Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Kia Ceed I Hatchback 1.6 122KM 90kW 2006-2009

Lata produkcji: 2006 - 2009
Segment: Niższa klasa średnia

Model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany od 2006 roku. W Europie Cee’d zastąpił model Cerato. Zaprojektowano go w nowopowstałym centrum projektowym koreańskiej marki w niemieckim Russelsheim. Jego nazwa nawiązuje do faktu, że powstaje w Unii Europejskiej (CE – Community of Europe) oraz że został stworzony z myślą o europejskim kliencie (ED – european design). Cee’d to jeden z największych sukcesów rynkowych w historii marki. W 2009 roku samochód został poddany face-liftingowi. Od 2012 roku oferowana jest druga generacja modelu.
Trzecia generacja ma wyróżnia się stylistycznie na tle poprzedników. Jej wygląd nawiązuje do Stingera. Przy okazji wprowadzenie 3-ciej generacji modelu Kia zdecydowała się na zmianę nazwyz  Cee'd na Ceed,

Powagosław

Najważniejszy model w najnowszej historii marki Kia doczekał się równie ważnej modernizacji. Efekty? Budujące. Po świetnym wejściu w segmenty małych samochodów (Rio), sedanów (Magentis) czy SUV-ów (Sportage i Sorento), teraz Kia ma też wiodącego w klasie C.

~Powagosław
Luzacjusz

Szału nie ma, Cee-apostrof-d to solidna robota i kompakt skrojony na miarę naszych czasów. Inna refleksja: ciekawe, jak szybko doczekamy czasów, gdy auta w tej klasie będą różnić się wyłącznie znaczkiem marki. Bo do tego właśnie zmierzamy.

~Luzacjusz

Oceny Kia Ceed I Hatchback 1.6 122 KM 90 kW

Ogólna ocena
4,34
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(81%) NIE(19%)
ZALETY + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Stosunek jakość/cena
WADY - Układ jezdny - Koszty utrzymania - Wyciszenie

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Kia Ceed I Hatchback 1.6 122KM 90kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 1962
Koszt ogólny 31,91 PLN
LPG19.85 PLN
PB34.67 PLN
Wydatki serwisowe 9,45 PLN Pozostałe wydatki 29,55 PLN

Dane techniczne Kia Ceed I Hatchback 1.6 122KM 90kW 2006-2009

Podstawowe parametry Kia Ceed I Hatchback 1.6 122KM 90kW
Produkowany od 2006 do 2009 roku
Pojemność skokowa 1591 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 122 KM (90 kW) przy 6200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 154 Nm przy 4200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 77 x 85,4 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Kia Ceed I Hatchback 1.6 122KM 90kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny

Autorentgen Kia Ceed I

Liczba wpisów: 17

Pedał hamulca wpada do końca.

dodał: ~Andrzej, 8 lat temu
wciągu 20 000km przebiegu zdarzyło się 2 razy, że pedał hamulca wpadł do końca. Po całkowitym wciśnięciu hamulec zadziałał, ale panika jaka występuje w tym momecie może przyprawić o zawał serca. Teraz jadę 21 tysiąc i wczoraj sytuacja pojawiła się znowu i to dwukrotnie. Zawsze zdarza się to przy wolnej jeździe-toczeniu się w korku. Jutro jadę do serwisu

Instalacja antywłamaniowa.

dodał: Mabula, 8 lat temu
Auto posiada alarm połączony z funkcją domykacza szyb, a raczej jednej szyby - tej od kierowcy. Wada odkryta przez przypadek. Kupując auto z taką funkcją bierzemy za pewnik, że funkcja zamontowana jest w szybach elektrycznie sterowanych - obu, a nie jednej. Zapewne w serwisie usuną to niedopatrzenie. Wrażenia z pierwszej wizyty w serwisie niebawem opublikuję.

Niesprawna pompa hamulcowa

dodał: gorofil, 3 lata temu
Niemal po siedmiu latach od zakupu (bez dwóch miesięcy) pojawił się u mnie problem z hamulcami. Wszystko działało sprawnie, gdy rozpoczynałem jazdę zimnym samochodem, ale po kilkunastokrotnym użyciu pedału hamulca, czyli po rozgrzaniu się płynu hamulcowego, hamulec zaczynał "puchnąć" i "brać" niemal na dotknięcie. Dochodziło do tego, że nawet zaczynał blokować klocki, czego objawem były gorące felgi. Okazało się, że zanieczyszczona była pompa hamulcowa i płyn hamulcowy nie mógł swobodnie w niej przepływać. Na szczęście obyło się bez jej wymiany, a mój mechanik (chwała mu...

Publikacje o Kia Ceed

Newsy o Kia Ceed

Kia Ceed I Hatchback
Aktualnie przeglądasz Kia Ceed I Hatchback