Szukaj

Informacje o Jeep Cherokee III 2.8 CRDi 163KM 120kW od 2004

Lata produkcji: 2004 – 2007
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy SUV (segment I) produkowany od 1974 roku. Jeden z najsłynniejszych aut w swojej klasie, jeden z niewielu, które sukces rynkowy w Ameryce powtórzyły również w Europie. Pierwsza generacja Cherokee oznaczona symbolem SJ, spokrewniona ze starszym modelem Wagoneer, była pełnowymiarowym SUV-em. Kolejne, choć nosiły tę samą nazwę, były mniejsze: XJ (1984-2001), KJ (2002-2007) i KK (2008-2013). Trzecią i czwartą generację modelu oferowano w USA pod nazwą Liberty. Od 2014 roku dostępna jest generacja piąta przygotowana wspólnie przez Chryslera i Fiata.
czytaj więcej
Powagosław
Jedno, czego nie można odmówić projektantom tego auta, to odwaga. Cherokee to drastyczne posunięcie, zerwanie z jako taką tradycją, zagranie va banque… Może w tym szaleństwie jest jakaś metoda, może aspirujący do klasy premium Cherokee ma zwrócić na siebie uwagę za wszelką cenę. ~Powagosław
Luzacjusz
Nowy Cherokeee? Wyobraźcie sobie wyraz twarzy faceta, który umawiał się przez internet z dziewczyną z Victoria’s Secret, a ta na randce w realu okazuje się być sobowtórem Homera Simpsona. Taka mniej więcej była moja reakcja na ten samochód. ~Luzacjusz
Produkowany od 2004 do 2007 roku
Pojemność skokowa 2778 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 163 KM (120 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1800 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Jeep Cherokee III 2.8 CRDi 163KM 120kW od 2004
9,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,4
Jeep Cherokee III
Terenowy 2.8 CRDi 163KM 120kW
Zakupiony Jeep w Białymstoku powrót na Śląsk 570 km. Auto zatankowane do pełna 70 l. Średnia na wyświetlaczu na początku trasy 11,1l. Jazda trasą S8 do Warszawy, na Wiśle wskaźnik pokazuje 8,7l. Myślę jest dodrze, do końca trasy schodzę do 7,6l, przejazd z prędkością 80-120 km/h. Rewelacja, jednak można jeździć Jeepem oszczędnie. Jeszcze zostaje sprawdzić spalanie po ponownym zatankowaniu do pełna, czyli do 70l. Wchodzi równo 53l, czyli spalanie faktyczne wyniosło 9,3l /100 km, Całkowite przekłamanie wskaźnika. Cudów nie ma. Późniejsza refleksja, to auto nie jest koniem wyścigowym, ale roboczym. Podjazdy na bliskie odległości do sklepu czy kościoła mijają się z celem. Robisz krzywdę temu samochodowi i sobie, bo zaraz poczujesz to finansowo. Po prostu auto do konkretnych celów.
10,3
Jeep Cherokee III
Terenowy 2.8 CRDi 163KM 120kW
Nie jest to samochód oszczędny, duża masa i pojemność silnika robi swoje. Jak chcecie oszczędne autko kupcie sobie Pandę, Yarisa albo inne .... nie powiem co. W tym samochodzie w dużo większym stopniu, jak innych autkach kluczowe znaczenie ma styl jazdy. Ceny przeglądów w ASO porównywalne do innych marek samochodów. Jak koszty są dla Ciebie najważniejsze to lepiej od razu kup Skode Oktavie z LPG i nie zawracaj sobie głowy samochodem dla prawdziwych facetów.
10,3
Jeep Cherokee III
Terenowy 2.8 CRDi 163KM 120kW
Jak na moc 200koni bo po mapie i skrzynia automatyczna to nie ma źle średnio 10l łyknie i cykl mieszany
Jeep Cherokee III