Szukaj

Informacje o Kia Ceed III Kombi Facelifting

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Kię Ceed trzeciej generacji zbudowano na nowej platformie podłogowej „K2”, co sprawiło, że w porównaniu do poprzedniej generacji modelu samochód jest o 20 mm szerszy oraz 23 mm niższy. Rozstaw osi pozostał bez zmian i wynosi 2.650 mm. Zwis przedni został skrócony o 20 mm (do 880 mm), tylny natomiast wydłużono o tyle samo (do 780 mm). Nowa platforma podłogowa sprawiła też, że przestronniejsze jest nie tylko wnętrze nowego modelu, ale także bagażnik, którego gabaryty zwiększyły się teraz do 395 litrów. Nowa Kia Ceed zapewnia podróżującym więcej miejsca nad głową oraz większą szerokość na poziomie ramion, a kierowcy – niższą pozycję za kierownicą. Wraz z debiutem Ceeda III zmieniona została jego nazwa, z której zniknął apostrof występujący w dwóch poprzednich wcieleniach kompaktowej Kii (Cee'd).
czytaj więcej
Powagosław

Najważniejszy model w najnowszej historii marki Kia doczekał się równie ważnej modernizacji. Efekty? Budujące. Po świetnym wejściu w segmenty małych samochodów (Rio), sedanów (Magentis) czy SUV-ów (Sportage i Sorento), teraz Kia ma też wiodącego w klasie C.

~Powagosław
Luzacjusz

Szału nie ma, Cee-apostrof-d to solidna robota i kompakt skrojony na miarę naszych czasów. Inna refleksja: ciekawe, jak szybko doczekamy czasów, gdy auta w tej klasie będą różnić się wyłącznie znaczkiem marki. Bo do tego właśnie zmierzamy.

~Luzacjusz

Kia Ceed III Kombi Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Nowy Kia Ceed

Cena od: 105 400 PLN
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4760 mm
Szerokość 1800 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2055 mm
Wysokość 1465 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Rozstaw kół - przód 1565 mm
Rozstaw kół - tył 1573 mm
Zwis przedni 880 mm
Zwis tylny 1070 mm
Prześwit 138 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1694 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 625 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 80 kg
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(58%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Karoseria + Ergonomia

Wady

- Silnik - Całokształt - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,7
~Mario
Kia Ceed III
Kombi Facelifting 1.5 T-GDI 160KM 118kW
Mam wersje GTLine więc bardzo dobrze wyposażoną, i to jest chyba najwieksza zaleta tego auta. Tzn można było kupić relatywnie tanio (w porównaniu do konkurencji) auto świetnie wyposażone od systemów bezpieczeństwa po niezłe audio JBL. Do tego w kolorze czerwonym z czarnymi dodatkami całkiem fajnie się prezentuje. Ogólnie auto oceniam na 4, natomiast jako relacje jakość-cena na 5. Moje porównanie jest do Skody Octavi która wcześniej jeździłem też od nowości 10lat. Na plus: - systemy bezpieczeństwa i pomagacze. Taki tempomat + utrzymanie auta na środku pasa ruchu na dlugiej trasie jest dla mnie mega wygodne. - inforozrywka. Nic sie nie wiesza jak u konkurencji, a do tego akutalizaja OTA, Navi z danymi online, przyzwoite audio - lepsze prowadzenie niz w oktawce, zawieszenie wielowachaczowe robi swoje, do tego system kierowniczy przy niskich predkosciach jest mocno delikatny co na poczatku wydalo mi sie dziwne a po czasie doceniam - calkiem fajny silnik, z jednej strony oszczedny ale ma tez moc jak sie depnie - czyli typowa turbo-benzynka. Mam nadzieje ze bedzie bezawaryjny - swiatla w pelni ledowe, w koncu zadnych zaróweczek do wymiany co chwila, a do tego naprawde niezle swiecą. System automatycznego przełączania swiatel tez fajnie dziala. - wygoda, siedzenia są moim zdaniem lepsze niz w oktavii, do tego grzana kierownica i siedzenia bardzo przydają sie zimą - wygląd, w najwyższej wersji wyposażenia zarówno na zewnątrz jak i wewnatrz bardzo i się podoba Na minus: - wyciszenie, tutaj warto samemu coś zadziałać - skrzynia biegów, dziwnie zestrojona jedynka (za to sprzęgła w 7DCT szybko padają i poszarpują) - wycieraczki, niby pierdoła ale trochę irytuje. W trybie automatycznym wycieraczki działają średnio, natomiast biegi nie są uwzględniane przy trybie manualnym, więc wtedy albo napierdzielają szybko albo jeszcze szybciej :P
4,9
~Darek
Kia Ceed III
Kombi Facelifting 1.5 T-GDI 160KM 118kW
Przestrzenne, dobrze wyposażone, rodzinne kombi. Po Tipo i Joggerze najtańsze kombi na rynku w tym segmencie. Samochód wymiarami w zasadzie taki jak Octavia combi lecz widoczna jest przepaść cenowa, nie koniecznie już jakościowa gdyż miałem okazję pojeździć oboma modelami. Uważam, że auto jest solidnie wykonane, nie można przyczepić się do jakości użytych materiałów czy też komfortu, wiadomo jakieś drobne detale zawsze się znajdą ale to bardzo przyjemny samochód o dosyć ciekawej stylistyce. Dużym minusem jak dla mnie jest system audio z 6 głośnikami, android auto działa bez zastrzeżeń jednak co do jakości dźwięku, to po prostu nie gra jak trzeba.
3,8
~JonSnow
Kia Ceed III
Kombi Facelifting 1.5 T-GDI 160KM 118kW
Dostałem to auto jako zastępcze. Może moja opinia będzie nieco niesprawiedliwa, bo zazwyczaj mam samochód premium, który uwielbia sprawiać przyjemność kierowcy jazdą, jednakże porównuję to auto do innych aut kombi klasy C i D, którymi jeździłem. Wiem też, że to bieda wersja dla wypożyczalni, ale o ile możesz sobie kupić lepsze fotele albo dobre audio czy skórę, to nie zmienisz wrażeń z jazdy. Podsumowując jest to idealny samochód dla urzędników UE. Motyw przewodni: jak spowodować aby ludzie nie chcieli jeździć autem? Dajcie im poużytkować Kia Ceed III. Proste? Proste. Padaka okrutna. Jedzie dobrze tylko po prostej (może się zgadali z inżynierami Skody od najnowszej Octavii, żeby zrobić auta, które wywołują niepokój przy wchodzeniu w zakręt?). Wygląd- fatality, samochód brzydki, materiały w środku - przeciętne, aczkolwiek i tak lepiej to wygląda niż plastik fantastic u Volkswagena. Silnik mocny, ładnie zbiera, ale co z tego, skoro samochód zarzuca tyłem przy wchodzeniu w zakręt z odrobinę większą szybkością, pali gumę jeśli chcesz się włączyć szybko na rondzie, a jak jedziesz powyżej 135 km/h na autostradzie to czujesz się w nim mocno niepewnie i to na suchym. Testu łosia to bym się nawet bał zrobić, myślę że spotykając łosia na drodze lepiej by było tym autem po prostu jechać prosto. Do tego prawdziwe zdarzenie z użytkowania auta, parkuję przy punkcie DPD przy stacji benzynowej, zanoszę paczkę, wsiadam, odpalam, wrzucam D i jadę...do tylu :) Dobra, błąd systemu wrzucam R, potem znów D i znów jadę - do tyłu, wrzucam P i D i ti samo. Za chwilę wjadę komuś w dupę i nikt nie uwierzy że chciałem jechać prosto....dopiero metoda support IT pomogła, zgaś silnik, policz do 40 i spróbuj jeszcze raz. Rozumiem problem z elektroniką użytkową, audio, klima, ok...ale układ jezdny???? Kiedy mam gdzieś pojechać tym autem to mam takie wrażenie....Jezu znowu, tylko nie to.....:((
Średnie spalanie dla Kia Ceed III Kombi Facelifting
6,3 – 6,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,5
Kia Ceed III
Kombi Facelifting 1.5 T-GDI MHEV 160KM 118kW
Moim zdaniem najlepsze auto w swojej klasie jeśli chodzi o stosunek wielkości do osiągów i spalania, oraz ceny zakupu i eksploatacji. Silnik jest dynamiczny i zachęca do dynamicznej jazdy a przy tym nie pali dużo. Jadąc płynnie w trasie można spokojnie zrobić 700-800 km na jednym baku. Minusem jest źle odpowietrzający się zbiornik paliwa i od odbicia pistoletu wchodzi jeszcze 10l paliwa. Podobno jest to kwestia kształtu przewodu łączącego wlew paliwa ze zbiornikiem. Mogliby by to poprawić zważywszy że poprzednia generacja miała ten sam problem.
5,7
Kia Ceed III
Kombi Facelifting 1.5 T-GDI 160KM 118kW
Średnia z 14000km to u mnie 5,8l/100km, ale jeżdżę na ogół dość spokojnie. Rekordem było 4,3l/100km w jeździe ze Szczyrku trasą S1, min. przez zwężkę w Bielsku i mnóstwo świateł w Pszczynie i Czechowicach-Dziedzicach. Przejechane 94km ze średnią prędkością 75km/h (od wyjazdu z posesji do zaparkowania pod blokiem). Część jazdy po mieście, sporo stania na czerwonych światłach, więc wynik uważam za całkiem przyzwoity. Chociaż absolutnym rekordem było 3,9l/100km na 35 kilometrowej trasie do Tychów (w tym prawie 10km po mieście), ale tego nie wpisuję w statystykę, bo to była koszmarnie nudna jazda na oszczędność z prędkością 80-90 na trasie.
6,1
Kia Ceed III
Kombi Facelifting 1.5 T-GDI 160KM 118kW
Przejechane 4500km. Spalanie na autostradzie, przy prędkości około 140km/h, w granicach 6,8 - 7 litrów. Spokojna jazda drogami krajowymi to około 5,8 litra, a w jeździe na drogach lokalnych pozamiejskich 5,4 litra. W jeździe miejskiej nie mam doświadczenia, bo jeżdżę tak mało, że zawsze jest to na zimnym silniku i bardzo krótki dystans, więc średnia była by tu bardzo nieadekwatna do rzeczywistej. Ogólna średnia z dystansu 4500 km to 6,2 litra. Jazda raczej spokojna, ale od czasu do czasu lubię pociągnąć po obrotach do 5000 rpm z gazem w podłodze, albo pojechać trochę szybciej niż kodeks drogowy pozwala.

Usterki Kia Ceed III

Liczba wpisów: 25
"chrupanie" pedału sprzęgła
  • Kia Ceed III Hatchback 1.4 DOHC 100KM 74kW 2018-2019
  • układ napędowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 2
Wadliwa plastikowa tulejka pedału sprzegła. 2 auta po przejechaniu ok. 5k km w obu zaczeło sie to samo - czyli przy wciskaniu sprzegla spręzyna przeskakuje przez tulejke wydajac dzwiek "chrupania" i powoduje to wyczuwalny opor na sprzegle, poza tym irytuje bo pierwszy serwis (W-wa Połczyńska: Kierownik serwisu "musi się wytrzeć" - wiecej tam nie wróciłem), drugi serwis olał usterkę. Nie wplywa to na prace ukladu a le strasznie wk... kiedy przy każdym wciśnięciu sprzęgła słychać strzelanie sprężyny, czasami jest obecne przez 500 km, a przez następne 500 znika... Irytacja pozostaje :(
2 komentarze
Drgania silnika
  • Kia Ceed III Kombi Facelifting 1.5 T-GDI 160KM 118kW 2021-2024
  • układ napędowy
  • 39 tys. km
W trakcie trasy (ok. 60 km) w połowie drogi przy rozgrzanym już silniku, wystąpiły drgania przy dodawaniu gazu i brakowało mocy. W mniejszym stopniu objawy były odczuwalne przy przełączeniu skrzyni biegów w tryb Sport. Jak już dojechałem na miejsce, to zostawiłem auto na parkingu i po ok. 1 godzinie wróciłem do auta. Od odpalenia, przez całą drogę powrotną problem już nie wystąpił, silnik pracował normalnie, równo (powrót w trybie Normal). Jestem umówiony na wizytę w ASO w celu diagnostyki. Ale poza tą jedną sytuacją kilka dni temu problem się już nie powtórzył.
Problem rozwiązany
2 komentarze
Problem z oświetleniem zewnętrznym
  • Kia Ceed III Kombi Facelifting 1.5 T-GDI 160KM 118kW 2021-2024
  • nadwozie
  • 15 tys. km
Mam problem z oświetleniem zewnętrznym a dokładnie co jakiś czas nie działa jeden reflektor z przodu i jedna lampa pozycyjna z tyłu. Dodatkowo kierunkowskaz miga bardzo szybko. Na desce rozdzielczej informacja: "Sprawdź kierunkowskazy" lub "Sprawdź reflektory (światła mijania)" Na serwisie raz zrobili aktualizację oprogramowania (pomogło na miesiąc), ostatnio był lutowany jakiś kabel przy haku holowniczym (po tygodniu problem się ponowił, na razie na kilkanaście sekund ale już kilka razy). Jak jadę na serwis oczywiście usterka nie występuje a na komputerze nic nie widzą.. Czy ktoś miał może podobne problemy? Dziękuję.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Kia Ceed III Kombi Facelifting