Szukaj

Kia Opirus – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Kia Opirus

Lata produkcji: 2003 – 2011
Segment: Wyższa klasa średnia
Model należący do klasy wyższej klasy średniej (segment E) produkowany od 2003 roku. W ofercie koreańskiej marki zastąpił model Enterprise. Opirus został zbudowany na bazie Hyundaia Grandeur. Mimo pochlebnych opinii i atrakcyjnej ceny jak na tę klasę, samochód nie odniósł komercyjnego sukcesu. Nie pomogła mu również gruntowna modernizacja, jaką model przeszedł w 2007 roku. W Ameryce Północnej Kia sprzedaje ten samochód pod nazwą Amanti. Opirus jest oficjalnym samochodem prezydenckim prezydenta Kostaryki.
czytaj więcej
Powagosław
Nie, to nie jest Mercedes Klasy E, choć bardzo podobny. Za bardzo. Takie eksperymenty rzadko się udają i eksperyment z tak wyglądającym Opirusem powinien być nauczką dla marki Kia. ~Powagosław
Luzacjusz
W MTV był kiedyś taki program o świrach, którzy operują sobie twarz, żeby upodobnić się do swoich idoli. Mały gruby pan z wąsem po kilku spotkaniach z chirurgiem plastycznym stawał się Arnoldem Schwarzeneggerem. Publika była zachwycona. Wśród tej publiki musieli być chyba projektanci Opirusa. ~Luzacjusz

Oceny Kia Opirus

Liczba ocen: 25
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Układ jezdny - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,4
~Jakub
Kia Opirus
Sedan 3.5 i V6 24V 203KM 149kW
Samochód wyróżniający się i nie sprawiający problemów w kwestii awaryjności. Przyspieszenie wystarczające, wygodny w trasy dla niskich osób. Niestety regulacja fotela kierowcy dla kierowcy powyżej 190cm może irytować, przydałoby się dłuższe siedzisko,limit cofnięcia fotela wydłużony o 10cm i wyższy sufit lub głębsze osadzenie siedzenia. Tylna kanapa super wygodna, bez uwag, jedynie szkoda, że auto nie posiada składanej kanapy. Dostęp do części internetowo, w miarę ok, czasami ciężko dobrać element zawieszenia i tu potrzeba, albo wymontować część i pojechać do sklepu , albo kupować na oślep i liczyć na szczęście. Na razie poważnych usterek nie miałem, tylko naprawy eksploatacyjne. Z ważnych kwestii to belka/ sanki silnika są podatne na korozje i tylnie nadkola, jak i słaba jakość podłokietnika w drzwiach - akurat poprzedni właściciel u mnie zrobił u tapicera nowe obicia, ale w innych egzemplarzach widziałem w tych miejscach problem. Plastiki trochę trzeszczą, ale jakość wydaję się ok, żadne nadruki na plastikach nie zeszły, tylko ucierpiały standardowe miejsca jak kierownica, gałka zmiany funkcji w skrzyni.
Dodane 3 miesiące temu
4,6
~Tomek
Kia Opirus
Sedan 3.5 i V6 24V 203KM 149kW
Sprzedałam ten samochód miesiąc temu.Przejechalem ponad 300 tys km na Taksówce w Warszawie.Przez ten czas mialem następujące naprawy.Wymina uchwytu pasa kierowcy palila się kontrolka abs dwa razy polerowane reflektory raz regeneracja maglownicy wraz z pompą wspomagania.Kilka razy wymiana żarówek pozycyjnych i drogowych.Plus oleje w skrzyni co 100 tys.Samochod z przebiegiem 570 tys sprzedałem calkowicie sprawny z orginalnymi amortyzatorami z tylu.Mialem kilka samochodów na taxi i ten zdecydowanie byl najmocniejszy a zawieszenie rewelacyjne.
Dodane 7 lat temu
4,5
~Alan
Kia Opirus
Sedan 3.5 i V6 24V 203KM 149kW
Bardzo wygodna limuzyna w niskim budżecie. Wyróżnia się na drodze, oferuje ogrom miejsca w środku, jest super wyposażona (skóry, elektryczne fotele i kierownica, grzanie wszystkich foteli, czujnik deszczu), jest bardzo wygodna, silnik ładnie brzmi, myślę że w przyszłości będzie to youngtimer. przejechałem nią 25 tyś km i jestem z tego auta bardzo zadowolony. Idealny na trasy, zloty i do wygodnego przemieszczania się.
Dodane ponad rok temu
Kia Opirus

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów