Szukaj

Informacje o Jeep Renegade SUV 1.6 E-TorQ 110KM 81kW 2014-2018

Lata produkcji: 2014 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Mały crossover SUV (segment I), najmniejszy w ofercie marki, produkowany od 2014 roku. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był dwuosobowy prototyp o tej samej nazwie zaprezentowany w 2008 roku. Wzorem jeśli chodzi o nadwozie auta był klasyczny Jeep Wrangler. Samochód powstał we współpracy z Fiatem, zbudowano go na płycie podłogowej Small US Wide 4x4 architecture, zmodyfikowanej wersji płyty GM Fiat Small platform, na której powstał m.in. Fiat 500L i Grande Punto. Bliźniaczym modelem Renegade’a jest Fiat 500X.
czytaj więcej
Powagosław
Ten mały Jeep jest dostosowaniem się do wymogów współczesnego rynku motoryzacyjnego. Zgrabnym dostosowaniem. Chyba najciekawsza w tej chwili propozycja w klasie „baby SUV-ów”. ~Powagosław
Luzacjusz
Ktoś wyjął mi to z ust: „Jak dorośnie, zostanie Wranglerem”. Jeep uratował trochę tę swoją chińską zabaweczkę, sięgając po klasyczną formę swojego klasycznego przeboju. Tylko dlatego wygląda lepiej niż Fiat 500X. ~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 110 KM (81 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 152 Nm przy 4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 77 x 85,8 mm
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Karoseria - Silnik - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,8
~Cezary
Jeep Renegade
SUV 1.6 E-TorQ 110KM 81kW
Moje ocena jest raczej pozytywna głównie przez frajdę z jazdy autem które mi się bardzo podoba. Choć trzeba się liczyć z tym że nie jest to marka premium i jak mi powiedział ostatnio serwis Jeepa : proszę nie oczekiwać że to lepsza marka. Auto pali raczej znośnie.. na trasie przy spokojnej jeździe 80-90 spalanie udało sie uzyskac 5,9. Ogólnie mieście się w 8-10 litrach a gazu spala 1-2 L więcej. O plusach napisałem teraz minusy: - Fatalna obsługa serwisowa ( byłem w 3 serwisach ) więc chyba wszędzie tak jest. Sprzedawca super ale jak tylko opuści się salon to już w serwisie inna rozmowa, zresztą tak pewnie jest i w innych markach. - po 29 tys. poduszka pod silnikiem do wymiany, niby zrobili na gwarancji ale przegląd okazał się o 200 zł droższy niż miał być :) :P. - od 8000 tys km zaczeły trzeć hamulce, rano jeszcze można to zrozumieć ale trą cały czas, słychac tracie jak przy braku klocków. Tłumaczenia serwisu w kolejności wizyt: nic nie słyszę, poczekajmy sie wytrze, za słabo Pan hamuje trzeba mocno (sic!), muszą trzeć bo są ekologiczne, to normalne w tym aucie. Moja ocena fatalna jakość klocków i pewnie tarcz, zobaczymy co będzie dalej pewnie czekają aż się skończy gwarancja. - sytuacja z hamulcami powoli postępuje, doszło lekkie drżenie całego auta podczas ostrego hamowania oraz brak hamulców przy porannym ruszaniu...trzeba kilka razy przytrzec klocki by zaczynały hamować. Nawet patrząc na tarcze widać mocną rdzę więc jakość ich jest kiepska. - Słaby lakier, lepiej nie myć na szczotkach - osłona przeciwsłoneczna nie ma mozliwość przekręcenia na boczną szybe - cos stuka z tyłu, wyjmuje juz wszystko z bagaznika a i tak słychać ..chyba półka ale jeszcze nie doszedłem co to, czasem wydaje mi się ze gdzieś pod spodem - kilka razy rano piszczał juz pasek ! .. w moim dawnym 15 letnim oplu przez 4 lata nigdy nie zapiszczał a nie był nowy. - szybko brudzi się tapicerka na drzwiach po obu stronach - nie wygodna pozycja ręki..trudno dopasować regulacje i trzymać kierownice lewą ręką ..oparcie pod łokieć na drzwich za wysoko - brak dobrej osłony silnika pod spodem... po zimie cały silnik biały od soli - przy mocnym skręcie np na rondzie słychać wycie z zawieszenia... przegóby, łozyska..nie wiem co to moze być, serwis wzrusza ramionami - pas kierowcy ma za słabą sprężyne, często się nie zwija - klapka wlewu paliwa zaczeła odstawać Ogólnie sporo upierdliwych rzeczy które wkurzają jednak bryła auta i przyjemność jazdy to rekompensuje... jak kiedyś zmienie tarcze i klocki na nieorginalne pewnie wszystko będzie ok :)
4,4
~tomaszn77
Jeep Renegade
SUV 1.6 E-TorQ 110KM 81kW
Renegade to ciekawe auto, gdy zobaczyłem pierwszy raz - miałem mieszane uczucia - ot taka krzykliwa zabawka na kółkach (żółty z mnóstwem plasikowych nakładek, naklejek). Szukałem auta w benzynie (bez turbin i innych udziwnień), którym można zjechać z asfaltu (lekki teren), dosyć długo moim faworytem był ASX. Co mnie do Renegada przekonało: prześwit, silnik, nietuzinkowy wygląd, poczucie bezpieczeństwa (pozycja za kierownicą, grubość blach), ilość miejsca z przodu (z tyłu też OK), rewelacyjnie zaprojektowana deska rozdzielcza bez odpustowych plastików i wystających tabletów, pełne koło zapasowe (aktualnie rzadkość, ALU z czujnikiem). Mam wersję Longitude, która ma wszystko co jest przydatne.
5,0
~fan aut
Jeep Renegade
SUV 1.6 E-TorQ 110KM 81kW
Jeep Renegade z silnikem wolnossącym (bez żadnej awaryjnej turbiny) jak do tej pory sprawuje się idealnie, co prawda niedawno kupiony, lecz pierwsze wrażenia są tylko bardzo pozytywne. Auto świetnie wyciszone, obszerne w środku, porządnie zmontowane i wspaniale resorujące nierówności. Reflektory-dawno nie widziałem tak oświetlonej drogi. Silnik świetnie daje sobie rade, przy całej załadowanej pace nie czuć obciążenia. Oglądałem auta podobnej klasy i zwróciłem uwagę na to jak Renegade jest pancernym autem, drzwi bardzo grube, dające poczucie bezp. jak i cała solidna bryła, gdzie inni maja auta z drzwiami grubości kartki papieru. W tym czujemy się bezpiecznie, przód nie jest aerodynamiczny, ale mam to w nosie, amerykańskie wozy mają duże grile, by dobrze przejąc walnięcie i to jest to. Bardzo udany zakup, mam nadzieję że Jeep R będzie dalej się świetnie sprawował jak do tej pory, a patrząc jak z głową został skonstruowany, jestem o to spokojny.
Średnie spalanie dla Jeep Renegade SUV 1.6 E-TorQ 110KM 81kW 2014-2018
8,0
l/100 km
10,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,3
Jeep Renegade
SUV 1.6 E-TorQ 110KM 81kW
Autko użytkowane ogólnie na krótszych trasach czyli wokół tzw. komina. Na dzień dzisiejszy na liczniku 30000 km. Komputer pokazuje spalanie na poziomie 8,1, ale jak kiedyś przeliczyłem po tankowaniu wyszło 7,7. Myślę,że to przyzwoity wynik. Mimo to przymierzam się do założenia instalacji LPG. Ogólnie wszystko spoko. Zastrzeżenia tylko mam do kosztów w serwisie. 900 zł pierwszy serwis i 13000 drugi to chyba sporo.
6,3
Jeep Renegade
SUV 1.6 E-TorQ 110KM 81kW
Wyjazd do Karpacza z pomorza i zaskoczenie. Po podsumowaniu komputer śr spalanie pokazuje 7.1 km/100 natomiast po wyliczeniach tankowanie do pełna i ilość km średnie spalanie 5.7 l/100km . prędkośc na ekspresówce 130-140km/h potem wiadomo góry zakrętasy i 20-60km/h i trzeba trzymać wysokie obroty bo inaczej mocy trochę brak( np podjazd pod kopalnię Uranu w Kowarach masakryczny podjazd ale dal radę:_) Ta średnia trochę a nawet bardzo zaskoczyła :_)
10,0
Jeep Renegade
SUV 1.6 E-TorQ 110KM 81kW
Auto świetnie się spisuje na LPG. Silnik jest przystosowany do zasilania gazem i jest to genialne rozwiązanie dla osób które jeżdżą sporo (polecam). Przy tym auto jest ekologiczne (spaliny to tylko CO2), a silnik 110 km wystarczający. Przejechałem 6000km.
Jeep Renegade SUV