Szukaj

Ocena kierowcy - Iveco Daily IV

zpozkierowcy, 11 lat temu
Silnik 3.0 TD 146KM 107kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 447 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Iveco Daily IV 3.0 TD 146KM 107kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
4,54
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : zapiekające się tłoczki to norma!
Karoseria : Przez lusterka napewno nie będziecie spali w nocy
Zawieszenie : śruby od amorów wstawcie sobie od razu duzo lepsze - lecą przy pierwszym garbie
5,0
Całokształt
Iveco Daily to doskonałe auto do przewozu rzeczy które nie wejdą na zwykłego busa, czy to ze względu na tonaż czy na gabaryt, a kupienie auta powyżej 3,5 tony byłoby nie opłacalne. Opisuję auto z pozycji kierowcy - nie \"słyszałem od kolegi\" czy coś w tym stylu. Sprzedane przez szefostwo przy przebiegu 450000 było z żalem żegnane przeze mnie - nigdy ale to przenigdy nie zawiodło w trasie. Niskie spalanie, ogrom mocy pod pedałem gazu - kompletny brak problemów z wyprzedzaniem nawet 3-4 aut (a przypominam - auto ma ponad 7 metrów). Dopuszczalna ładowność 1T ale nie odczuwało się czy ma się 1T czy 3 :)). Pod maską było wiecznie pełno kurzu bo zaglądało się tam co 40 000 przy wymianach olejowych - a olej sprawdzałem raz - mniej więcej 20 000 od wymiany - brał około 3 setki na 40 000 km do samego końca- kompletnie BEZAWARYJNY SILNIK. Brać i się nie zastanawiać bo lepszego dostawczego nie znajdziecie w tej cenie (a nawet i wyższej) :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Mega przyspieszenie i szokujące spalanie - tak można go określić
4,0
Skrzynia biegów
Generalnie gdy nie załadowany ruszało się z dwójki ale przy przebiegu 400 000+ miałem problem z wbiciem jedynki - nie wiem czy przez to ruszanie z 2giego biegu czy \"ta skrzynia tak ma\"
3,0
Układ jezdny
Gdy nie załadowany - zimą lepiej zostawić to auto na parkingu - tył jest tak lekki że przy nawet odrobinie śniegu ciężko ruszyć z miejsca
Komfort
5,0
Widoczność
Daję 5tkę za te lusterka - poza tym też jest nieźle - w porównaniu do jumpera gdzie widać niewiele
5,0
Ergonomia
5tka za fotel ale pała za te zapinki pasów na kanapie..
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Parowanie szyb tylko przy cyrkulacji wewnętrznej więc super
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto dostawcze jest całkiem nieźle
5,0
Wyciszenie
Po przesiadce z mastera nareszcie słyszę pasażera (ale mi się rymnęło)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spala mało, dużo chwyci
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto tańsze od popularnego sprintera, a wiele z tych sprinterów mijałem stojących na poboczu z maską w górę więc rachunek jest prosty :D
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 TD 146KM 107kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
17,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Iveco Daily IV