Szukaj

Informacje o Kia Ceed III GT 1.6 T-GDI 204KM 150kW 2019-2021

Lata produkcji: 2019 – 2021
Segment: Niższa klasa średnia

Wśród benzynowych jednostek napędowych do wyboru znajdziemy najnowsza odmianę popularnego turbodoładowanego silnika T-GDi o pojemności 999ccm z bezpośrednim wtryskiem paliwa o mocy 120 KM oraz nowy 1,4-litrowy silnik T-GDi, który w ofercie silników zastąpił wysłużoną jednostkę napędową 1,6 GDI. Nowy silnik T-GDi z rodziny „Kappa” oferuje maksymalną moc 140 KM. Dzięki zastosowaniu turbosprężarki jednostka napędowa 1.4 T-GDi generuje maksymalny moment obrotowy w szerokim zakresie prędkości obrotowej. Jednostka napędowa 1,4 MPi o mocy 100KM z wielopunktowym wtryskiem paliwa również znajdzie się w ofercie producenta.

czytaj więcej
Powagosław

Najważniejszy model w najnowszej historii marki Kia doczekał się równie ważnej modernizacji. Efekty? Budujące. Po świetnym wejściu w segmenty małych samochodów (Rio), sedanów (Magentis) czy SUV-ów (Sportage i Sorento), teraz Kia ma też wiodącego w klasie C.

~Powagosław
Luzacjusz

Szału nie ma, Cee-apostrof-d to solidna robota i kompakt skrojony na miarę naszych czasów. Inna refleksja: ciekawe, jak szybko doczekamy czasów, gdy auta w tej klasie będą różnić się wyłącznie znaczkiem marki. Bo do tego właśnie zmierzamy.

~Luzacjusz
Produkowany od 2019 do 2021 roku
Pojemność skokowa 1591 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 204 KM (150 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 265 Nm przy 1500-4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 77 x 85,44 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Stosunek jakość/cena

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,9
~Marcin
Kia Ceed III
GT 1.6 T-GDI 204KM 150kW
Jestem bardzo zadowolony z samochodu. Mam niebieskiego hatchbacka z manualem. Wygląda pieknie, na niebieskim super kontrastują czerwone akcenty. Wykończenie wewnętrzne, jakość plastików i materiałów, tapicerka z alcantary, spasowanie, wykończenie czerwonymi nićmi - na bardzo wysokim poziomie, zdecydowanie lepsze niż średnia w klasie i ocierające się o jakość i poczucie klasy premium. Samochód według dawnej szkoły budowy klasy Gti, to znaczy ostry, szybki, ale nadający się do codziennej dość komfortowej jazdy, o doskonałym kompromisie między sportowością i normalnością, nie tak bardzo twardy i zradykalizowany, jak współczesne hot-hatche. Szczególnie w trybie sport naprawdę dynamiczny i bardzo szybki, a sportowe akcenty plus genialne brzmienie ( wydech z aktywnymi klapami) potęgują te wrażenia i emocje z jazdy. Oczywiście nie jest aż tak brutalny i agresywny, jak wspomniane wyżej , mocniejsze o np. 70 koni hot-hatche, ale za to bardziej przyjazny - i co najważniejsze, dając podobne wrażenia, z patrzenia i poczucia wewnątrz nawet lepsze, a z jazdy niewiele gorsze, kosztuje sporo mniej (40- 50 tys mniej, a więc o 40-50 procent mniej), tyle co nieco lepsze wersje zwykłych kompaktów. Podsumowując, biorąc pod uwagę stosunek jakości, urody, wrażeń z jazdy i gwarancji do ceny, to najlepszy wybór w cenie około 100 tys.
3,8
~Klaudia
Kia Ceed III
GT 1.6 T-GDI 204KM 150kW
Auto oceniam na 3/5. Ma swoje wady i zalety. Najwieksza zaleta dla mnie jako dziewczyny ktora tworzy tresci w internecie, to duzy tyl, mozna tam naprawde nagrac materialy, a ze wrzucam je na sporego instagrama: @tajnyromans , zalezy mi na tym, zeby byly jakościowe. Po za tym auto wygodne, mało pali, jednak jest jak kobyla duza. Auto dostepne na moim ig!
4,9
~Kamil j
Kia Ceed III
GT 1.6 T-GDI 204KM 150kW
Naprawdę świetny samochód. Daje namiastkę sportowych emocji a jednocześnie nie wybija zębów na każdej nierówności. Włączając tryb sport automatycznie pojawia się banan na twarzy. Ciężko w tej cenie znaleźć auto dające podobne emocje. Duży plus za wykończenie wnętrza, dużo miękkich materiałów i czerwonych przeszyć, które nadają sportowego charakteru.

Usterki Kia Ceed III

Liczba wpisów: 25
"chrupanie" pedału sprzęgła
  • Kia Ceed III Hatchback 1.4 DOHC 100KM 74kW 2018-2019
  • układ napędowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 2
Wadliwa plastikowa tulejka pedału sprzegła. 2 auta po przejechaniu ok. 5k km w obu zaczeło sie to samo - czyli przy wciskaniu sprzegla spręzyna przeskakuje przez tulejke wydajac dzwiek "chrupania" i powoduje to wyczuwalny opor na sprzegle, poza tym irytuje bo pierwszy serwis (W-wa Połczyńska: Kierownik serwisu "musi się wytrzeć" - wiecej tam nie wróciłem), drugi serwis olał usterkę. Nie wplywa to na prace ukladu a le strasznie wk... kiedy przy każdym wciśnięciu sprzęgła słychać strzelanie sprężyny, czasami jest obecne przez 500 km, a przez następne 500 znika... Irytacja pozostaje :(
2 komentarze
Drgania silnika
  • Kia Ceed III Kombi Facelifting 1.5 T-GDI 160KM 118kW 2021-2024
  • układ napędowy
  • 39 tys. km
W trakcie trasy (ok. 60 km) w połowie drogi przy rozgrzanym już silniku, wystąpiły drgania przy dodawaniu gazu i brakowało mocy. W mniejszym stopniu objawy były odczuwalne przy przełączeniu skrzyni biegów w tryb Sport. Jak już dojechałem na miejsce, to zostawiłem auto na parkingu i po ok. 1 godzinie wróciłem do auta. Od odpalenia, przez całą drogę powrotną problem już nie wystąpił, silnik pracował normalnie, równo (powrót w trybie Normal). Jestem umówiony na wizytę w ASO w celu diagnostyki. Ale poza tą jedną sytuacją kilka dni temu problem się już nie powtórzył.
Problem rozwiązany
3 komentarze
Problem z oświetleniem zewnętrznym
  • Kia Ceed III Kombi Facelifting 1.5 T-GDI 160KM 118kW 2021-2024
  • nadwozie
  • 15 tys. km
Mam problem z oświetleniem zewnętrznym a dokładnie co jakiś czas nie działa jeden reflektor z przodu i jedna lampa pozycyjna z tyłu. Dodatkowo kierunkowskaz miga bardzo szybko. Na desce rozdzielczej informacja: "Sprawdź kierunkowskazy" lub "Sprawdź reflektory (światła mijania)" Na serwisie raz zrobili aktualizację oprogramowania (pomogło na miesiąc), ostatnio był lutowany jakiś kabel przy haku holowniczym (po tygodniu problem się ponowił, na razie na kilkanaście sekund ale już kilka razy). Jak jadę na serwis oczywiście usterka nie występuje a na komputerze nic nie widzą.. Czy ktoś miał może podobne problemy? Dziękuję.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Kia Ceed III GT