystko sprawuje sie bardzo dobrze. Mechnicznie wydaje sie byc dopracowany, na solidnej ramie. Jedyna niespodzianka jaka mi sie przytrafila to wypadl wklad z lusterka bocznego, naprawa trwala 3 min trzeba bylo wcisnac ponownie na zatrzaski.
Średnie spalanie dla Iveco Daily IV
10,8
l/100 km
10,8 – 13,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,3
Furgon 3.0 TD 176KM 129kW
Iveco Daily IV
Nie uwierzycie ale na trasie Kraków - Warszawa - Kraków z kompletem pasażerów ( bus ) i dużą klimatyzacją dachową non stop na full przy dwóch kierowcach autko wyszło na poziomie 10.8 1 kierowca i 10.2 drugi kierowca. Należy zauważyć iż było troszkę jazdy po Wawie i rozwózki po Krakowie w sumie ok 700 km myślę ze to już reprezentatywna próba. Wcześniej miałem sprintera 313 cdi i też mógł się zmieścić w tej ilości paliwa, natomiast pojedyncze koło silnik m2.2 i 50 km mniej..... IVECO jest bezkonkuręcyjne.....ps nie ma co patrzyć na komputer i jego dane na temat spalania bo pokazuje nawet 20 litrów ... liczy jak mu się chce
11,7
Furgon 3.0 TD 146KM 107kW
Iveco Daily IV
IVECO FURGON MAX WYSOKI - PODWYŻSZONY, MAX DŁUGI, NA BLIŻNIAKU, MODEL 50C15. MINIMALNE SPALANIE TO OK 1 TONY ŁADUNKU I SPOKOJNA JAZDA. ŚREDNIE SPALANIE OK 2 TON ŁADUNKU I NORMALNA JAZDA. MAKSYMALNE SPALANIE - 15 LITRÓW SPALIŁ MI PRZY ZAŁADUNKU 4 TON I BARDZO NIECIEKAWEJ JEŻDZIE NA TRASIE WARSZAWA BYDGOSZCZ I NIGDY WIĘCEJ NIŻ 15 NIE SPALIŁ. NASUWA MI SIE PYTANIE CO WIÓZŁ KOLEGA KTÓREMU PODOBNO SPALIŁ 22 LITRY, CHYBA CZOŁG NA LAWECIE CIĄGNĄŁ ZA SOBĄ :). UWAŻAM ŻE SPALANIE JEST PRZYZWOITE JAK NA WIELKOŚĆ I MOŻLIWOŚCI PRZEWOZOWE AUTA. JEDYNE CO TO SERWISU MAM ZASTRZEŻENIA - NIEDOUCZONE ZŁODZIEJE
12,4
Furgon 3.0 TD 146KM 107kW
Iveco Daily IV
Iveco którym jeżdżę przejechałem dopiero 51000 km. Jest to wersja skrzyniowa (plandeka) o długości ponad 4,9 metrów bez kurnika - spojler+owiewki boczne. Na autostradzie prędkość maksymalną jaką rozwinąłem było 145km/h (bardzo szybki kurs do poznania - na autostradzie A2) i spalił przy tej prędkości 19l/100km. Wszystko zależy od nogi - kolega z pracy (takie samo iveco i z tego samego roku) ma spalanie średnio o 1 litr większe mimo że jest ode mnie starszy o 15 lat.. Minimalne średnie - podałem jadąc z prędkośią w zakresie 80-90km/h, maksymalne spalanie przy 100-110km/h a minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe "pyrkotając" między 70-80km/h - takimi jeżdżę w zależności od rodzaju ładunku.
Iveco Daily IV