Szukaj

Kia Ceed I pro_cee´d Facelifting 1.6 CRDi WGT 90KM 66kW 2010-2012

Informacje o Kia Ceed I pro_cee´d Facelifting 1.6 CRDi WGT 90KM 66kW 2010-2012

Lata produkcji: 2010 – 2012
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja Kii cee'd zadebiutowała w 2006 r. podczas wystawy samochodowej w Paryżu. Był to pierwszy model koreańskiej marki, który został zaprojektowany specjalnie z myślą o europejskim kliencie, stąd jego nazwa, która pochodzi od hasła "Community of Europe with European Design". Kia cee'd, zastępując na rynku mało atrakcyjny model o nazwie Cerato, została zaprojektowana w centrum stylistycznym Kii w Rüsselsheim, a produkowana była na Słowacji (Żilina), a także w Rosji (Kaliningrad) oraz na Ukrainie (Zaporoże). Model ten zaprojektował Miklos Kovacs, a za wersję po faceliftingu w 2009 r. odpowiedzialny był już sam Peter Schreyer. W 2007 r. do pięciodrzwiowego hatchbacka dołączyły odmiana kombi (debiut na wystawie w Genewie) oraz trzydrzwiowy pro cee'd (premiera na targach we Frankfurcie). Również w 2007 r. zaprezentowany został prototypowy kabriolet ex_cee'd, ale ostatecznie nie trafił on do seryjnej produkcji. Produkcję Kii cee'd pierwszej generacji zakończono w 2012 r.
czytaj więcej
Powagosław

Najważniejszy model w najnowszej historii marki Kia doczekaÅ‚ siÄ™ równie ważnej modernizacji. Efekty? BudujÄ…ce. Po Å›wietnym wejÅ›ciu w segmenty maÅ‚ych samochodów (Rio), sedanów (Magentis) czy SUV-ów (Sportage i Sorento), teraz Kia ma też wiodÄ…cego w klasie C.

~Powagosław
Luzacjusz

SzaÅ‚u nie ma, Cee-apostrof-d to solidna robota i kompakt skrojony na miarÄ™ naszych czasów. Inna refleksja: ciekawe, jak szybko doczekamy czasów, gdy auta w tej klasie bÄ™dÄ… różnić siÄ™ wyłącznie znaczkiem marki. Bo do tego wÅ‚aÅ›nie zmierzamy.

~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2012 roku
Pojemność skokowa 1582 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 90 KM (66 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 235 Nm przy 1750-2500 obr/min
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Ogólna ocena
4,7 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~Krystian
Kia Ceed I
pro_cee´d Facelifting 1.6 CRDi WGT 90KM 66kW
Pozytywne zaskoczenie, posiadam samochód od 7 miesięcy, jest z 2011 roku. Z pewnością zdjęcia nie oddają tego co jest w rzeczywistości- na żywo wygląda znacznie lepiej. Od stycznia nie miałem żadnej awarii i nie musiałem wrzucać w niego pieniędzy jak w worek bez dna. Swój egzemplarz sprowadziłem z Belgii, na starcie zostały wymienione podstawowe rzeczy, takie jak: Olej, filtry, akumulator, klocki hamulcowe. Jako, że rozrząd jest na łańcuszku to darowałem sobie jego wymianę i samochód do dziś jeździ. Wyposażenie bardzo przyzwoite, z ciekawszych rzeczy posiada: kierunkowskazy w lusterkach, tempomat, bluetooth, ISG, 2 zapalniczki, "lodówkę" w schowku.
Dodane 7 lat temu
4,8
~Michał
Kia Ceed I
pro_cee´d Facelifting 1.6 CRDi WGT 90KM 66kW
Samochód jest świetny. Bardzo przyzwoicie wykonane wnętrze, "precyzyjne" przyciski, praktycznie wcale nie widać zużycia elementów wnętrza. Jak na koreańskie auto, według mnie rewelacyjnie wykończony. Prowadzenie samochodu jest również na bardzo wysokim poziomie. Oczywiście, z biegiem czasu silnik mógłby być mocniejszy, ale nie jest to dla mnie najważniejsza rzecz, rekompensuje to spalaniem. Samochód od 3 lat nie sprawił mi żadnych problemów. Serwisuje go na bieżąco i nie oszczędzam na niczym.
Dodane 7 lat temu
4,8
~Daniel
Kia Ceed I
pro_cee´d Facelifting 1.6 CRDi WGT 90KM 66kW

Usterki Kia Ceed I

Liczba wpisów: 41
Niesprawna pompa hamulcowa
  • Kia Ceed I
  • ukÅ‚ad hamulcowy
  • 50 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 8
Niemal po siedmiu latach od zakupu (bez dwóch miesięcy) pojawił się u mnie problem z hamulcami. Wszystko działało sprawnie, gdy rozpoczynałem jazdę zimnym samochodem, ale po kilkunastokrotnym użyciu pedału hamulca, czyli po rozgrzaniu się płynu hamulcowego, hamulec zaczynał "puchnąć" i "brać" niemal na dotknięcie. Dochodziło do tego, że nawet zaczynał blokować klocki, czego objawem były gorące felgi. Okazało się, że zanieczyszczona była pompa hamulcowa i płyn hamulcowy nie mógł swobodnie w niej przepływać. Na szczęście obyło się bez jej wymiany, a mój mechanik (chwała mu za to) solidnie ją oczyścił i już niemal pół roku (odpukać) układ hamulcowy mojego autka działa jak należy.
Dodane 11 lat temu
3 komentarze
Brak jazdy ciągłej szyby.
  • Kia Ceed I Hatchback 1.6 122KM 90kW 2006-2009
  • inne
Szyby nie da się zamknąć z wykorzystaniem drugiego stopnia przełącznika, lecz trzeba trzymać przełącznik, aż się szyba zamknie. Prawdopodobnie naciśnięcie przycisku np. gdy szyby jest przymarznięta. Rozkodowuje się wówczas automatyka od tego okna. Wyłączyć silnik, przytrzymać przycisk w wymaganej pozycji, włączyć silnik. Tak przynajmniej uczyniono w serwisie i się automatyka zakodowała z powrotem. Uwaga nie dotyczyło to sytuacji, gdy szyby w ogóle nie dało się zamknąć, lecz tylko jazdy ciągłej.
Dodane 16 lat temu
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
ESP OFF
  • Kia Ceed I Hatchback 1.4 109KM 80kW 2006-2009
  • inne
  • 170 tys. km
Witam, od jakiegoś czasu problem ze świecąca się kontrolką ESP OFF, podczas jazdy, załącza się kontrolka ESP OFF, dziś dodatkowo check engine, auto gaśnie, nie daje się ponownie uruchomić, a jak w końcu się uda, kontrolka ESP wciąż się świeci. Silnik pracuje jak " traktor", obroty falują. Po kilku godzinach po odpaleniu auta Kontrolka ESP OFF zgasła, check engine wciąż świeci. Jakieś podpowiedzi? Wizyta u mecha umówiona...
Dodane 7 miesięcy temu
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Kia Ceed I pro_cee´d Facelifting

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów